- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že taxikáři nechápou pokrok? Ale chápou a to velmi dobře. Ví, že jejich zlodějnám zvoní hrana a uvědomují si, že plošným zavedením mobilních aplikací by nemohli účtovat z letiště do centra tuzemci i přes 700Kč a cizincům účtovat 1000Kč a víc. Proto bojují za taxametry s turbo efektem, místo GPS prosazují zkoušky místopisu a zesměšňují sebe i Magistrát blokádami Prahy.
Zajímavé srovnání: http://zpravy.idnes.cz/test-taxi-uber-liftago-test-ze-smichov-na-letiste-f7p-/domaci.aspx?c=A170925_132037_domaci_hell
Já bych si tím vývojem nebyl tak jist. Před 50 lety začala v Berlíně fungovat tzv "MItfahrerzentrale", tedy centrála pro spolujízdu (po Berlíně, nikoli mimo město) a uplynulo půlstoletí a klasické taxíky fungují vesele dál.
Nejen tam, a nejen po meste.
Na internetu si klidne dnes najdete kdo vas sveze zejtra odpoledne treba z Frankfurtu do Bremen a priplatite jen par € na benzin.
Pro mě byl nezvratným indikátor prospěšnosti Uberu fakt, že nám ho ta partička z radnice v Brně zakázala.