Alza - dvakrát a dost

Právě jsem zjistila, že můžu mít ve 34 letech infarkt... stačí si dvakrát objednat něco v Alze a hned je zaděláno. Člověk si myslí, že ho už ho nemůže nic překvapit, nic vytočit a pak se objeví Alza a její infolinka a najednou

zjistíte, že byste byli schopný i zabít... Nejdřív jsme si na Alze objednali sušičku. Manžel jí normálně objednal na jejich stránkách se službou Alza expres, což by mělo znamenat, že od zaplacení jí máte druhý den doma s dopravou až na místo a se smontováním... Tak pokud jste si to představovali takhle jednoduše, tak jste se mooooc spletli. Sušička byla objednaná v úterý, ten den i zaplacená, dodání ve čtvrtek. Ve čtvrtek nic, tak voláme, kde že je naše sušička... aha, to je divné, měla by tam být, no tak nic přijede zítra. Ok, do zítřka počkáme. Samozřejmě všechny hovory si nahráváme, takže si myslíme, že když se něco řekne do telefonu, že to platí. Neplatí.

Takže v pátek zase čekáme a nic... ve 3 odpoledne už to nevydržím a opět volám. Paní na infolince mi sdělí, že tady ale není uvedeno pátek, ale až pondělí 13tého. Aha, tak to teda ne... už jednou jste nás odbyli, objednávku jste zapomněli dodat a teď máme čekat až do pondělí? Abych to zkrátila, sušička dorazila po několika hodinových telefonátech (jste dvacátá v pořadí..) v neděli v pět večer. Pánové jí donesli za první dveře a oznámili, že tahle sušička s tímhle držákem se opravdu špatně montuje, takže nám přejí hodně štěstí a snad se nám to povede. No rada nad zlato! Díky za pomoc, kluci.

Jako omluva přijde manželovi mail, že na další objednávku máme 300 Kč slevu. Tak to je fajn, jen si nejsem jistá, že od nich ještě něco chci. Po dalších telefonátech přijde manželovi další voucher na 300 Kč. Tak to je teda něco, 600 Kč sleva na další objednávku, to už zní dobře. Takže jako správná blondýna se nechám zlákat na Black Friday a udělám objednávku znovu. Tentokrát jen nějaký koše, konvici na čaj atd., prostě nic co se musí montovat. Objednávka projde, voucher uplatněn. Super. Pak mi to nedá a když mám teda ještě ten jeden, tak udělám další - hračka a plíny. Na konci objednávky zadám číslo voucheru. Tentokrát mi to ale hlásí, že voucher už byl uplatněn...aha... takže k velké radosti zjistím, že nám milá Alza poslala obě čísla voucherů stejné... No nic, plíny stejně potřebujeme, tak je beru bez slevy. Další den přijde sms, že jsou plíny připravené, tak si je jedu vyzvednout. Šlo to jako po másle. Divné ale je, že ta první objednávka (koše atd.) zatím nikde a to měla přijít ten samý den. Začíná mi docházet, že objednávka, kde se uplatňuje jakákoliv sleva asi nebude jen tak. Takže po 4 dnech volám, kde jsou sakra mé koše. Aha, to je divné, měla jste jí mít už v pátek... Takže mi slíbí, že se na to podívají a dají vědět. Za dvě hodiny pořád žádný mail, sms, nic. Takže zase volám, čtrnáctá v pořadí, čekám půl hodiny na telefonu. Zvedne to další paní, ano vidím to tady... tak to tam dneska večer budete mít. Super, že by se třeba někdo omluvil, že na to zapomněli, nic. Ještě navíc zjistím, že voucher uplatněn nebyl, tak jí to také říkám a že prý ne, že se na to faktuře neobjevuje, ale že tu slevu tam mít budu. No je to divné, ale dobře, asi už jsem z toho všeho mimo. Takže položím telefon, což je veeeelká chyba, ale to mi dojde pozdě. Vezmu kalkulačku, spočítám celkovou cenu a samozřejmě bez slevy. Kráva!

No nic, vytočím infolinku znovu...opět dvacátá v pořadí, opět půl hodiny na telefonu. Je jasný, o co jim jde, kdo to vydrží déle a věřte mi, že je to dost těžký vydržet, ale já jim to prostě nedaruju. Začínám chytat nerva a i když vím, že ta paní na druhým konci - zvedne to zase jiná, za nic nemůže, tak na ní ihned začínám řvát. Proč mi ta paní před vámi lhala?? No já se moc omlouvám, opravdu tam ten voucher odečten není... Aha, kdo by to byl řekl? Sleva není jen tak... Takže mi slíbí, že to tam opraví a objednávku si večer vyzvednu už s tou slevou. Fajn, to je poslední objednávka, co jsem u vás udělala a doufám, že už vás nikdy neuslyším! Jenže za čtvrt hodiny telefon - Dobrý den, já se spletla, ta objednávka už je vyřízená, takže tam ten voucher uplatnit nejde. Jasně, jako trik dobrý. Takže milá paní, buď tam ten voucher uplatníte a já si tuhle poslední objednávku vyzvednu nebo si to zboží strčte, víte kam. No a nechcete ten voucher použít na další objednávku??? Božeeeeeee, mluvím snad čínsky??? Takže večer si jedu vyzvednout objednávku a možná i se slevou.... teda vlastně mi doteď nepřišla žádná sms, mail, nic....

Jo a příště vám budu vyprávět tu o O2, jak taky slibovalo hory doly a pak jsme si museli objednat internet a televizi u jiný chaloupky....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Barbora Hrušková | úterý 21.11.2017 11:31 | karma článku: 44,80 | přečteno: 13581x
  • Další články autora

Barbora Hrušková

Ty nekojíš???

6.4.2017 v 9:00 | Karma: 35,07

Barbora Hrušková

Rodinná dovolená

4.11.2015 v 11:30 | Karma: 24,66

Barbora Hrušková

Hořké Pralinky

19.1.2015 v 14:19 | Karma: 6,44

Barbora Hrušková

Zkouška svatebních šatů

14.2.2014 v 14:50 | Karma: 6,24