Děkujeme za pochopení.
S11t39a11n98i19s63l28a27v 79J92e79l90e68n
Vybavila se mi Česká soda a klubová karta Planeta Opic.
P43a24v31e44l 71V44e30r72n12e97r
Tak vzdycky se da vymyslet jmeno, ktere bude na karticce uvedeno ...
Š68t82ě12p26á48n78k79a 17B12e39r89g33e96r94o59v16á
Já tohle "očurávání" nemám ráda
J29a11r83o78m47í26r 44Š82i65š71a
Kartu mají vsichni i cukrárny. Ale hospodskej stamgastum nezavede a nezavede by ji asi brzo mohli někteří ošoupat mi
P44e28t34r 75Š46i67n31d47e58l95á89ř
Hospodští štamgasti by si museli (aby se jim tak lehce neošoupala!) pořídit slevovou kartu ve formě bytelné kamenné desky.
S29t12a58n18i26s42l56a59v 45N28ý70v37l51t
Tento způsob sbírání dat a dvojích cen by měl být nezákoný.
Paní na kase nebudou mít vymleté pusy.
Š43t45ě92p63á81n33k98a 45B53e14r59g54e40r65o71v68á
Ačkoliv jsem obvykle proti regulacím, tak v tomto ohledu bych o nějaké právní úpravě uvažovala.
L84u47m98í69r 85V26i51t74h62a
Zbytečně to nafukujete. Jednak těch klubových slev není tolik, jak tvrdíte, spíš si jich více všímáte, protože Vás dráždí. A pak, buďte si jistá, že Vy osobně nikoho z marketingu řetězců nezajímáte. Pro ně jsou zajímavá data. Nezajímá je, že jste přišla Vy, zajímá je, že přišla žena určitého věku a profese, s určitou pozici v domácnosti, kdy přišla, kdy odešla, co nakoupila, čím zaplatila a kudy se v obchodě pohybovala. Osobní údaje zákazníků chtějí hlavně jako souřadnice, aby věděli, kam poslat nabídky na míru. Kterou ale klidně můžete ignorovat a odesílatele si třeba zablokovat.
Takže jim je bez obav dejte, Velkému bratru jste osobně opravdu šumák.
Š15t68ě84p46á46n10k16a 75B90e40r52g13e48r24o58v60á
... k tomu, co jste napsal, se dá snad jen cimrmanovsky poznamenat, že autor příspěvku se snaží vyjádřit názor, který ale zároveň vyvrací.
J45i25ř52í 13K76o60z70á87k
"A naši kartičku máte?" Tahle věta mě u pokladny už docela štve!
Š73t96ě29p11á50n35k90a 70B40e58r22g48e61r98o53v96á
no oni už se přestávají ptát a nahrazují to výše popsaným
A82l63i10c22e 67B29a70r88e48š34o70v72á
Mám stejný názor a ještě víc mě štvou aplikace. Ale už ani žádnou nepoužívám.
Š47t96ě12p44á79n20k48a 26B97e64r50g98e68r22o53v36á
Jo, a jak ještě nabízí, že když si nainstaluješ kartu do mobilu, můžeš ji vždy probudit přes apku hned, jak vejdeš do konkrétního obchodu a hned tě budou mít na tapetě
M74a95r60t90i28n 68B49r76e47z12i68n12a
Tesco mě svou klubovou politikou taky odradilo. A asi nejen mě, vidím tam čím dál méně zákazníků. Inu, každý svého štěstí... Používám mobilní aplikaci Alberta, ale ten dvojí ceny nemá.
Š18t80ě76p79á61n52k72a 37B24e41r38g22e81r54o41v42á
Přesně. Do Tesca naštěstí moc nechodím, ale koukala jsem na to dnes s otevřenou pusou a šla do Alberta. Ovšem v Bille už to taky experimentálně zkoušeli u alkoholu.
Š64á41r98k24a 92A95n91d86r42l51o14v97á
Mám jen Billa kartu a používám ji jen, když sleva je opravdu velká. Takže ji vytahuju tak při jednom nákupu z deseti.
Už ji mám asi 15 let, ale do dalších kartiček se už nalákat nenechám.
Š30t63ě42p21á18n40k45a 31B83e87r55g94e83r39o93v45á
Já mám z hypermarketů jen Globus kartu a to proto, že když tam tenkrát zavedli čtečky do vozíků, lákalo mě to vyzkoušet . Ale vzhledem k dislokaci mého bydliště to mám daleko, tak jsem tam nebyla už hooodně dlouho.
- Počet článků 537
- Celková karma 19,04
- Průměrná čtenost 2303x
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat zde: stepanka.bergerova@seznam.cz,
www.stepankabergerova.cz
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih