- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Blohoslavení chudí duchem. Vůbec nechápete vývoj ve světě.Veřejná doprava musí být dotovaná,stejně jako zdravotní systém,svoz a likvidaci odpadků a péče o staré lidi. Nejlepší bude jezdit prázdnými vlaky a autobusy.
Ten bolševismus v lidech je pořád a ještě dlouho bude. Mezitím se budeme dívat na zadní část vlaku,který nám ujíždí.
Ten bolševismus je především v přerozdělování.
Zasedne výbor a bude to: tomu dala, tomu dala, ten není kamarád, .......
Jak může bývalý ředitel nevědět, co jsou to dotace.
To je pane Dvořáku: všem něco sebereme a někomu to dáme. A většina je vděčná a hýká.
Jak Vy jste mohl dělat ředitele, to nechápu.
K Vašemu blogu.
1. alespoň trochu si kopnout do Klause. I kdaž to s obsahem vůbec nesouvisí.
2. nápad, že by si měl soukromí dopravce započítal do režie slevy jízdného, je hoden Čestné plakety "Vítězného února".
Proč bych já, který jede autobusem 2-3x ročně, měl doplácet něčí cestování?
Snížit daně, omezit přerozdělování. Každému zbyde i na nedotovanou dopravu.
Jistě - jen státní dopravci. Ještě že Vás neposlechli. Kdyby ano, jezdili bychom dosud vlaky z doby krále klacka a přecpanými autobusy.
Mimochodem: Proč státního dopravce dotovat, ale soukromého, který požaduje nižší dotaci, než ten státní, ne? Jen abychom vyhazovaly naše peníze (neb žádné nejsou státní, vše jsou naše daně)?
Soukromý dopravce by se měl věnovat soukromým aktivitám. Státní peníze existují a bude jich pořád více. S nastupující průmyslovou revolucí 4.0.vše přichází. Jiná cesta není možná. Mnoho výrobních odvětví,výroba energie,voda a výroba potravin se vrátí znvu do celospolečenského vlastnictví. Podvod ,kterého jsme se zúčastnily, již končí.Nakradené prostředky ztrácí již dnes svoji cenu.