- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vidím to očima obchodníka. Aby se při utažených opascích před vánoci vůbec něco za slušnou cenu prodalo, dělaly se předvánoční slevy a to mnohdy až 50%. Po novém roce se zvedlo DPH o jedno %, problém tkví v úplně jiné věci, zvedla se nafta, zvedly ceny dodavatelé, když si spočítáte kolik % to dělá sumasumárum, nedivte se, že na slevy skoro nenarazíte, kromě velkých obchoďáků, které se potřebují zbavit starých zásob, aby nakoupili nové zboží. Ano ti prodávají za nákupní hodnotu z velkoskladu bez zisku- potřebují se zbavit nakoupeného aby jim to tam neleželo a vydávají to za akční slevy. Vidíte to příliš jednoduše. Ano někteří obchodníci měli čistý zisk z prodeje až 70%, ale dnes je běžné cca 20%. Vždyť to bije do očí. Slevy 2x v tom samém období nemůžete vzhledem k poklesu prodeje vyžadovat. To by pak každého malého, nebo středního prodejce rovnou položilo.