Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LA

Lenka A.

7. 11. 2009 21:44
Komentář ze 7. listopadu 2009

Od zveřejnění mého blogu uběhl téměř týden a kromě vysoké karmy a čtenosti jsem dostala několik povzbudivých e-mailů. Ozvala se mi Asociace soukromých zemědělců a minulý týden jsme si společně domluvili schůzku.

Dále jsme naplno rozeběhli zemědělskou komisi v rámci Věcí veřejných, kde se diksutijeme o řešení problémů v zemědělství. Kdybyste měli zájem navrhovat řešení zemědělské otázky s námi, kontaktujte mne.

Také se mi ozval člověk ze zemědělské praxe, který podotkl, že se na pole nelilo plnotučné mléko, ale ředěné ;) Dodal, že přesto nerozumí, proč se mléko raději nevyužívá ekonomičtěji. Cituji: „Telata jsou krmena draho uměle připravenou náhražkou, aby mléko mohlo být prodáváno... pokud je nadvýroba mléka, tak ať prostě krmí telata skutečně mlíkem, a ne „sunarem.“ “

Děkuji vám, že jste si můj blog přečetli.

Lenka Andrýsová

0 0
možnosti
K

Kvalich

2. 11. 2009 15:04
Žeňte Velebu dlouhým bičem!

Buď jsou naši agrárníci strašně bohatí a mohou si z frajeřiny dovolit zalévat pole plnotučným mlékem místo kejdy a nebo jsou přihlouplý a nechají se oblbovat soudruhem Velebou. Dobře by udělali, aby tohoto škemrala vyhnali dlouhým bičem. Veleba jim nepomáhá, jen se na nich dobře vyživuje.

0 0
možnosti
K

Kvalich

2. 11. 2009 15:06
Re: Žeňte Velebu dlouhým bičem!

Pochopitelně: agrárníci přihlouplí

0 0
možnosti
A

Arth-

2. 11. 2009 14:42
555.000 litrů plnotučného mléka?!

Souhlasím s tím, že se na zemědělství všichni vykašlali...  proto taky musím dělat něco jiného, abychs e uživil...  ale nedá mi to: to co lili zemědělci po polích rozhodně nebylo plnotučné mléko...

Byla to bílá voda.

Bylo to divadlo. Nechutné a hloupé - proto s ním nesouhlasím!

Zkuste si někdy vylít litr mléka ze džbánku... a pak se podívejte, jak se chová to, co stříkají po těch polích...

Howgh.

0 0
možnosti
P

p555

2. 11. 2009 12:53
proc

proc vlastne zemedelci nesmeji prodavat primo? ja bych se cestou z prace klidne u nejakeho zastavil a nakoupil si, mozna o neco drazsi, ale chutnejsi, potraviny jako v supermarketu...

0 0
možnosti
PV

Pavel57

2. 11. 2009 17:16
Re: proc

Nesmějí, nebo neumějí??

0 0
možnosti
DT

Dimitar Toškov

2. 11. 2009 12:37
Neničit potraviny!

Zbytečnou likvidaci kvalitních potravin považuji za zločin. Člověk, který zbůhdarma vyhazuje jídlo, by si zasloužil být pár týdnů o hladu. Bez ohledu na to, že potraviny nakoupil za své.:-/[>-]

0 0
možnosti
ŇFZHD

Ňákej Franta z Horní Dolní

2. 11. 2009 10:44
Je fajn vidět někoho, kdo se skutenčě zajímá o problémy v

zemědělství. Pro politiky obecně je to vcelku neatraktivní téma. V tomto sektoru hospodářství totiž není příliš mnoho voličů a pokud jsou, bývají to tradiční voliči. Sám pocházím z vesnice a tak vidím, že polovina jsou dřívější jézéďáci nostalgicky vzpomínající na staré časy a ta druhá staré zemědělské rodiny a pár podnikatelů. Skladba voličstva je celkem zřejmá a neměnná.

Přístrup Agrární komory, tak jak jej slečna popisuje mi k této organizaci docela sedí. Ten problém se prostě neřeší z obou stran. A ač je jasné, že zemědělci problémy skutečně mají, to co provádějí je na hraně vydírání.

0 0
možnosti
JJ

jita

2. 11. 2009 11:35
Re: Je fajn vidět někoho, kdo se skutenčě zajímá o problémy v

Nedivte se jim, že používají stejné protředky jako k nim uplatňují odběratelé. U nás už krávy na mléko(a na maso) nechovají cca 10 let. Prostě mají jen rostlinku.

0 0
možnosti
FTA

Fmighta the Affaffin

2. 11. 2009 10:38
jednoduche reseni

Rika se tomu trh. Funguje to tak, ze si farmar za svoje mleko rekne jakoukoliv cenu chce, a pokud mu to budou mlekarny (nebo primo lidi, pokud si zalozi vlastni mlekarnu) kupovat, muze cenu zvysovat, pokud mu to nikdo kupovat nebude, musi jit s cenou dolu. Jakmile je cena tak nizko, ze se mu to nelibi, je to automaticky signal, ze vyrabi neco, po cem neni zajem, a tedy musi prestat nebo snizit mnozstvi, zmenit sortiment apod.. Neni to vubec tezke pochopit, je to naprosto spravedlive a velice rychle a spolehlive to resi problem s nadprodukci a vyhazovanim potravin, ktery v EU existuje. Vysvetli mi nekdo, proc to tak nejde???

0 0
možnosti
KA

krabi

2. 11. 2009 11:03
Re: jednoduche reseni

R^ ano, je to snad úplně ten nejzákladnější ekonomický zákon - zákon poptávky/nabídky. Tohle se na základní škole neučí ?

0 0
možnosti
H

houby

1. 11. 2009 21:56
Poznámka

Je třeba k tomuto dodat, že úplně jiná situace by byla, kdyby čeští zemědělci dostali těch dalších 50 procent dotací , která v Německu a Rakousku zemědělci dostávají. Jak mají tedy naši konkurovat v tomto prostředí když mají pouze polovinu dotací západu a navíc mádia jim na prestiži též moc nepřidají.

0 0
možnosti
PV

Pavel57

2. 11. 2009 17:14
Re: Poznámka

Naprosto souhlasím. Jen bych chtěl vědět, co pro ně agrární komora v této věci udělala?? Už snad je někde nějaké jednání s politiky na téma "stejné dotace pro všechny zemědělce EU"? Už je podána žaloba na ministra zemědělství a jeho náměstky odpovědné za dotace EU, že svou nečinností způsobili znevýhodnění našich zemědělců?? Už je nějaká žaloba ve Štrasburgu na nerovnost práv našich zemědělců?? A pokud nic z toho není, tak proč si zemědělci nezaloží nějakou schopnější profesní komoru a tu současnou nepošlou tam, kam patří???

0 0
možnosti
MP

Vrah

1. 11. 2009 21:50
Ten, kdo takhle mrhá potravinami,

by zasloužil, aby pěkně dlouho neměl co do huby.

0 0
možnosti
KA

krabi

1. 11. 2009 21:45
at jdou vyděrači do háje

dotace zrušit.

To se jako budeme všichni dotovat navzájem ? to si pasáci krav, velkostatkáři myslí, že ostatní podnikání nemá rizika ? tak jako se velkostatkáři nemohou jen tak zbavit  a zase vypěstovat dobytek, tak se žádný podnikatel nemůže zbavit a hned najímat kvalifikované a spolehlivé lidi. O tom, že při investicích do budov, strojů atd. musí myslet také na řadu let dopředu nemluvě

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1461x
LinkedIn

Twitter

 

Seznam rubrik