Děkujeme za pochopení.
Karl Novak
Pokud bude čínská vláda nebo kdokoliv jiný
dotovat výstavbu dálnic u nás, jsem stoprocentně pro.Pokud bude Čína dotovat vyvážené zboží, budu stoprocentně pro. Vždyť to je přece pro nás dobré, když nám někdo něco dává. Hloupý kdo dává, hloupější co nebere.
Samozřejmě čínský stavitel musí dodržet kvalitu a dát standardní záruky.
To však je jistě v napsáno v zadání každé veřejné zakázky.
petrph
Kéž by tomu skutečně tak bylo
Tedy že argument proč u nás dálnice staví draze bylo "protože se dodržují všechny bezpečnostní předpisy", protože mají dělníci rozsáhlý kvalitní sociální, zdravotní, důchodový servis...jinými slovy pokud by šly všechny peníze zaplacené státem čistě na stavební náklady, čert to vem. Ale mám takový smutný dojem že jsou předražené právě proto že spousta peněz zmizí u překupníků a tu stavbu stejně postaví nasmlouvaná parta za stejných, ba možná horších podmínek než ti Čínani..
Takže, pokud by šlo jen o to, tak by se to dalo vyřešit tak že by se na tu čínskou stavbu poslal jeden bezpečák a jeden právník aby to dodržování předpisů zkontrolovali..Úspory v desítkách miliard zajištěny...
No a o to, že v Polsku si ty levné dálnice postavit nechali a menší bububu od Evropské komise lehce přestáli, zatímco česká poslankyně si porušení nařízených direktiv EU, byť pro zájem svého státu nedokáže představit ani v nejhorších snech, ani nemluvě--
m. l.
Re: Kéž by tomu skutečně tak bylo
Na tom je mnoho pravdy Bohužel včetně té typické české ustrašenosti a to i na úrovni poslanců
Jindra Š.
Zajímavý článek!
Děkuju za zajímavý úhel pohledu na danou problematiku
Více takových Kožených
Jak se vám žije
autorko s pomyšlením, že jste obrátili naruby volební program a děláte přesný opak toho, co jste voličům slíbili ve volbách?
VildaVilda
Re: Jak se vám žije
Vzhledem k tomu, že je to malá strana a ještě je v koalici, tak jí nezbývá nic jiného...
a-b-c-d
jejda,
jak jsou tyhle blogy dobrý - člověk hned ví, proč vás nevolil...
Lenka A.
Re: jejda,
Víte, Váš názor respektuji. Jsem ráda, že blogy slouží k tomu, aby si občané o poslancích udělali obrázek. Kéž by je publikovali i ostatní ;)
dohlib
Levnější dálnice ano..
Milá krásná Lenko, po čárku v nadpisu souhlasím. Ale nejsem eurohujer
a nemám rád eurovlezdop...... Jak už v diskusi zaznělo, je třeba dát za
vyučenou těm, kde dělník živí 4 manažery či ředitele. Z EU nám cpou
dumping do marketů horem dolem a od Číňanů nee ? Proč, proboha ? Vždyť
kvalita již horší být nemůže, na to jsou normy.
dohlib
Re: Levnější dálnice ano..
Ale jestli 1 km bude stát polovinu při stejné kvalitě,
dejme volnou ruku trhu ! A nějaké důtky !? od EU ! Ať nás klidně
vyloučí a budem jako Švýcarsko samostatní a nenecháme si do toho kecat.
Drndal
Jen tak dál...
Jsem rád, že panuje ve Věcech veřejných demokracie a že mají jejich poslanci rozdílné názory, což se ale nedá říct o některých příspěvcích na těchto diskuzích. Škoda, urážet někoho, koho osobně neznám, mi přijde trochu smutné.
Stará kára
Slečno poslankyně:
Jíte maso za dumpingové ceny (dotováno státy EU, které mají povolenu vyšší dotaci). Zelenina a ovoce, které nekupujete je za dumpingové ceny (ze stejných důvodů), obdobně produkce z obilnin. To vám nevadí? A proč vám tedy vadí dumping silničních staveb? Někdo zaloboval? Jak?
Jo - a odnaučte se podrazáctví. Ve sněmovně jste za naše peníze, tak se za ně chovejte slušně a nepodrážejte ministra své strany. Od toho snad máte klub, stranická grémia.
Nebo máte nutkání (obdobně jako pan Huml) zvýraznit se podrážením kolegů?
Mad3
?
Jmenované firmy si každý rok ukrojí stovky milionů s rozpočtu ČR. A to jen pro nadhodnocení zakázek. Výběrová řízení jsou uzavřená (učastní se jich max. 5 firem) a naprosto neprůhledná. A kdo dostane hlavní část zakázky (podle regionu), použije ostatní firmy jako subdodavatele. Ale to "asi" moc dobře víte. Proč né, Češi jsou dojné krávy a ZAMÁZNOU to. Taky chci mít doma zbírku Ferrari...
Sargassum
Jaký je vztah
mezi neoriginální taškou a asfaltem? Nevím ani po přečtení článku.