- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyz se Cesi nechali zmanipulovat do toho, ze Guess ci CK je nejaka honosna znacka, at si plati vic. Je nutno rozlisovat nositele pravych luxusnich znacek bez viditelneho loga ci minimalniho loga a kteri je nosi s nonsalantni eleganci a nositele padelku a radobyznacek, kteri si libuji v obrich kriklavych logech... Cili objevila jste Ameriku, v Americe jsou nektere znacky ne luxusni a podle toho jsou cenene... RL, CK, TH, Adidas, Puma, Nike, Guess, Replay, to vse je obycejne zbozi na kazdem patniku. Padelky LV a Gucci tez.
Tepat do blbosti lidské, jen tak dál ... no a na druhém pólu máme ty chudinky ve stejných černých dekách, ze kterých koukají jen oči.
bože, to je zas nářez.... Mohla bys vkládat reklamní pauzy na vstřebání zážitku... Jsem za druhým odstavcem.... a výborný!!!
ale je jedna čestná vyjímka: Mám slabost pro ty botičky na sport s kočičkou. Naštěstí Puma považuje moje číslo bot (39) za dětskou velikost a tak dvakrát ročně je vyprodává za 999,-, což je cena, kterou jsem ochotná zaplatit s ohledem na to, že se mi SpeedCaty fakt líbí a vydrží celá léta. Ale ani o kačku víc! Nedám!
Dobrá volba...já jsem teda Nike-like, ale konkurenci ctím...a tím, jak píšete, že jste vysoká, je 39 vážně slušná velikost bot...
Opt mam u vas dost rozporuplne pocity. Zpocatku clanku jsem mel pocit, ze s vami budu naprosto souhlasit.... ale pak se ukazalo, ze precijen ne. Jste szirave ironicka (skoro bych az mel na jazyku arogantni, ale vim, ze to tezce nesete :-) ), ale ukazuje se, ze jste v pasti znacek lapena SKORO stejne, jako ti, jimz se smejete... jen je rposte kupujete jinde a za jine ceny. Podstata ale zustava stejna.
Zbytecne je utocna formulace "...jakou je hloupý kupec ochoten..." nebo "...zlodějnou prolezlé kamenné prodejny..". Je to jak jste psala: kazde zbozi ma prave takovou cenu, jakou je nekdo ochoten zaplatit. Naklady pred prodejem pouze urcuji spodni hranici. Ale neni to zadna zlodejina, i kdyby prodavali tricko za 20Kc za 20.000, pokud za nej kupujici zaplati dobrovolne, o sve vuli a dane tricko bude splnovat vsechny proklamovane vlastnosti.
A abych jeste k tematu -znacky neresim a nikdy jsem neresil.... ale i tak mam oblibene tricka. Treba dneska mam na sobe tricko s periodickou tabulkou prvku, pak mam ajtacke "</head> <body>, potom "human-robot evolution" z Big Bang theory a pak tricko s velkym vozem (takovym tim, co je videt na obloze). A uvazuji, ze si necham udelat jeden svuj napad / parodii na jednu oblebenou chybu z databazi Oracle :-). A nemusim resit prouzky, kocky, krokodyly (sorry, jine loga neznam).
u číňana v tržnici koupíš značek plný hrstě za pár korun.
Tedy co mě tak trochu překvapuje, je záliba v nošeníé oblečení s jasně viditelným logem. Já teda jakékoli ukazující se logo na oblečení považuju za krajně nevhodné a nevkus. Mít na sobě přidělanou něčí reklamu, a pokládat to za ozdobu? Fakt ne. :)
na druhou stranu je to geniální marketingový tah sportovních firem. Známý sportovec se vyfotí v značkovém hadru a stovky milionů obtloustlých blbů chodí v adidas i do hospod a ještě dělají zadarmo reklamu firmě. Vlastně ne zadarmo...oni za to platí několikanásobnou cenu. :-)
... v prvnnim odstavci se navazite do jedincu, co nosi znackove obleceni... a v poslednim nam sdelujete, ze jste si tez par znackovych kousku koupila ..... neni v tom trochu rozpor?
neni, ja si rada udelam legraci sama ze sebe...ale vážně, je nosit značku a nosit značku. můžete to na sobě tahat jen z prestižních důvodů a platit za to majlant...nebo na cestách potkat krám, o kterém víte, ža věci v něm jsou pěkné a dlouho vám vydrží...že v Čechách jsou zbytečně drahé a lidé si je kupují přednostně kvůli té prestiži...ale tady je nosí každej, je to obyčejný spotřební zboží dobré kvality a tak si koupíte taky.