- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo má představu, že v právním prostředí, kde každý trochu gramotný hodí vidle už do vydaného stavebního povolení na liniovou stavbu tak, že ho soud zruší, o napadání přípravného řízení prom vydání stavebního povolení se nemá cenu ani bavit, může být v nejbližších dvaceti letech postavena alespoň jedna vysokorychlostní trať, je naivní idealista.
Když se dvacet po závazném slibu naší vlády daného rakouské vládě o směru dálničního propojení Brna s Vídní ani nezačalo stavět 22km chybějící mezi Pohořelicemi a Mikulovem (Rakušané za pět let!! postavili 80km dálnice s Vídně do vzdálenost 5km od hranic), když stavbu rychlostní silnice z Hodonína do Kyjova zastaví argument , že někde v uvažované trase silnice je migrační žabí koridor a pár cynických jedinců svým roky se opakujícím připomínkami úspěšně napadá u soudu již vydané stavební povolení a tak brání dokončení D1 u Přerova, díky čemuž tisíce kamionů projíždí denně tímto okresním městem, může někdo uvažovat o zahájení stavby vlakového rychlostního koridoru v ČR v dohledné době, není realista.
Co se vleče, neuteče... - tak to přeci máme rádi, není kam spěchat...
Zatím poslední výkřik módy u nás je GPS - jako Gde Proboha Su?!