- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Alza u mne vítězí, výdejní místo kousek od baráku, zboží druhý den, a nemusím vyplňovat, jak se jmenuju a kde bydlím, když si proto přijdu osobně. Stačí mail. Zatím jsem ani nic nereklamoval, teda vlastně jednou mi chtěli dát autodráhu s rozmačkanou krabicí, to jsem jim ale hned vrátil, a taky odpustil.
Alza je jediný e-shop kde nakupuji, televize, 2x počítač, repráky, 2x fotoaparát atd. - vždy super, bez jediného problému s čímkoliv, ... platím až při dodání. A uřvanej Alzák, jak tu někdo píše, ten je "vážně božííí ..." Alza.cz
Díky tomu uřvanému zelenému slizu v reklamách jsem se od Alzy držel na sto honů, ale letos jsem podlehl a poprvé u nich něco koupil a dokonce dvakrát a musím říct, že horší eshop jsem ještě nezažil. První nákup, mobil který byl zlevněný v rámci "black friday", takže na celý nákup máte deset minut a poté to kupovanou věc vyhodí z košíku a jelikož jsem tam nakupoval poprvé, srovnával druhy dopravy a platby a to přes mobil, tak se mi podařilo telefon objednat do konce až na čtvrtý pokus a ani poté jsem neměl jistotu, že objednávka proběhla . Druhý nákup byl v podobném duchu, ale už jsem věděl co a jak, ale tentokrát nešla zvolit doprava balík na poštu a než abych to opět vyplňoval znova, poněvadž čas se krátil, tak jsem musel zvolit balík do ruky . Zajímavé jsou diskuse pod prodávanými produkty, zákazník se na něco zeptá a dostane strohou strojovou odpověď na něco jiného jako od nějakého robota popř. je odkázán rovnou na reklamaci. Doufám, že u Alzy už nikdy více
Já jsem mobil v akci black friday večer odklikl asi v průběhu 30 sekund a druhý den jsem ho měl na výdejním místě v 16.00. Nechápu, jak tak jednoduchou věc můžeš tak zkomplikovat.
Asi budeš talent na nakupování. Tak jak to popisuješ, to u Alzy prostě nefunguje, ani nikde jinde. Jestli jsi dostala za pozdní dodání sušičky voucher na 300 Kč, tak to je asi fér. A pokud ti poslali mail, podle tebe další voucher na 300 Kč se stejným kódem, tak ti poslali tem samý voucher a žádný další. Nemůžeš tedy sčítat 300 + 300, protože jde pořád o jeden a ten samý voucher. Ale jak píšeš, jsi blondýna, takže chápu že to sčítáš. A co se týče domácích spotřebičů a jejich instalace, platí podmínky, které jsou na stránkách Alzy přesně popsány https://www.alza.cz/alzaexpres-komfortni-doruceni-velkych-domacich-spotrebicu miluju blondýnky v akci
Danými problémy by se měla zabývat Česká obchodní inspekce, ale ta je tradičně před vánocemi zavalena řadou stížností. Co o Alze ale vím, je že platí hodně za reklamu, za přední umístění na serverech, za proklikové kampaně a investují do těchto strategií patrně více nežli do kvality služeb. Měla jste ale trvat na provedené sjednané služby, tedy montáži susičky a nebyt levný voucher za 300 Kč. Montáž a práce servisního technika na místě stojí více, pokud neste techničtí talenti a neprovedete si montáž sami, což u sušičky zas nemusí být až takový problém. U Alzy jsem nakupovala jen jednou na místě, takže tyto problémy s nedodáním zboží na čas odpadly. Co bych ale doporučila je, neplatit předem drahé věci, ušetříte tím například 40 Kč za dobírkovné, ale pak se chvíli stresujete, jeslti vám zboží opravdu dojde, kdežto, když už vám zboží dojde, tak máte aspoň jistotu, že vám došlo a eshop se na vás nevykašlal, protože je i řada méně renomovaným eshopů, někdy možná i podvodných anebo nekvalitních eshopů, u nichž by se to mohlo stát.
Nakupoval jsem na alze nejméně pětkrát, vždy to proběhlo bez nejmenších problémů. Všude může dojít k zádrhelu, měla jste prostě smůlu.
je to zvlastni, ja nakupuji vesmes u mensich eshopu a takovy problém jsem tam nikdy nemel. oproti tomu jsem nedavno kupoval na Kase Fitbit, dodaci lhuta uvedena 5 dni, po sedmi dnech mi volali, ze ho jejich dodavatel bohužel nemá a vidi to na dalších 10 dni cekani. protože to byl darek, objednavku jsem zrusil (prachy na kreditku kupodivu vratili rychle) a koupil jinde (a docela hledel, ze zasilka ze Slovenska je dorucena druhy den).
Děkuji všem za komentáře. Možná jsem měla opravdu jen smůlu... každopádně objednávku jsem stornovala a pána na infolince poslala někam. Vrchol všeho byl, že mi ten večer opravdu nic nedodali, navíc mi řekli, že se objednávka do Alza boxu nevešla a že mi jí dodají na nejbližší prodejnu, která podle jeho slov byla nejblíž v Holešovicích, což je od nás přes celou Prahu. A jako třešničku na dortu mi nakonec řekl, že už nejsou 2 produkty skladem... no co na to říct... v Alze už nikdy. A to že se mi doposud nikdo neozval, že by se třeba náhodou někdo omluvil, to vám asi říkat nemusím.
Tak teda " sedět půl hodiny na telefonu", a několikrát, to Vám závidím. Na to já čas nemám. A dokonce několikrát . Holt my co nejsme blondýny (i) řešíme věci jinak. Určitě ne fňukáním na blogu ( asi taky dost ztracený čas)
S ohledem na jejich hloupou agresivní reklamu a předražené šunty prodávané jako značkové zboží jsem si u nich nikdy nic neobjednal. Jak vidím ze zkušenosti blogerky, dobře jsem udělal.