Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

Osobně bych nepřirovnával SPD k republikánům a nemyslím si, že jejich celý program jako takový je krajně pravicový. Ale to nechť posoudí každý sám, kdo je úsudku schopen, a nebo nechť se nechá někým ovlivnit v názoru. Já Okamuru sleduji již z dob, kdy nebyl v politice, jeho názory jsou neměnné, nebojí se nazývat problémy pravými jmény bez politické korektnosti, neboť největším nepřítelem demokracie je mimo jiné právě politická korektnost.

Naopak si myslím, že SPD převzalo systém propagace strany od komunistů poválečných let, kdy chodí mezi lidi, mluví s nimi, vysvětlují svůj program a vzhledem k rostoucím preferencím to dělají dobře a funguje to.

Co s etýká postoje k imigraci, tak s nimi také 100% souhlasím. Není jediný důvod přijímat ekonomické imigranty a není jediný důvod přijímat vyznavače nenávistné ideologie, kterou islám je. Protože pokud umožňuje takový výklad, jako používá ISIS, pokud je jeho cílem ovlivnit ve svůj prospěch kulturu hostitele, pak je nebezpečnou ideologií, kterou je třeba zakázat. Ruku na srdce, i ve fašistickém Německu byli přivrženci, kteří nevraždily židy, kteří odsuzovali koncentráky atd..

Já a mí blízcí jdeme Okamuru, tedy SPD volit a jsme na to hrdí :-)

0 1
možnosti
ZB

Karma.Ze všech "vlasteneckých" pidistraniček vychází Okamura jako vítěz,zda to bude stačit na 5 procent je otázka,těch pastýřu,kteří chtějí odehnat ovečky z jeho státa je celkem dost...jeden z těch komiku si dokonce hraje na "velmistra rytířského řádu" a "zachranuje vlast" společně s Ortelem.;-)Jen až se "vlastenci" snaží,čím víc si budou ruzní vudci a zachránci vlasti mezi sebou konkurovat,tím dřív se navzájem zlikvidují.Kdo si dnes vzpomene na nějakého Konvičku,nebo Hampla a to zde oslavování jako budoucí vítězové voleb...;-)

3 0
možnosti
AM

A31l66e81š 41M64i34c90h16a16l

27. 7. 2017 18:32

Děkuji. Ano, samozřejmě, to, jestli se SPD podaří tu hranici překročit, je otázka, na kterou nikdo nezná odpověď. Reálný potenciál tu určitě je, do voleb se může stát ještě hodně věcí.

0 0
možnosti
JP

J34a39n 73P76a72l97l65a22s

26. 7. 2017 22:05

Chlapče, studujte, „neziskovky“ už si na Vás brousí zuby. Budete se mít lépe, než kdybyste se musel živit rukama nebo mozkem.

6 4
možnosti
MC

Dřív by o vás řekli že jste nevychovaný drzý spratek. Dnes vás nazývají spermií. Jen tak dál, nenechte se odradit. Za mně karma.R^

3 1
možnosti
PN

No hochů raději nepiš a o 90. letech již vůbec neb jsi byl pouze spermie;-D

3 7
možnosti
OK

O21t62a 23K95i29n55c

26. 7. 2017 20:38

Nějak se mi nezdá, že by mělo SPD Okamury, které se paktuje s komunisty, zařazeno do krajní pravice

3 1
možnosti
OK

O47t46a 61K51i38n95c

26. 7. 2017 22:20

A opět mě těší minus od paní soudružky Chmelařové, už jich mám velkou sbírku, ale nikdy mi minusy nezdůvodnila. Ale to, že se SPD paktuje s komunisty, je prostý fakt, v Ústeckém kraji jsou spolu v koalici.

0 0
možnosti

Zajímavé hodnocení situace,

které se mnohým líbit nebude.

Karma!

2 0
možnosti
AM
MN

Člověk, který označil komunismus jako nejdemokratičtější systém. Který obhajuje KSČM. Který se spojil se ZEMANOVCI. Který sliboval, že vybuduje národního operátora poskytujícího internet a volání zdarma každému. Který točí rozhořčená videa o tom, že zlí kapitalisté převádí zisky na své účty, místo aby je investovali do naší země...

...ten je podle vás představitel PRAVICE? 8-o

9 1
možnosti
AM

A85l21e40š 64M74i11c93h46a58l

26. 7. 2017 18:48

Jsem toho názoru, že u těchto extrémních politických směrů se rozdíly často stírají. Tedy ano, souhlasím s Vámi, že mnohé z výroků, které zmiňujete, by spíše "slušely" komunistické straně. Vycházím spíše z výstupů směřujících k migrační krizi, xenofobie je pak ryzím charakteristickým rysem krajní pravice. Naopak krajní levice by - v ideálním případě - měla dbát na rovnost všech lidí bez ohledu na rasu, původ apod. Spojení s SPO pak vnímám jako ryzí pragmatismus vyvolaný zejména sympatiemi k prezidentu republiky. Navíc určitě nechci spojovat pravici s extrémní pravicí, stejně jako se nedá spojit krajní komunistická levice s liberální sociální demokracií. Děkuji za reakci, přeji pěkný večer.

3 1
možnosti
MB

To se to tak na té politologii učíte, že Okamura a SPD představují krajní pravici?8-o

Nebo jste na to přišel sám čtením denního tisku?

Nic ve zlém, ale opravdu by mě zajímalo, jak vznikají takové nálepky..

14 0
možnosti
AM

A69l47e17š 40M28i51c70h61a97l

26. 7. 2017 18:48

Snažil jsem se zareagovat v odpovědi p. Nečasovi výše. Děkuji za názor, ať se daří.

0 0
možnosti
JR

J93a30n 26R83á61ž

26. 7. 2017 16:54

A to studujete politologii?

3 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Student politologie a mezinárodních vztahů, občasný komentátor aktuálního dění u nás i za hranicemi.

Seznam rubrik