- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já se České pošty nezastanu, protože mám za to, že její momentální starostí není doručení pošty, ale jsou to produkty. Pro nezasvěcené, produkty jsou finanční a pojišťovací smlouvy s klienty, které musí, pod hrozbou ztráty zaměstnání a finanční persekuce, prodávat doručovatelky pošty. Nejlépe hodnocená pošťačka není ta, co má v hlavě stovky výjimek v roznášce, co zná svůj rajon a lidé ji mají rádi a co udělá vše proto, aby dopisy a balíky doručila, to už neplatí. Nejlepší pošťačka je ta co dělá produkty. Dopisy a balíky jsou druhořadou záležitostí. Podle toho jsou také pošťačky hodnoceny a každý týden je jim vyhrožováno, když jejich skupina nesplní prodej produktů. Je to podobné, jako by pokladní v Bile prodávala lidem pojistky a byla za toto hodnocená.
V tomto máte pravdu. Jak Pošta funguje vím, mám s nimi spoustu problémů, ale netýká se to doby dodání, nebo nějakých ztrát.Já se Pošty nezastávám, jen prostě tvrdím, že je autor článku lehce mimo, když míchá doručování v Cechách a za hranicemi.
Nevím kolik toho posíláte Vy, já cca 50- 70 zásilek měsíčně. 90% doručeno do druhého dne, zbylé další den. Pokud Vám nedochází, že Pošta nemůže ovlivnit dobu doručení na Slovensko, protože tam to doručuje Slovenská Pošta, tak je problém ve Vás a ne v České Poště.
České pošty se musím zastat. Obchodní balík podaný ráno skutečně v ČR dorazí další pracovní den, jako u většiny dopravců. Reklamní slogan je mírně klamavý, protože není přesný.