Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já se České pošty nezastanu, protože mám za to, že její momentální starostí není doručení pošty, ale  jsou to produkty.  Pro nezasvěcené, produkty jsou finanční a pojišťovací smlouvy s klienty, které musí, pod hrozbou ztráty zaměstnání a finanční persekuce, prodávat doručovatelky pošty.  Nejlépe hodnocená pošťačka není ta, co má v hlavě stovky výjimek v roznášce, co zná svůj rajon a lidé ji mají rádi a co udělá vše proto, aby dopisy a balíky doručila, to už neplatí.  Nejlepší pošťačka je ta co dělá produkty.   Dopisy a balíky jsou druhořadou záležitostí.  Podle toho jsou také pošťačky hodnoceny a každý týden je jim vyhrožováno, když jejich skupina nesplní prodej produktů.   Je to podobné, jako by pokladní v Bile prodávala lidem pojistky a byla za toto hodnocená.

1 0
možnosti
MT

V tomto máte pravdu. Jak Pošta funguje vím, mám s nimi spoustu problémů, ale netýká se to doby dodání, nebo nějakých ztrát.Já se Pošty nezastávám, jen prostě tvrdím, že je autor článku lehce mimo, když míchá doručování v Cechách a za hranicemi.

0 1
možnosti
MT

Nevím kolik toho posíláte Vy, já cca 50- 70 zásilek měsíčně. 90% doručeno do druhého dne, zbylé další den. Pokud Vám nedochází, že Pošta nemůže ovlivnit dobu doručení na Slovensko, protože tam to doručuje Slovenská Pošta, tak je problém ve Vás a ne v České Poště.

0 2
možnosti

České pošty se musím zastat. Obchodní balík podaný ráno skutečně v ČR dorazí další pracovní den, jako u většiny dopravců. Reklamní slogan je mírně klamavý, protože není přesný.

0 3
možnosti