- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jaká poptávka, taková nabídka. Bohužel.
Povrchnost, rychlá zábava, moc nepřemýšlet.
Odpověď je jednoduchá. Televize se potřebují podbízet, aby měly sledovanost a zajištěné příjmy z reklam. A duševní úroveň českého diváka stále klesá, na náročné pořady se nikdo dívat nebude. Smutné je, že takto jedná i veřejnoprávní televize, která by neměla být závislá na příjmech z reklamy. ZA vším ale stojí lidé. Duševně prázdní lidé budou preferovat obsahově prázdné programy.
Nemyslím si, že by se na náročnější pořady lidi nedívali, ale takový náročný pořad asi nevyhovuje inzerentům a pak vyžaduje daleko náročnější zpracování než třeba posadit za sůl v papundeklove hospodě par mužských kteří žvaněj jako drbny na návsi...
Jojo, všechno je to o penězích...
Co je to obsahově prázdný...
Pro každého něco jiného, každý má jiný vkus.
Čím to, že mnohé staré filmy jsou obsahově prázdné, ale dají se vidět stokrát, za mnohé třeba Baron Prášil, Anděl na horách...
Je to složitější, není to jen obsahem.
Dal jsem vám plus omylem (ale nechtěl jsem ani minus) - chtěl jsem říct, že tohle ale přece vůbec nejsou obsahově prázdné filmy...
Ale zase si můžete ty obsahově prázdné programy předplatit třeba na VOYO a vidět je o týden dříve No, nekupte to