Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

erben3

5. 10. 2009 12:09
.

Občas je to děs, uznávám. Proto hledám informace hlavně na internetu, nebo u své kamarádky, která - ač je to neuvěřitelné - si doma umí udělat všechno možné vč. montáže kuchyňské linky a vždycky dobře poradí :-)

0 0
možnosti
K

kabourka

5. 10. 2009 8:55
pokračování

A pak tam přijde ještě "zákazník" - provokatér (tedy najatý agent), který má za úkol požadovat kdeco. Pak to vyhodnotí - a šup- třeba pár stovek dolů a vytýkací dopis, protože vany fakt neznal, neho se neusmál, nebo se nezeptal, jesti nechce třeba ještě zrcadlo.

Ovšem ;-) taky mám zkušenosti s odborníkem na dlažbu - řekl mi, když jsem se ptala na protiskluzovou úpravu, ať si jí položím na zem a zkusím se sklouznout;-D.

0 0
možnosti
K

kabourka

5. 10. 2009 8:54
jj, markety

Jako když to vidím, zeptat se proškoleného odborníka?;-D No, ale na jejich obranu: v jednom nejmenovaném takovém marketu jsou pracovníci spíš otroci. Vedení neví, co by už chtělo - otvírá se v 7 a končí ve 23.Myslíte, že vzali víc prodavačů? Ani omylem!!! Poslední hodiny je tam jeden na 3 oddělení - co na tom, že normálně rozumí třeba vrtačkám? Zákazník chce vanu! Proškolený odborník na nářadí ví houby. Lítá jako hadr na holi a není v jeho silách být všude. K tomu musí dělat horu různých dalších úkolů - přeskládat zboží, protože někdo rozhodl, že vlevo už to není dobré, tak to dáme vpravo, umyje police až úplně nahoře (na žebříku) atd.

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1264x
I když tančíš s ďáblem, ďábla nezměníš