Děkujeme za pochopení.
I25r61e43n25a 73K31r13o96u36p41o95v25á
Celá inkluze, tak jak byla pojata, je nesmysl. Chápu inkluzi u žáků, kteří jsou postiženi pouze fyzicky. Ti jsou schopni, za minimální podpory a úlev s ohledem na jejich postižení, absolvovat běžnou výuku a není důvod je separovat. Ale žáky se speciálními potřebami a požadavky na výuku, ať s mentálním postižením, kombinovanými vadami, psychickými poruchami od těžších forem ADHD (obvykle s komorbiditami) po žáky s autismem apod., by měli učit speciální pedagogové ve speciálních školách se speciálním režimem.
Proč má učitel ve třídě, kde má kolem třiceti žáků, navíc absolvent běžné pedagogiky, zápolit s žáky, které učit neumí, nemá na ně čas a kterým režim běžné školy nevyhovuje? Jak k tomu přijdou nepostižené děti, které takoví spolužáci zdržují, vyrušují a obtěžují?
Proč tedy obor "speciální pedagogika" existuje, když se pak žáci se speciálními vzdělávacími potřebami hází na krk běžným pedagogům s diskutabilní podporou asistentů? Při vší úctě k práci pedagogických asistentů, obvykle se jedná o "rychlokvašky", absolventy tříměsíčních kurzů, které je ani omylem nepřipraví na práci s obvykle velmi problematickými dětmi.
Prostě jako obvykle: výborný, promyšlený a fungující systém škol, kde podle schopností a potřeb mohl žák navštěvovat školu základní, pomocnou, speciální, sportovní a jaké byly všechny ty typy škol, se všechno nahází do jednoho pytle a ďas vzal, že to nevyhovuje nikomu - ani rodičům, ani žákům, ani pedagogům.
Hlavně, že nás nikdo nemůže nřknout z "diskriminace".
R15o71s68t40i39s24l87a92v 30C85a93h23a
Znam jedno dite se znaky ADHD, ucila ho ucitelka, ktera vystudovala obor specialni pedagogika, ale jako by do skoly nechodila.
T82o21m71á35š 86P25o17s44p17ě60c57h
Nechápu ten povzdech, že při polovičním úvazku nemají ani minimální mzdu. Jako co? Je to poloviční úvazek, dělá půlku času, takže jakákoliv spojitost s minimální mzdou za plný úvazek je úplně mimo mísu.
J97a39r38o66s64l56a76v 18Č63e47r19v44e14n67k40a
A k tomu ve většině případů velmi málo náročná práce.
J46a65r35o12m50í93r 74K48r11á90l
Nejen drahé, ale i neefektivní. Že je rozdíl ve výuce ve třídě s osmi žáky, redukovaným učivem a vyškoleným pedagogem oproti normální třídě vidí snad každý. Asistent má význam u průměrně nadaného žáka s tělesným postižením, ale hloupému vědomosti do hlavy nenaleje. A to naše speciální školství bylo na velice dobré úrovni a ze severských zemí se k nám jezdili kantoři dívat, jak to v ČR dobře funguje. Pro absolventy zvláštních škol byla rezervovaná místa na učňácích a ti se pak dokázali dobře uživit sami. Dnes skončí leda na pracáku.
J19a40n 70V48i26k87l79i97c20k21ý
Inkluzí začala zkáza českého školství.
Zrušte ten nesmysl a vraťte Zvláštní školy.
J42a98r85o30m38í72r 18K84r59á44l
Tak. Proč asi někteří rozumnější rodiče podporují vznik soukromých speciálních škol ? Zkrátka chtějí pro své postižené dítě to nejlepší.
I11v36a30n29a 83P69í78s80a58ř16í13k64o89v65á
Nevím jak jsme dokázali chodit školy kde nás ve třídě bylo 30 a paní učitelka nás v pohodě zvládla. Čím to asi bylo? Že by tím že nás rodiče vychovali k ucte a přirozeně autoritě z učitele? Dnes je ve třídě samý asistent pedagoga kterému k tomu staci kurs a je to. Z rodinné zkušenosti vím co to je mít tzv. jiné dítě ve třídě. Děti nemohli ani na 2 denní výlet protože chlapec chtěl taky ale prostě by to nedal a jeho matka s ním jet nechtěla. Za to ráda ho do škol odkladala. Všichni si oddechli když chlapec dosáhl 15 let věku.
M73a46r45i47e 24B30r30e63t16h57o28v14á
Nás bylo ve třídě 36, učitelé zvládali a my také, když nepočítám propadající Romy
V66l49a81d21i31s66l62a50v 55Š18i13m49í29k
Je bohužel smutné, že se nenajde nikdo, který na plná ústa řekne, že každého ..... nelze "vzdělat". Nejde to, a tudíž snaha je drahá a zbytečná, stejně jako celá inkluze. Takže zrušit inkluzi, zrušit asistenty a řádně učit ty, co na to mají.
J42a27r11o26m61í15r 39K43r94á64l
A přitom to zvlástní školy uměly aspoň tak, že absolventi byli soběstační a zaměstnavatelní.
L64u36k71á47š 44S23o79k71o24l
Celou inkluzi zrušit a znovu otevřít speciální školy. 90% asistentů jsou naprosto k ničemu.
Z71b65y65n22e41k 75J94a81r96o36s
Jděte s tou vaší všeobjímající inkluzí už někam. Sice chápu, že to je dobré koryto, ale dětem to škodí, všem. Ty bystřejší to ruší a zdržuje a ty co potřebují asistenci furt budou "za blbečky". Speciální školy byly vynikající, starali se tam o ně specialisté a tam občas i mohly děti poznat pocit úspěchu. Nemám samozřejmě na mysli děti handicapované třeba tělesně, tam je inkluze na místě.
R24o27s38t41i96s94l87a13v 62C89a95h23a
Zdrzuje? Ty chytri byli zdrzovani VZDY!
Z73d32e53n26e55k 94E93b25n16e42r
Inkluze je zločin na školách i na dětech.
D37a41l35i56b75o61r 88M84o84r19a57v46a68n49s46k96ý
Absolutní NESOUHLAS..! Těch inkluzívních pedagogických asistentů je už tolik, že to významným způsobem zatěžuje vratkou "finanční únosnost" bezplatného českého školství... Je jich podstatně více než předložená tabulka; loni jich bylo cca 31 tisíc (úřední údaj), Kalousek předevčírem mluvil dokonce o 40 tisících...! Vždyť je to víc, než všech příslušníků české armády..! Kolik jich má ještě být, aby jste byli, Vy všichni inkluzivisté spokojeni..? Všechny ty stupidní školské/pedagogické platformy, absolutně odtržené od reálií světa, neprosazují NIC JINÉHO, než svůj zájmový, SOBECKÝ prospěch... Staletí se vzdělání obešlo bez asistentů, učitelé působili v poměrně skromných podmínkách a pro ty méně nadané, popř. žáky s mentálními vadami postačovalo speciální školství, které fungovalo poměrně úspěšně. A najednou jsou "potřeba" desetitisíce asistentů, kteří jsou pro standardní výuku daleko větší zátěží než přínosem.... Skoro is myslím, že jste jeden z nich (těch nenažraných platformistů)...
- Počet článků 60
- Celková karma 24,74
- Průměrná čtenost 3613x