- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ono se nic neji tak horke, jak se to uvari.
V Nemecku se do toho zakony oprely 3 spolkove zeme (Badensko-Wuerttembersko, Bavorsko a Dolni Sasko) , tedy zeme , kde je ten automobilovy prumysl. A v Badensku -Wuerttembersku jsou dokonce Zeleni nejsilnejsi partaj a vedou vladu a delaj co muzou, aby se ten nesmysl nejak 'rozvolnil'.
Takze klidek, oni i v Nemecku maji nekteri lide rozum, hlavne kdyz to ohrozuje jejich kseft a ja verim, ze to nejak osetri.
Ceska vlada (a Slovaci) by se mela s temi jmenovynymi spolkovymi zememi dat dohromady a spolecne to nejak zarazit.
Moloch byrokratů v Bruselu se těžko zaráží, nejlepším řešením je opustit nefunkční spolek. V demokracii by to neměl být problém splnit vůli lidu, že?
Autor prostě mohl jenom napsat, že nesouhlasí se zákazem prodeje aut se spalovacím motorem, který ovšem (možná) nastane až v roce 2035 Problémy našeho venkova jsou vážné, ale emisními normami způsobeny nejsou
Autor se věnoval jednomu z dopadů zákazu aut se spalovacím motorem, který pro obyvatele venkova nebude asi přínosem.
Eurolátům a greendealistům o životní prostředí a klima nikdy nešlo. Cílem je likvidace svobodné individuální mobility.
Driv na venkove auta taky moc nebyla a liditam bydlelo vice nez po rozsireni automobilsmu. Proste proto,ze tam byly i sluzby a dopravbi spojeni
A hlavne tam byla ohodnoceba prace
Dobrý den, paušalizujete a to nikdy není dobré. A opomínáte fakt, že nic se neděje bez příčiny.
Taky koukám při dojíždění do práce na poloprázdné autobusy, kterými jsem před 30-ti lety jezdil do školy. Je možné, že je pro nezájem pasažérů také jednou provozovatel zruší, a že toho budu jednou coby důchodce litovat.
Taky si pamatuji, jak radost z akcí a slev přiměla mé sousedy startovat v 90-tých letech své Žigulíky a Fafority a organizovaně vyrážet na nákupy do nových supermarketů. Dnes řada z nich nostalgicky vzpomíná na malý obchůdek místního občana ve vesnici, kterému ale nedali vydělat. Tak ho radši před krachem zavřel a nechal se zaměstnat ve fabrice v nedalekém městě.
Nic se neděje bez příčiny, a na výsledky svých rozhodnutí si musíme někdy i počkat.....
Pravda, není vesnice jako vesnice, někde ty obchody a hospody fungují. Ovšem to nic nemění na tom, že praktický zákaz aut se spalovacími motory a tím omezená mobilita obyvatel velké části venkova není dle mne to pravé ořechové.
Asi 14 dnů zpátky tady běžela informace, že:
- v Německu měl proběhnout soud s ekologickými aktivisty, kteří se na protest proti emisím osobních aut přilepili k dálnici a ohrozili bezpečnost a plynulost provozu. Aktivisté k soudu nepřišli, protože letadlem odletěli na druhou stranu zeměkoule na dovolenou. Na kritiku novinářů, že ten let letadlem přinesl mnohonásobek emisí než osobní auto, představitel aktivistů odpověděl. Ano, k dálnici se přilepili jako aktivisté našeho spolku, ale na dovolenou letěli jako soukromníci.
Bez komentáře.
A jak to souvisí s tématem blogu?
Jinými slovy, buď jste fanatický hlupák a nebo jste si spletl diskuzi. Fakt, že ekofašisty také nemusím, na tom nic nemění.
To je hodně zjednodušený pohled. Problém venkova je úplně mimo Euro 7. Podstata je jinde.
To Euro 7 ten venkov jen dorazí.
No co, nakoupí si elektrokola zapřáhnou aspoň 4 před příves a dojedou s tím všude kam potřebujou, proste moderní čtyřspřeží. A na 2-3 elektrotraktory se vesnice taky složí, ty budou sdílené jak si EU přeje. A na žně dojedou mešťáci jako dřív. I z pražské kavárny jiste přijedou.
Mate velmi usmevnou predstavu o fungovani venkova, ktera ne uplne odpovida realite. Jelikoz je cely vas blog postaven na teto “vasi” realite, pak logicky zavery z nej plynouci, jsou takze funkcni jen pro “vase” videni sveta. Coz vlastne asi neni spatne :-).
Naopak.... lidé na vesnicích jsou na autech závislí a většinou to nejsou ti, co mají nadprůměrné příjmy.... takže ti rozhodně na drahá elektroauta mít nebudou....
Ona se nabízí otázka jestli má nějaký reálný důvod snažit se udržovat tolik polovylidněných vesnic. Velká část z nich stejně funguje jen jako noclehárny. Místo dvaceti vesnic ve stylu deset domků a jedna křižovatka by mohlo být jedno maloměsto ve kterém by pak už mohla být práce, fungující MHD, služby i kultura.
A nebo rovnou pracovní lágr, ne?