- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není tomu zas tak dávno, co měl lídr sociálních demokratů problém s tím, že se do veřejně neaktivní Petry navážel magazín, který běžně karikuje veřejné osoby. Nebylo tomu dlouho a Jiří se rozhodl narození své dcery zpeněžit a medializovat přes bulvární magazín. Následně využívá své ženy ve volební kampani na billboardech a hraje skrze ni zřejmě na city matek.
Jiří Paroubek má prostě jiné vnímání světa. Petra, jak jí média zřejmě v tušení, že bude důležitou postavou i po volbách a jednou možná první dámou, familiérně nazývají, se v náručí s malým miminkem vyjadřuje ke Kaplického blobu a dalším „kulturním“ záležitostem. Zřejmě má být Petra lidskou tváří Paroubkova socialismu.
Charakterových vad Jiřího Paroubka už jsem si přestal téměř všímat, současné využití jeho rodiny v kampani mi ovšem opět dalo facku a to především po onom intermezzu, které Paroubek vedl s Reflexem.
Konečně dnes prošla mateřská, kterou si tak vehementně chtěli poslanci levice udobřit své voliče. Petra by tedy mohla na dalším billboardu vyobrazit tento úspěch, kterého dosáhl její muž a ukázat, že Jiří přece nebojuje za nic jiného, než je štěstí všech obyčejných lidí.
Další články autora |
Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....