Děkujeme za pochopení.
Hmmm
Lumpárna
Např.:
Manželé na venkově (třeba už v důchodu) auto prostě potřebují a ničí životní prostředí najetím 2000 km ročně. Manžel, na kterého je auto psané, zemře. A stát přijde za vdovou a řekne: Milá paní, zdědila jste auto, pokud si ho chcete nechat a dále jezdit za úřady, k lékaři..., dáte nám 10 000 Kč. Podle některých poslanců je to v pořádku.
Majk 1000
Majk1000
Mam problem s autem před pul rokem jsem ho koupil nepojizdny je na mne odhlašeny prodal jsem ho stim že majitel si ho bud přihlasí nebo zlikviduje ekologicky a papir mi pošle v listopadu 2008 jsem zjistil že neudelal nic a uplne na to kašle a nezajima ho to, mam kupni smlouvu velky TP a značky dohoda snim nepřipada v uvahu , zkoušel jsem to trvale i dočasne na magistratu odhlasit již 3krat ,pokažde naky nesmyslny lejstro ktery nemam po me chteli, a radit co stim si mě prej netrufají ,poradí nekdo?neví nekdo co stím?nebo muže nekdo sehnat doklad o ekologicke likvidaci auta ?poradí nekdo ?jsem už zufalej a provolal jsem spoustu penez .Majkl-Brno
mikd
stále se směšuje ekologie s ochranou žp
Ekologie je věda o vztahu mezi organismy a jejich prostředím. Ekolog je pozorovatel a do prostředí NEZASAHUJE. Pokud je tato daň ekologická, nenapadá mě nic jiného, než,že se z ní budou platit pozorovatelé
ippokorny
Pro staré auto je každá daň nízká,
Auto, ze kterého tečou oleje a palivo (kolik ho stačí na zamoření studny), které kouří tak, že za bezvětří zamoří široké okolí rakovinným kouřem, ze kterého padají šroubky, které pak najdu zapíchlé v pneumatice, které nedrží na silnici a skáče od kraje ke kraji, které nebrzdí, nesvítí, které se může kdykoliv rozsypat (pamatujete na tu ulomenou nápravu auta, které prošlo technickou?) a zabít lidi, tam je každá daň nízká a vhodná, ať se jmenuje jakkoliv. Nejsou státy, kde každé auto musí mít katalyzátor? Dávat zákazy vjezdu bez katalyzátoru! Proč by mělo smrdět v lese či ve městě? P.P:
hasmen
Re: Pro staré auto je každá daň nízká,
To je v pořádku,že tyto vraky nemaj na silnici co dělat,ale od toho jsou tech.kontroly a ne tahle nesmyslná daň...Nebo snad věříte,že likvidace vraku který splňuje Euro3 je jiná než u těch jiných?
HarryIKeogh
...
...Ale jestliže si důchodci koupí Trabanta na ježdění do supermarketu (1x týdně 5 km), jsou fakt větší zátěž, než Bursíkova limuzína, se kterou se toho nalítá mnohem více?...no spíš takový důchodce v trabantu je pravděpodobně nebezpečnější...
liberecak
Re: ...
mě to fakt nezajímá, tohle je argument...auto prostě není mlýnek na maso po babičce, který když se udržuje, může sloužit 100 let. Stará auta dělají bordel, je dobře, pokud ze silnic zmizí. O vlivu na počet mrtvých nebo zraněných nemluvě. A že lidi jsou schopni tyhle šunky opečovávat až do smrti a pak je věnovat vnukovi, který se v nich teprve zabije, tenhle příběh známe všichni
echo.3
Zbytečně rozvláčné, ale uhodil jste hřebík na hlavičku
Skutečně to není "ekologická daň", ale byznys a daň za hloupost a lhostejnost. Automobilový průmysl potřebuje odbyt, zvláště dnes v krizi. Někdo mu vyšel takto vstříc. V tomto Bursíkovi fandit nemohu, bylo to podivně "uspěchané a vůči většině majitelům starších aut necitlivé, ne-li přímo jistý druh podrazu. S postupným vytěsněním starých aut se to dalo řešit i jinak, postupně a možná i s tím příspěvkem. Ale někomu se to nehodilo.
Jinak je to karma ! Dobře, že jste to otevřel tímto způsobem. Čtenost článku tomu jen nasvědčuje. Díky Vám !
jita
Ekologická auta s hybridním pohonem
Je to asi tak. Náš známý si za manželčiny peníze, utržené provozováním lékárny pořídil stejný "ekologický" vůz jako má pan ministr. A chlubí se jak je ekologický, když má takovou káru. To, že ta jeho "ekologická" kára spotřebuje cca 14 litrů na sto ho netrápí, protože "víte kolik by spotřebovalo normální auto, které by bylo tak velké a těžké". Jenže pro potřeby jeho rodiny by stačilo menší auto se spotřebou cca 8 - 9 litrů na sto. Takže on si na každých 100 km prošustruje 5 - 6 litrů benzínu a ještě má dobrý pocit, že jezdí "ekologicky". Tohle zelené myšlení se nám jednou pěkně vymstí.
Duck Egg
Omyl
Člověče, neměl jsem sílu to celé číst, působí to už od pohledu až příliš demagogicky, ale jednu věc se Vám pokusím osvětlit: Jediným v emisích sledovaným plynem, u kterého můžeme tvrdit, že jeho emise jsou v přímé úměře ke spotřebě paliva, je v zásadě neškodný CO2 - tedy až na jeho "skleníkový efekt", který je ovšem čajíček proti tomu, co umí metan... U ostatních škodlivin jsou dnes technologie dost dobré na to, aby třeba pětilitrové Porsche, Audi, Mercedes či BMW vykazovaly výrazně nižší hodnoty než třeba žigulík nebo škodivka 120. Ne na litr spotřebovaného paliva, ale ABSOLUTNĚ! Kdyžtak si sem tam o autech něco přečtěte, když už o nich chcete psát... Dávám vám z deseti možných půl bodíku za snahu...
compli
No, když už pan Bursík chce vážně mluvit o ekologii
a emisích, tak by se měl také zamyslet nad nejšpinavější dopravou vůbec, a to nad leteckou dopravou. Za letecké palivo není odváděna spotřební daň, pro leteckou dopravu neplatí žádné emisní normy a limity. Snahy výrobců letadel o snížení spotřeby jsou dosud v plenkách a stáří leteckého parku není zrovna potěšující. To je prostě zelená" politika páně Bursíkova.
velkorypal
cíl
já bych řekl, že cílem celé "ekologické" daně je omladit autopark u nás. kdo chce auto do lesa, tak vždy něco sežene, ale na silnici je to pohroma. navcí tím donutili spoustu lidí přehlásit si auta, udělat pořádek.
Pokud bych měl jen 10.000 na auto, tak radši budu jezdit busem, budu se cítit bezpečněji.
MiroTR
Re: cíl
Jenže je to úplně naopak. Pokud na novější auto nemáte (protože staré prodáte o 10 tisíc levněji), budete holt jezdit ještě pár let s tím starým bez katalyzátoru a s čoudícím motorem.
- Počet článků 72
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3063x
Programátor, učitel, cestovatel