- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslím, že je potřeba počítat s tím, že Vám nikdo žádný peníze nepošle. Voláním na zákaznickou linku jen zvyšujete své výdaje. Navíc ten automat určitě hned tak nedoplnili. Klasika.
je vidět, že malá česká povaha se zase jednou vyznamenala.. co takhle dokončit příběh a napsat jestli zmíněné penízky dostal autor zpět do peněženky ?
Bohužel musím dodat... že jsem do dnešního dne nedostal zpět ani halíř... :-(
nalistovala jako VIP a asi jste nebyl ve formě či co, protože v tom článku jde o 2 věci o prd a o ....Čekala jsem od VIP asi něco víc.
No jo... nemůžu být ve formě pořád. Ani Jágrovi to tam pořád nepadá a Hašek pustí čas od času blbej gól....
Černé myšlenky má čas od času snad každý z nás. Nedokážu si ale představit, že by Patrik Banga vynaložil hromadu času a peněz na zjištění umístění automatů, pak protelefonoval spoustu peněz a pak čekal, že se mu tento způsob "podnikání" začne rentovat. Mimochodem, návratnost takové "investice" ve větším rozsahu by byla iluzorní. Spíše to beru jako snahu pobavit nás svým vypravěčským uměním. Mě pobavil a dávám mu svou karmu
stávají se horší věci. Zažil jsem automat na jedné fakultě (aby sis nemyslel že to bylo mezi primitivama), kterému došly kelímky a za svoje peníze ses mohl jen dívat, jak ti tvůj oblíbený nápoj pročůrává dolů do kanálku. Reakce některých poškozených byla neuvěřitelná. Snažili se protékající horké kafe zachránit holýma rukama.
Já hodnotím kladně,že člověku za to, že nedoplnili zásobník,pošlou peníze jen na základě founu - mně se to stalo před půl rokem v metru na Želivárně,ale to mi nenateklo vůbec nic a bohužel telefon byl nečitelný,takže má člověk jen vztek,že ho robotík okradl....
...nadhledu autora, ale otázka, proč si objednal tři čokolády mi přijde docela logická. Navíc bych nevěřil, že mají systém, který se dá snadno zneužít. na vyžízení reklamace mají 30 dní, a měla by to řešit nějaká pověřená osoba, která si může ověřit, kdy byl který automat doplňen. Tedy jestli se jedná o reklamaci oprávněnou, nebo ne.
Autorovi asi chybí všudypřítomná zbytečná byrokracie? Kdyby ta nápojová společnost měla v tom nákupním centru platit někoho, kdo to bude ověřovat, vyjde ji to mnohem dráž než tomu volajícímu věřit. Vadí Vám, že Vám někdo věří?
Hm. Pokud ty penize skutecne prijdou, slusny clovek podekuje a tim to pro nej skonci. Svine zacne spekulovat jak na dane skutecnosti trhnout co nejvic.
Neco mi rika... ne, radsi uz nebudu pokracovat, fakt se nechci v patek vecer nastvat.