Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J97a26n 52R97á85ž

3. 10. 2017 18:17

Že taxikáři nechápou pokrok? Ale chápou a to velmi dobře. Ví, že jejich zlodějnám zvoní hrana a uvědomují si, že plošným zavedením mobilních aplikací by nemohli účtovat z letiště do centra tuzemci i přes 700Kč a cizincům účtovat 1000Kč a víc. Proto bojují za taxametry s turbo efektem, místo GPS prosazují zkoušky místopisu a zesměšňují sebe i Magistrát blokádami Prahy.

Zajímavé srovnání: http://zpravy.idnes.cz/test-taxi-uber-liftago-test-ze-smichov-na-letiste-f7p-/domaci.aspx?c=A170925_132037_domaci_hell

2 0
možnosti
Foto

Já bych si tím vývojem nebyl tak jist. Před 50 lety začala v Berlíně fungovat tzv "MItfahrerzentrale", tedy centrála pro spolujízdu (po Berlíně, nikoli mimo město) a uplynulo půlstoletí a klasické taxíky fungují vesele dál.

0 0
možnosti
VV

Nejen tam, a nejen po meste.

Na internetu si klidne dnes najdete kdo vas sveze zejtra odpoledne treba z Frankfurtu do Bremen a priplatite jen par € na benzin.

1 0
možnosti
PV

P57a87v85e25l 67V34é41b22r

3. 10. 2017 11:20

Pro mě byl nezvratným indikátor prospěšnosti Uberu fakt, že nám ho ta partička z radnice v Brně zakázala.

2 0
možnosti
Foto

Ovšem, Brno je unikum.

1 0
možnosti