- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Největší brzdou mezinárodního obchodu jsou státy. To, že se občas nějaký politik nechá slyšet, že selektivně někoho zvýhodní v mezinárodním obchodě, je jen populismus. Tohle přesně dělá Zeman.
Pro pochopení, spolu obchodují jen firmy a jednotlivci na základě oboustranné výhodnosti. Ten kdo jim do toho kecá a klade překážky je stát.
Na druhou stranu někdo musí vymáhat splácení faktur a dodržování smluv.
Zcela určitě. Je jen otázkou krátkého času,kdy budou čínská hybridní i elektrická auta úplně běžná.
Ve výrobě ručních zbraní,ve spolupráci s Ruskem v letadlech i menších lodích.Vypouští i kosmické zařízení a má stálou obytnou družici využitelnou pro vojenské účely. Má i vlastní naváděcí systém jako je GPS. Též má super výkonné počítače pro simulaci různých zkoušek.
Kéž by to byli jen politici, kdo se pokouší znevážit prezidentovo usilování o ekonomický rozvoj země.Jak už podotkl kolega Gayer - nenávist a hloupost zatemňují mozky....
A naivové zase nechápou, že zaplavit desetimiliónovou zemičku zbožím je pro miliardovou Čínu jako když luskneš prsty. Někdo tady musí mít rozum, protože podnikatelům na obou stranách jde jen o kšeft.
Tak trochu nechápu, co nechápete na Zemanově vnitřní politice?
To je fakt. Vždyť je tak jednoduchá - rozeštvávat lidi a ještě z toho mít bžundu.
EU to vidí možná jinak.
EU riskiert Eklat in China
Putin und Erdogan sind dabei, die EU sträubt sich: Zu einem von Chinas Prestigeprojekten wollen die Europäer offenbar eine gemeinsame Erklärung in Peking nicht unterschreiben.
FAZ 14.5.
EU hrozí skandál v Číně
Putin a Erdogan jsou o EU se zdráhají mluvit: Chcete-li s někým z Číny realizovat prestižní projekty, jako Evropané, není možno společné prohlášení v Pekingu ne podepsat.
Velmi přobližný překlad pana Jiřího Vrabce.