Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Stará kára

30. 8. 2012 15:19
Je přece zcela normální,

že větší balení je (relativně) lacinější. A naopak. Co se vám nelíbí?  Snad byste měla upozornit na nedostatek výuky ve školách: lidé neumí násobit, rsp. dělit. To není vina obchodníků.

0 0
možnosti
C

certik_bertik

30. 8. 2012 10:56
tak

se podívejte na rohlíky, jak jsou dneska ošizený

1 0
možnosti
JM

hriva5

30. 8. 2012 9:44
...

Proboha, člověče, tak se dejte na obchod. Uplatněte svůj altruismus, prodávejte lidem větší balení za méně peněz a pokud nebudete chtít být gaunerem, ale troubou, tak můžete rozdávat i zdarma, všichni Vás za to budou chválit;-D

0 0
možnosti
MR

Rupert

30. 8. 2012 10:08
Re: ...

Škoda že jste mu neporozuměl. Také si říkám, kdy se zastaví zmenšování Tatranek a Horalek. To není trik prodejců, ale výrobců. Prodejce ovšem neopomene zdůraznit cenu. Firma Opavia toto dovedla k dokonalosti, a my jim to žerem a jíme. Jiní výrobci jdou opačným směrem, ano zvětšují. Obal. Na nafouknuté obrovské pytlíky s různými lupínky a brambůrkami skočí skoro každý. Trendy zasáhly už i náš národní nápoj pivo. Velké už mnohde neni půlitr, ale čtyři deci a malé, škoda mluvit.

2 0
možnosti