Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P68e13t12r 97S50k80á72c50e92l

17. 10. 2016 22:06

Další důkaz o šikovnosti našich lidí, jen tak dál. Víte vlastně, že jste pokračovatelé našich skvělých cestovatelů, inženýrů Jiřího Hanzelky a Miroslava Zikmunda? Ve státech, které navštívíte, zajděte na naše ambasády a tam ať vás představí tamním funkcionářům. Proč? Protože někdo z vás může v budoucnu proslavit i náš stát. Takovou šanci měl pan Jiří Hanzelka v roce 1968. Vážně se totiž uvažovalo s jeho kandidaturou na prezidenta. Uvědomujete si, jaké to mohlo být pro naši vlast terno? Totalita, netotalita. Pana Hanzelku totiž v té době znali v 80ti zemích světa a pokud by do většiny zemí stihl zajet, otevíral by dvéře našim firmám jaksi samovolně, snadno I toho se zalekli šéfové našich tzv. "spojenců" (Východ i Západ), zastínil by je všechny a tak raději všichni kývli a přijeli k nám tanky. Západ si navíc vymínil, že na určitý čas budou u nás "otevřeny" hranice, kterými utíkali vzdělanci a pracanti. Byl to sprostý únik mozků a o to jim hlavně šlo. Naštěstí máme všichni geny po našich předcích, kteří do roku 1938 předvedli, že se naši lidé ve světě neztratí, naopak. Jsou žádaní.

Přeji vám samé úspěchy...R^

0 0
možnosti
VW

Díky za ta slova, ale pánům Hanzelkovi a Zikmudnovi nesaháme ani po paty :-) pokud bych o někom mluvil jako o Cestovatelech s velkým C, tak to budou právě oni. Zrovna louskám jejich knihu o jejich cestě do Jižní Ameriky, rozhovory, myšlenky, které nedávno Miroslav Zikmund dával ven ve formě rádiového programu i filmu jsou opravdu hluboké a rozhodně je všem doporučuju.

Je pravda, že dnes "cestovatelé" kontaktují ambasády v zemích jen když ztratí pas :-P nebo mají jiný problém. Jako lidí jako my, kteří vezmou auto (pravda zase ne tolik jezdí v tak velkém :D ale jsou k vidění i větší "monstra) je hromada, takže si nejsu jisté, jestli potentáti v různých státech mají čas na setkávání se s "turisty" ;-D

Ale proč ne, v kontaktu s ambsádami stejně jsme kvůli zjišťování informací o danných zemích.

0 0
možnosti
TT

Tak jsem tady kápl na něco novýho, s chutí se dám do čtení s tím, že ty dva předešlý díly samozřejmě taky doženu - ale daleko se nedostanu a musím napsat, co mě zarazilo, než to nad čtením zapomenu: Když jedete do Ruska a Mongolska, proč ty auta popisujete anglicky? 8-o - No, nic, třeba se to dozvím.

0 0
možnosti
RP

Jste dobříR^R^ Přečetla jsem si dodatečně i minulé blogy a přeji samé hezké zážitky na další výpravě !!

0 0
možnosti
VW

Díky moc za přání, Radko, určitě budeme psát dále o našich hezkých zážitcích :-)

0 0
možnosti
RE

Tak to je ono!! Mluvíte mi z duše:-) Když do světa, tak Trabantem, Avií apod. Žádné "bílé zboží" plné elektroniky, full control systémů apod. Hned v devadesátym jsem se přidal k bandě, co jela obyčejnou pošťáckou skříňovou Avií do Itálie...nemůže být nic lepšího. Koupil jsem pak starého Transita a začal vozit lidi(taky 9 i se mnou) po Evropě se stany a vlekem na kola neb lodě, což vozím dodnes. Dejte vědět až pojedete do Afriky nebo Sev. Ameriky nebo klidně i do toho Ruska/Číny, jel bych pro změnu já s váma:-)

0 0
možnosti
VW

Přesně :-)... nedostatek elektroniky je dost výhoda, nemůže nám to chcípnout uprostřed stepi a chtít do servisu na diagnostiku :-)... Pravda, jedinou klimatizací je otevření okna u řidiče nebo střešního okna, takže někdy v létě se musí cestovat dost nalehko ;-D

S Aviemi se cestovalo do různých koutů světa již před dlouho před námi... výpravy do Afriky, Nepálu apod...

Proč by ne ;-) Avie bude po skončení jihoamerické výpravy zůstávat na jaře na severu Jižní Ameriky (Kolumbie asi) a pokud bude stále provozuschopná a já myslím, že bude, tak další výpravě do Střední a Severní Ameriky nic (právě kromě sehnání posádky) nebrání ;-D

1 0
možnosti