Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.

Přihlásit se

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

MB

Jakou revoluci? V jakém školství?

V tom dnešním, inkluzivním, plném vystresovaných učitelek a asistentek?

Kdo ty nové duševní odborníky vychová, vyučí, zavede do praxe?

Z jaké sociální skupiny by tito odborníci měli pocházet, aby chápali problémy nesourodé skupiny žáků, kteří jsou v jedné třídě díky tomu, že jejich bydliště je ve spádové oblasti jejich školy?

A nakonec otázka, která v realitě padne jako první - kde na to vzít peníze?

AL

"Bez ryzí vertikály

se žádná stavba nedostaví,

ach, nedostaví".

Vl. Holan, citovaný v r.1990 papežem Janem PAvlem v Praze

  • Počet článků 39
  • Celková karma 9,08
  • Průměrná čtenost 232x
Jsem člověk, který se dlouhodobě věnuje práci v sociálních službách, kde pomáhám vytvářet prostředí, ve kterém lidé nacházejí podporu, bezpečí a možnost osobního rozvoje. Baví mě hledat inovativní cesty, jak propojit svět pomoci a běžného života, a věřím, že i malé kroky mohou vést k velkým změnám.

Volný čas trávím aktivně – rád běhám, čtu nebo se věnuji osobnímu rozvoji. Inspiraci často nacházím v běžných situacích, které mi ukazují, že každý má svůj jedinečný příběh.
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.