- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám dvě rady. Cimrmanovu 4. větu termodynamickou:
"V naší energetice bude mít stále větší význam peřina."
A rada Jiřího Šlitra:
"Pijte méně vodky, noste teplé spodky."
Jde vlastně o mediální kampaň a fenomén dnešní doby. Mediální kampaň je v bulvárních televizních novinách, jež neustále chrlí strašáky a cílí na určitou skupinu lidí, což je pak moc dobře vidět, když se ptají na ulicích. Fenomén dnešní doby a to odborník, jenž opět psychologicky zabírá na určitou skupinu lidí, ale v podstatě ukazuje jen svoji realitu a pohled, je "negramotný" co se týče právního, zákonného a dalšího ekosystému s kterým zde musí pracovat každá vláda, který navíc bobtná tím, jak určitá skupina lidí neumí být svobodná a odpovědná. Dobře je to vidět na ministrech a politicích a i opozici, když přijde k moci, kde něco řeknou do éteru, ale pak na půdě ministerského resortu zjistí, že je to právně neprůchodné a vyvolalo třeba mezinárodní arbitráž ... Pak mezi populací zde je velká negramotnost, co se týče možnosti vlády, jež jsou zákony, dělbou moci, mezinárodními úmluvami atd. dost omezené a my ještě přidáváme ... Navíc zde chybí třetí strana, jež by uměla pracovat s jednoduchou snadno ovlivnitelnou částí populace, která dnes vede společnost ke dnu, což je duše společnosti, vyspělé duševní osobnosti z celého společenského spektra, anebo aktivní role určitou formou altruistického prezidenta. Jeho role je vlastně v těchto letech zásadní a ukazuje .... Toto duševní a duchovní vakuum společnosti pak nahrazují bulvární media a televize, jež vlastně dnes vytvářejí obraz politiků a politické scény, a vytvářejí oblíbenost politiků, což je ranou k demokracii, neboť musí reagovat na mediální nátlaky bulváru a chránit kde co a kde koho, jen aby neztratili politické body, což stojí státní kasu stovky miliard a žene stát do bankrotu. Venku na ulicích a v obchodech je pak jiná realita, lidé mají pořád plné košíky i důchodci v MHD se řeší běžné životní starosti, jen určitá skupina rozebírá diskuze odborníků na kde, co a co řekla ta či ona televize ...
Nějak to dnes řeší v Rusku Starorusové a v USA Amishi. Tady jsme prý skupina pitomců,kteří tomu nerozumí.
Dobrá rada klasika:
"Tak víš co? Jeď do Pelhřimova, prohlídni si krematorium, ať víš, do čeho jdeš."
Tady se pořád vytváří nějaká apokalypsa. Žádnou nevidím. Vidím, že jsme 7 let žili v blahobytu. Kdo má rozum tak přizná - na dluh. Vše je v cyklech. Tedy vstupujeme do období chudoby. Samotný pojem chudoba je velice relativní. Kdo žil v dojmu, že bude lépe? Nepochybně je zklamán. Může hledat svého Mesiáše. Zbytečné, už jej doma má - Je jím on samotný. Opře se o to, již dříve vytvořené. A žije dále. Klasika, čím blběji hospodařil, tím bude halasnější ...
Já se těm svetrům už směji. Vzpomínám na bájný socialismus a svého rodiče.Doma, na chatě - "Tati, přitop, je mi zima - Neotravuj synu. Hýbej se a obleč si svetr".Rodič žádný politik nebyl. Prostě, normální člověk ...
Naše nadmíru šetřivé politiky budou od ledna hřát jejich vyšší platy a občané se zahřejí tím, že budou kvůli jejich platům pěkně přesmíru naštvaní a zdarma se jim zvýší krevní tlak.
Máte možnost stát se politikem, zkuste to a třeba vám bude teplo.
Těmhle nesmyslům může rozumět pouzr pan Petřík, či Doležel.
Já tomu rozumím.
Jestli potřebujete něco vysvětlit, klidně se zeptejte mě, nebo pana Dvořáka.
Zajisté Vám rádi pomůžeme.