- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podívejte se na stav taxikaření v Praze Je to snad něco co bychom si mohli chválit nízkou cenou, a slušným a ohleduplným jednáním?A to je snad trh, kde jsou jen samé soukromé společnosti a soukromníci, kde by měla vládnout zdravá konkurence ve prospěch zákazníků. Ale nějak to není vidět
....proč reptáte, vždyť autor má pravdu. Menežment bere miliony a bordel na dráze trvá roky! Přišla konkurence a hned se to mění. A ČD dostanou 4 mlrd. dotací ročně, to je z našich peněz. Jančura dělá bez dotací! Měli byste ho chválit a ne hledat vši, samozřejmě, pokud za svoje diskusní příspěvky nedostáváte bakšiš, nebo nejste v ČD dobře zadrápnuti! Pěkný den! Pro autora :
Dělá bez dotací jednu z hlavních tratí, ne-li tu nejhlavnější. Stejně jako s autobusy. Vidíš, že by "žluté" jezdily na trase Horní-Dolní? Stejně tak vlaky - nic proti němu nemám, ČD konkurenci potřebují, jako prase drbání, ale srovnávat Pha-Ova s (např.) Čížkovice-Libochovice je o ničem a je celkem logické, že na těchto tratích jsou potřeba dotace, protože je to služba státu občanům. Pokud vím, tak Pendolino jezdí také bez dotací.
Tak opět klasika. Cokoliv udělají ČD je špatně. Zlevňují-špatně. ZDražují-špatně. Bojují s konkurencí-špatně. Mimochodem počet spojů si objednávají kraje a stát
srovnávat hrušky a jablka .........autobus není vlak .....Jen jedna výtka moc nekonkrétní , jména kdo za to může , to zajímá.
To , že říkáte , že cosi shnilého je v ČD to víme všichni , ostatně jmenujte jednu věc která po revoluci funguje ......všude kolem je morální úpadek , jak ve mě tak i ve Vás ...........a v tom je jádro pudla .....
Prosím o vysvětlení této části věty "...kterému se podnikání nepříjemní život tím...". Díky.