- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Němci to uměli vždy....byli o krok před. Přečtěte s dějiny od roku 1932, pak vám možná něco poví totálně nasazení rodiče, zjistíte, že naše vojáky bojují v a za VB vyinkasovali do poslední mrtě a nedožiji se toho, že by Švýcaři přiznali, jak se měli a mají z Němců do dneška dobře.
Pokud se mluví o Škodovce jako o montovně je to víc než úsměvné. Škoda má vlastní výzkum a vývoj. Má vlastní motorárnu, kde probíhá vývoj a montáž motorů. O když sdílí některé s Volkswagenem s mateřskou firmou, tak si zachovává vlastní vzhled. Některé díly ze Škody jsou v autech Volkswagen, třeba motory
Stačí tiché písknutí z Německa a projeví se pravda: montovna.
"Tuny polotovarů míří do Německa, kde se z nich stávají finální výrobky a ..."
Dovolím si doplnit:a ty nám němci, samozřejmě patřičně předražené prodávají zase zpátky. Typickým příkladem je třeba dřevo.
P.S. pane autore, těmi pubertálními ideologickými křiklouny typu Korna a Fišera si vůbec nekazte náladu. Na víc nemají a tudíž za to nestojí.
Je smola, že Nemci nemajú expandujúcu motocyklistiku,
Jawa mohla byť na výslní prinajmenšom tak ako automobilka Škoda.
Nemohla.
Nemela se svymi modely a zastaralym vyrobnim zarizenim nejmensi sanci najit kupce.
Uprimne, sel byste do toho kdybyste vladnul odpovidajicimi prostredky?
Mozna, o dvacet let drive by nekdo jeste koupil jmeno a treba pod nim zacal vyrabet neco jineho, ale v devadesatych letech uz nemelo zadnou cenu.
Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.
Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.
Jak je možné že Češi kupují firmy v Německu a podnikají tam. Pro Němce je Česko významnější trh než například Velká Británie, jsme také zemí, se kterou mají pátou nejvyšší zápornou obchodní bilanci mimo jiné po Číně a těsně před Japonskem. Třeba namátkou skupina Wikov podnikatele Martina Wichterleho, která koupila svého konkurenta Gmeinder Getriebe Gruppe z Bádenska-Württemberska. Jedná se o tradiční firmu, která mimo jiné dodala v roce 1921 na německý trh úplně první dieselovou lokomotivu. Česká logistická firma VCHD Cargo oznámila koupi konkurenční rodinné německé firmy. Díky této akvizici získala možnost rozšířit pravidelné logistické trasy v Německu, ale i strategickou lokalitu pro obsluhování dalších trhů, jako jsou Benelux, Švýcarsko či Francie. Spojení firem umožní i sdílení profesionálních řidičů, kterých je v obou zemích nedostatek. Agrostroj Pelhřimov ze skupiny Lubomíra Stokláska. Ta letos dokončila akvizici německé firmy Stoll Machinenfabrik, na které pracovala dva roky. Agrostroj je předním evropským výrobcem zemědělských strojů a také významným kooperantem ve výrobě nákladních automobilů jako DAF, Volvo, Scania či John Deere. Stoll je jednička na německém trhu a celosvětová dvojka ve výrobě čelních nakladačů. Agrostroj získal továrny nejen v Německu, ale také v Polsku a Spojených státech. Se Stollem koupil Agrostroj také jeho historii, firma funguje od roku 1878. A tak mohu pokračovat.
Vazeny pane Kindle. Krasny vypis. Jen chybi vlastnici tech zavodu a % akcii ktere vlastni, jsou-li tyto podniky korporaci. Jsou-li s 70% vlastneny Cechy, klobouk dolu. Jiz 51% v ceskych rukou je nutna. Jinak bida.
Nejde jen o dane techto podniku, ale o tu "smetanu", ktera vytvari to bohatstvi.
Vazeny pane Aleši Merto. V minulosti jsem mel mnoho vyhrad proti vasim myslenkam ve vasich clancich. Dnes vam dekuji za nasazeni diskuze, ktera by mela otrast politicke kruhy, at jsou levicove ci pravicove (jestli tyto jeste mame)
Totiz......!!
Zakladni bohatsvi jakehokoliv zdruzeni, je vlastnicvi, na kterem toto seskupeni se vyznacuje nebo ukazuje. A stat je tim zdruzenim. Jsme od roku 89 vzdaleni 32 let. Vsak ani jedna politicka garnitura nedokazala prevratit trend ciziho vlastnicvi ve vlastnicvi nas, obcanu. Dokonce se nesnazila zorganizovat sluzby na ziskani tohoto vlastnictvi.
Jiz Bata znal silu takoveho vlastnicvi. At to byl Tomas, ci Jan a na konec i Tomik, dokazali zoganizovat proces, se kterym penize pracujicich mohli zustat uvnitr statu, ba i uvnitr mista, kde se ti pracujici nachazeli. Tato poznamka neni jen vyzdvizeni batovskeho systemu. Je to ukazka na ceske obcany, kteri znali cestu, jak se k tomu dostat.
I dnes se mnoho mladych lidi uci investicni politiku. Jeji zakladni prvky a take ukazky, jak jini dokazi tento ukol splnit. Je mnoho cest k ziskani tohoto vlastnictvi.
Cely proces prirovnavam k obycejnemu mleku. Zemedelec tento produk vyrobi a ma jej na prodej i s jeho vydelkem. Co se stane dal, to je ten zacatek vyssiho vydelku a take poukazani, komu ten vydelek bude patrit. Mit mlekarnu v ceskych rukou je nas cil. Vsak distribuce je ten nas nejvetsi cil. Zde je ten vydelek nejvetsi. Mit i tento clanek retezu v ceskych rukou, je a musi byt hlavni politikou kazde vlady. Potom budou ciste penize na vyplaty investorum a na dalsi investice. Cim vice bude ceskych investoru, tim republika bude financne silnejsi. A o toto se vlastne jedna, pane Merto.
Vážení přátelé, tímto se omlouvám panu kolegovi blogerovi Mertovi, že jsem mu sem vložil příspěvek o Rusku, který se netýká tématu. Je to moje chyba. Já také nemám rád vkládání příspěvku mimo téma a takové příspěvky mažu. Proto tedy prosím pan autora, aby byl tento můj diskusní příspěvek mimo téma smazán.
Myslím, že pro tento krát přivřu trošku oko
V podstat máte pravdu. Neuvěřitelné, jak mohlo Německo povstat z rozvalin. Po 2 prohraných válkách. Vydřeli si žitelnou společnost. Co my, vítězové? No my zase budovali. Stačilo tak málo. Nesednou Klémovi, na lživý program. Přijmout Marshallův plán. Německo, jsme mohli zakleknout hospodářskou silou ...
Jenom ze tady byl silny osvoboditel s jeho patou kolonou, ktery nam jakekoli svobodne rozhodovani znemoznil.