- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z té poslední věty o tom kdy už tem běžcům konečně dojde, ze mají jít do lesa, je vidět ze autorka význam těch závodu vůbec nepobira. Ti lidi totiž běhají po lesích a parcích celý rok a pak si zajdou na závod, což je takový jejich svátek.
Děkuji, pane Štajnrte. Díky, že jste mi vysvětlil, co si myslím. Sama bych na to nepřišla.
Bydlím v samotném centru Prahy a veškeré tyto akce se mě dotýkají. Samozřejmě si zanadávám, ale pak popadnu kluka a jdeme společně fandit těm nejlepším a ještě více těm tisícům hobbíků, které obdivuji a tak trochu závidím. A ty davy diváků a běžců mě přesvědčují, že to má smysl. Tak se nechám velice rád omezovat.
Nojo, město je moc malý na to, aby v něm všichni mohli dělat co chtějí a kdy chtějí. Jediným řešením které uspokojí všechny, je postavit ještě jednu Prahu. A další, a pak ještě několik. Klidně s tím začněte, budete ji mít sama pro sebe.
Vy si můžete smrdět s taxíky kde chcete 360 dní v roce, takže těch zbylých pět dní holt jiná zájmová skupina pro změnu smrdí potem, se stim smiřte. Nenapadá mě jedinej důvod, proč byste měli mít před maratonci přednost, nejste o nic víc než oni.
Zdá se vám moje reakce agresivní? To se vám zdá správně.
Proč lámat maratoncům nohy?! Vytyčení a vyznačení objízdných tras je věcí spolupráce města a organizátorů.
Nebo taky chcete lámat ruce dělníkům, co pracují v uzávěrách?
Pomatenci nejsou jen maratonci, ale také obsluha tunelů co včera ve 23h zakázala vyjet na Radlickou a nahnala všechny auta před uzavřený Zlíchovský tunel. Během telefonátu na 112 se první řada rozjela na červenou a světe div se, nic nikde nebránilo projet stometrovej podjezd (údajně tunel)
PS: Já tvořila popojížděním záchranářskou uličku.
Nevím jak tato akce, ale maraton, 1/2 maratony pořádané RunCzech jsou avizované dlouho dopředu, na ulicích označená omezení týden dopředu, informace o uzavírkách dohledatelné.
Velké běhy se konají všude ( Londýn - doběh maratonu u královského paláce, Berlin - uzavřené celé centrum města, Paříž, New York ) a čím dál víc mám dojem, že to nejvíc vadí motoristům v Praze
Nevím jak v New Yorku, ale v Paříži a Londýně sice uzavřou část města, ale současně vymezí objízdné trasy. V Praze to končí u toho "uzavřou".
Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...
Nepřipomíná vám toto sdělení něco..? Připomenu, tímto sdělením se na blogu představujete, ale očividně se jím neřídíte... :-(
Skvělý postřeh. Motto autorky vyzívající k toleranci, kterým se ona sama nijak neřídí. Pokrytectví. Nesuďte mě, ale já budu soudit vás.
nevim v cem je problem... uzavirky jsou vzdy hlaseny dopredu. staci zapnout aplikaci waze nebo mapy.cz nebo neco podobneho a vzdy vam to ukaze kde je co uzavreno a kudy mate jet. a kdyz vim ze je v praze takova velka akce a jsem zodpovedny za planovani nejakych tras je to moje odpovednost se na to pripravit
Ten problém je v tom, že se jistá povinnost přenáší na vás. To že si pustím navigaci je v podstatě správné.
Ale to, že někdo nechá klidně uzavřít frekventovanou silnici a není chopen zajistit a označit objízdnou trasu je věc jiná.
Po přečtení diskusí (do této chvíle), jsem došel k závěru, že blogerka je dle diskutujících nepřející tvor . (z mého NE)
ALE vůbec nikdo se nepozastavil nad možností vytvořit tréningovou trasu, která by se dala použít třeba na republikový nebo i evropský závod ...
V TV jsem zahlédl reportáž z mistrovství republiky siničních závodů (cyklistika) a tam jsem nějak postrádal úplné uzavírky tras (jako TourDF) a šlo to ...
Běhat lesem mi nepřipadá až tak šílené (obdoba lyžařských běžeckých závodů - Jizerka apod). Pro závodníky by to možná bylo i zdravější (měkčí povrch, nižší teplota (stín stromů) a možná i více kyslíku - než u rozpáleného asvaltu) ...
Pro diváky se tam dá najít i trocha místa na fandění nebo udělat krátkou odbočku (třeba přes kolečko na nějakém letním hřišti) a potom dále pokračovat lesem .
Jenže to chce dobrého organizátora a nějaké peníze (asi dost).
Ušetřit se dá třeba tím, že omezíme provoz na silnicích určené pouze pro automobily (D4). Není třeba hledat možnosti a cesty, když to jde i tak .
Co je toto za blábol - ale názor, chápu. Poradím Vám jednoduchou nápovědu na cesty. Zapnout mapy, dát tam směrové místo a světe div se, ono to ukáže, jestli tam není náhodou nějaké zdržení!, pokud to pak chcete risknout, tak Vás určitě napadne vzít si láhev vody
Ano, ukáže... ale až v den, kdy k tomu má dojít. A pokud jezdím denně toutéž trasou, nemám potřebu zapínat si mapy. A nikdy jsem o nikom takovém neslyšel, kdo by začínal den tím, že si zkontroluje objížďky po celém širém a dalekém okolí.
Tedy zřejmě kromě Vás.