- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že větší balení je (relativně) lacinější. A naopak. Co se vám nelíbí? Snad byste měla upozornit na nedostatek výuky ve školách: lidé neumí násobit, rsp. dělit. To není vina obchodníků.
Proboha, člověče, tak se dejte na obchod. Uplatněte svůj altruismus, prodávejte lidem větší balení za méně peněz a pokud nebudete chtít být gaunerem, ale troubou, tak můžete rozdávat i zdarma, všichni Vás za to budou chválit
Škoda že jste mu neporozuměl. Také si říkám, kdy se zastaví zmenšování Tatranek a Horalek. To není trik prodejců, ale výrobců. Prodejce ovšem neopomene zdůraznit cenu. Firma Opavia toto dovedla k dokonalosti, a my jim to žerem a jíme. Jiní výrobci jdou opačným směrem, ano zvětšují. Obal. Na nafouknuté obrovské pytlíky s různými lupínky a brambůrkami skočí skoro každý. Trendy zasáhly už i náš národní nápoj pivo. Velké už mnohde neni půlitr, ale čtyři deci a malé, škoda mluvit.