Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.

Přihlásit se

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

RJ

Stepulko dozvíš se. že je to tak v pořádku a když se ti to nelíbí, nemusíš to kupovat. Kolonie prostě musí držet hubu a krok.

PV

jj a kdyz nekdo na takove rozdily verejne upozorni, jeste z neho udelaji celonarodniho blba.

PL

P89e32t64r 71L27o13r18e89n87c

31. 3. 2025 22:55

Jesenka, Piknik, Pikao ... stejný vzhled tuby i náplně v ní, ovšem dnešní chuť oproti té historické je dosti rozdílná a docela mdlá...

Foto

Původní výrobní závody koupily zahraniční firmy a hned změnily receptury. Je to jak přes kopírák.

SD

Na podobné povzdechy mi bylo vždycky odpovězeno "Češi chtějí všechno co nejlevnější a pak se diví". Ne, všichni nechtějí jenom to nejlevnější, i když většina z nás musí cenu nějak zohledňovat. Problém je, že podobně nekvalitní je skoro všechno, levnější i dražší. Když se podívám na složení dražších výrobků, najdu tam to samé co v těch lacinějších. Teprve v nejvyšší cenové kategorii se to (trochu) změní. Můžeme si koupit buďto ošizený šunt nebo drahý luxus. Chybí mi ten střed, pro lidi, kteří si nemůžou dopřávat jen luxusu z malovýroby, ale nechtějí se ani živit lacinými náhražkami.

Foto

Také věnuji čas studiu etikety a ráda si koupím dražší věc, která mi vyhovuje. Ale není v nabídce, přesně jak píšete. Střed se ztrácí a střední třída mizí...

Foto

Na vše "specifické" jsem alergický už od "devadesátek", kdy politici odmítali přebírat zahraniční zkušenosti, protože "máme svá specifika".

Stejně se osypávám, když někdo obhajuje horší kvalitu potravin (oproti např. Německu) tím, že máme specifickou chuť a tak to taky chceme. Před pár dny jsem četl vyjádření kohosi od fochu, že dnešní párky se s těmi za socíku nedají srovnávat, protože dnes zákazníci vyžadují výraznější chutě, kořeněné potraviny. Ten mne nadzvedl. Já to čtu tak, že párky MUSÍ výrobci víc kořenit, aby "přerazili" chuť té podivné směsi, co cpou do střívek. Kdyby totiž nechali chuť a kořenili jako kdysi, tak by to nikdo "nežral". A do toho eště éčka. A tak je to se vším.

Proč nás mají všichni za blbce, cpou do nás hnusy a šidí nás? Proč??

No.... možná proto, že tací jsme, protože si to necháme líbit.

Německý řetězec by si v Německu nedovolil to, co u nás dělá běžně.

ZS

Štěpánko, píšeš mi z duše. Dnes už chodím do obchodu s lupou, protože mi brejle 2 dpt nestačí na přečtení složení, natož návodu k použití. Nedávno se vedle v ulici otevřelo pekařství - ochutnali jsme chlebíčky (mňam!), chleba - několik druhů, vánoční cukroví (velké mňam!!). Za šest týdnů se prodejna zavřela - nechodili zákazníci, protože kousek dál prodejna s průmyslovým pečivem bez barvy, chuti a vůně má nižší ceny. Tož tak.

Foto

Také si dám tu práci a používám lupu na mobilu, nebo si to vyfotím, abych měla jasno.

Co se týká speciálek, jako těch pekařství, moc záleží na místě, typu obyvatel čtvrti a kupní síle. Do pár takových chodím a drží se, ale je fakt že na rušném místě ...

ML

Normální limonáda za normální cenu.

Takový slogan by mne oslovil.

Nejlepší limonáda za nejnižší cenu.

Je blbost, ale používají to všichni.

V jedné vsi jsou dvě reklamy na realitku. V jedné se píše: vykupujeme za nejvyšší ceny.

V druhé: prodáváme za nejnižší ceny.

Vždyť je to nesmysl, buď jedno nebo druhé.

Foto

Setkáváme se dnes a denně s různými oxymorony.

I pro mě by byla první možnost nejlákavější slogan. Nebo: U nás nakoupíte za slušné ceny bez hry na slevy ...

  • Počet článků 541
  • Celková karma 19,36
  • Průměrná čtenost 2296x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat zde: stepanka.bergerova@seznam.cz, 
www.stepankabergerova.cz
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Seznam mých publikací najdete na Databázi knih

 
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.