- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Málo kdy mám k Vašim článkům kritickou připomínku, ale vytahovat starou zprávu, byť je velké kritiky potřebná, když celá řada na stejné téma aktuálních událostí, je poněkud nevhodné. Mohla být o té nehoráznosti zmínka, ale ne nosné téma článku.
"Učí se tam třeba, jak se modlí buddhisté, hinduisté, taoisté, šintoisté, judaisté, jezídové či zoroastriáni?"
Učí sa to čo je v EU a vo svete najpoužívanejšie, a to je kresťanstvo a islam, nechápem prečo vás trápi že sa na školách nepreberajú aj iné veľmi zriedkavo používané v EU a vo svete náboženské modlitby?
A čo si Mikulášek predstavujetě pod takým výrazom "učit o islámu objektivně " :-))
Co třeba učit se o něm i jinak než jako o tom nejúžasnějším obohacení v dějinách lidstva?
Čekal bych že bloger vašeho formátu, Adame, se napřed paní učitelky dotáže jak to vlastně bylo.
Vy nevíte, že blogeři Adamova formátu střílejí ostrými zásadně od pasu? Ale musí to být na správnou stranu.
Se mi líbí, jak čtenáři aurora ignorují prokázaný falešný účet autora. Minule blahosklonně přehlíželi zjevný hoax vytvořený autorem ve spolupráci s Pilloni a Parlamentními listy. Dnes nezkritizují zjevně starou, reinkarnovanou informaci. Hlavně že píše to, co chceme číst. Neuvěřitelné, čím se někdo nechá krmit. O toleranci redakce k hoaxům nemluvě.
Ta posledni veta, to je napoveda?
'uci' je cas pritomny, 'ucili' cas minuly, takze lze pouzit i pro rok 2015, neb jazyk cesky v casu minulem nijak datum nespecifikuje, ze
To, že autor tahá články z října 2015 dokazuje, že už nemá inspiraci, ale každý den musí něco proti islámu, muslimům nebo EU vypotit. Proč? Něčí zadání? Fanatismus autora? Ale pak se dnes tedy totálně shodil. Možná by pro oživení mohl použít i nějaký mediální zdroj z roku 2019. Pro důvěryhodnost a relevantnost jeho článků by to mělo stejnou vypovídací hodnotu, jako článek dnešní.
Tazeni pod vlajkou islamu proti komunistum? Ideove a predevsim co se tyka nabyti za komunistu ztracenych svobod velmi zajimave.
Když se zavádí školení o islámu do základních škol, měli by být žáci současně také informováni, jak se chovat při útoku islámského teroristy, vždyť tehdy jde o život, jak je to v západní Evropě téměř na denním pořádku. Škola učí A, ale mlčí o B!!
Islamista jako zlodej s baseballovou holi je nestastnik. Ale co se da delat, kdyz uz tu je a vira je takova. Islamista na urovni emituje multikulturni korunove dluhopisy. Nacez je piedestalovan.
Provozování náboženských rituálů prostě do hodiny výuky nepatří. Navíc v sekulárním státě, kde existuje odluka církví od moci veřejné.
Nehledě na to, že každého ateistu musí urážet provozování nesmyslných a iracionálních rituálů, směřujících k uctívání neexistujících bytostí.
Mluvte prosím za sebe a ne za každého ateistu. Já jsem ateista a žádný rituál mě neuráží.