Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Samozřejmě že to je pouze o selhání lidského faktoru. Např. zmíněná trať vedoucí přes Lázně Kynžvart je vybavena nejmodernějším zabezpečovacím zařízením (ESA), které se na našich železnicích používá. A zmíněné investice do modernizace? Podobný tunel jako v oblasti silniční dopravy, opravy a rekonstrukce, stále ty samé firmy a jak se tvoří rozpočty, to snad ani nemusím popisovat. Rušení tratí? I k tomu samozřejmě pomalu a potichoučku dochází, navíc při každé modernizaci se ve stanicích ruší velké množství kolejí, takže se kapacita tratí stále snižuje.

1 0
možnosti
Foto

I63v17a53n 62M72a22r15e76k

25. 7. 2020 13:04

Naprostý souhlas pane Štětko. Konkrétně u nás na trati č. 341 se z žst. staly po "modernizaci" za drahé peníze pouhopouhé výhybny se dvěma kolejemi. Zářným příkladem toho je žst Uherský Brod, kde není možné bez přestavování vykřižování pouhých tří vlaků.

0 0
možnosti
Foto

I71v38a33n 52M22a91r16e72k

25. 7. 2020 7:21

Včera jsem měl možnost jako bývalý fíra projet se na lokomotivě z českého Horního Lidče do slovenské Tepličky a zpět, Jediný problém, který jsem zaznamenal, bylo vzpouzející se zab, zařízení na lokomotivě, konkrétně tzv,Mirel, kvůli němu jsme zůstali stát paradoxně v největším stoupání.

Mám dojem, že některé dnešní "výhody" na mašině jsou strojvedoucímu spíš na obtíž. Ne nadarmo se říká "v jednoduchosti je krása".R^

0 0
možnosti
Foto

I42v90a58n 72M27a70r73e74k

25. 7. 2020 13:10

Pro zajímavost fíra musí sledovat monitor v řídícím pultu lokomotivy, komunikovat prostřednictvím vysílačky s výpravčím stanice, kterou bude projíždět, sledovat údaje na tabletu. . . . . Takže na dodržování kdysi pověstného hesla, které skvělo na výjezdu každého depa "Nespouštěj oči z trati" mu toho moc nezbývá?

0 0
možnosti
FD

Každý život není cenný.

0 1
možnosti