- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V tu chvíli jsem opravdu byla vděčná za své poseroutkovství i slabý motor svého autíčka, které mi nedovoluje valit to po silnicích nadzvukovou rychlostí. A mít na to ta srnka dost rozumu, byla by za takovou ženskou za volantem taky vděčná.
Když jsme už ale u toho řízení, musím říct, že můj postoj k němu, který jsem již mnohokrát prezentovala, a který se setkal s velkým ohlasem, zejména u mužské části řidičské populace, se postupem času mění k lepšímu. Pominu-li srnčí anabázi, naučila jsem se řídit celkem ráda.
Před jízdou mě již několik hodin dopředu netrápí bolest břicha způsobená nervozitou.
Zjistila jsem, k čemu je většina čudlíků, páček a ukazatelů na palubní desce.
Naučila jsem se efektivně využívat mezery mezi auty při vjíždění z vedlejší na hlavní, aniž bych za sebou vytvořila hystericky troubící kolonu, která nedobrovolně čeká spolu se mnou až bude silnice v obou směrech na kilometr prázdná.
A dokonce jsem už byla i sama pro benzín.
Z čehož jsem měla vždycky panickou hrůzu, neboť jsem žila v přesvědčení, že nějakým neuváženým krokem během alchymistického procesu tankování můžu způsobit přinejmenším výbuch benzínky. Což se naštěstí nepotvrdilo. A jediným zádrhelem se tak stal fakt, že jsem si na střechu auta odložila víčko od nádrže i s klíčem. Na to jsem ovšem v euforii z toho, že jsem zvládla natankovat zcela zapomněla.
A tak jsem pro změnu vytvořila kolonu aut na benzínce, čekající za mnou, až po zběsilém hledání klíč objevím, zavřu nádržku a celá rudá opustím nepřátelskou zónu na čelo si klepajících a oči v sloup obracejících řidičů.
Další články autora |