Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byrokracii v Británii již před pár desítkami let hezky popsal seriál Ano, pan ministře

3 0
možnosti
Foto

A další desítky let předtím knižně popsal C. N. Parkinson.

0 0
možnosti
JK

J80a89k33u63b 82K74o42s

17. 11. 2020 18:51

Ve jménu ekologie se ještě budou dít věci. A líbit se to nakonec bude málokomu.

23 0
možnosti
Foto

Hluboce jsem se zamyslel. Co se tedy bude dělat s naftou a benzínem, který už nebude potřeba? Přece nebudeme platit výrobu něčeho, co už nepotřebujeme!

A dále - co automechanici? Leda vyměnit pláště za zimní a naopak. Ale takové opravy spojky (10 - 30 tisíc), rychlostní skříně, výměny oleje a tak, to také nebude potřeba.

A až budou auta navíc zcela autonomní, nebude potřeba řidičáků, autoškol, dopravních policistů atd.

Svět postihne strašlivá nezaměstnanost, leda tak se ještě uživí baterkáři, ale i tam jim začíná zvoní umíráček, neb nějaký náš vynálezce umí baterku s téměř nekonečnou životností.

A to ještě začali strašit s tím vodíkem! Vždyť to nebude auto, ale vodíková bomba!

Za to všechno můžou vynálezci, nebýt jich, mohli jsme v klidu a zadarmo jezdit na smyku z větví, taženém dinosaurem.

;-D

1 0
možnosti
PV

P88a78v29e88l 42V42é40b50r

17. 11. 2020 19:44

Máte-li k dispozici dinosaura (ptáky nepočítám), můžete i dnes jezdit na smyku z větví. A dálniční známku nikdo po vás zajisté požadovat nebude...

1 0
možnosti
MP

Tak tohle bylo jasné od začátku. S prosazováním elektromobilů zákonitě bude klesat výběr spotřební daně za benzín a naftu a stát to musí nějak kompenzovat, takže se dá očekávat brzy i vysoká spotřební daň na elektrickou energii, za což ostatní lidé jistě majitelům elektromobilů velmi poděkují. Někde by se sice dala ta daň cílit, např. přímo u nabíjecích stanic, ale při nabíjení doma se těžko rozliší, kdy se nabíjí auto a kdy jde o jiný spotřebič, takže je třeba uvalit tu daň nakonec stejně paušálně.

A stejně nakonec odzvoní i dalším benefitům, např. svobodě parkování v modrých zónách nebo možnost užití vyhrazených pruhů - až bude elektromobilů hodně, tak se to bude muset také zrušit. A to se ještě mohou objevit časem nové poplatky, např. na náklady spojené s recyklací nebo likvidací starých autobaterií, nebo vyšší silniční daň (až si někdo uvědomí, že opotřebení vozovky souvisí především s hmotností vozů a protože elektromobily jsou v průměru výrazně těžší než konvenční auta, měl by mít také vyšší silniční poplatky).

32 0
možnosti
JK

J80i41ř69í 50K81u32n93e52š

17. 11. 2020 21:31

Daň z elektřiny není řešením, protože elektřina se dá získávat i autonomně z vlastních zdrojů a tu nezdaníte. Jediné, co má smysl, je silniční daň. Nejlépe podle ujetých km.

0 0
možnosti
TK

"Vyrojily se již bizarnosti typu, že každý by měl mít nárok na zhruba 5000 km"

Na tom v zásadě není nic až tak bizarního. Pokud se budeme bavit o skutečné minimalizaci ekologických dopadů na životní prostředí, pak to vede k tomu, že se bude omezovat či zpoplatňovat vše, co konzumujeme "navíc", oproti životní nutnosti. To se ale samozřejmě nemůže zastavit jen u nějaké silniční daně. Podobně by například daň z paliv mohla strmě stoupat po překročení "životního minima". :-) Zatím je tu jen náznak tohoto uvažování v podobě nezdanitelného minima mzdy. Mohlo by se to týkat všeho, bydlení, potravin, vody, energií.. takový polokomunismus, vše, co překročí životní základ, se strmě zdaní. Že je to demotivující pro lidské snažení? Ano, to je.

0 0
možnosti
Foto

Existuje studie Enviromentalismu volného trhu (Jacques Garell) jeho poznatkem je, že k největším útokům proti životnímu prostředí dochází tehdy, když stát sahá k systematickým, institucionálním a donucovacím krokům a brání tak spontánním procesům koordinace a přizpůsobení, plynoucích z trhu a z praxe svobodného podnikání ve všech oblastech, ve kterých lidé navazují vztahy mezi sebou navzájem a přírodními zdroji.

5 0
možnosti
ZH

Chá, já jsem s tím vyběhl úplně. Nemám ani kolo. ;-D

0 0
možnosti
MS

Budete platit ošlapné :-P ...

3 0
možnosti
Foto

Má to svou logiku. Jezdí se po silnicích a ti co je nejvíc využívají, by nejvíc platili. Je jasné, že silnice zadarmo být nemohou.

1 0
možnosti
JK

J44a89n 83K26o57z85á48k

18. 11. 2020 0:05

A vás nenapadlo, že pekař musí rohlík dovést k vám do obchodu? Jednoduchá logika, poplatky vám naúčtuje v ceně rohlíku.

0 1
možnosti
LU

"Každý stát v Evropské unii, která tak vehementně prosazuje elektromobilitu,..."

Aj kvôli takýmto názorom postkomunistických občanov sa Británia rozhodla z EU vystúpiť.

Dnes Británia slobodne zavádza zákaz predaja automobilov na "ropu" od roku 2030, nemusí sa zaoberať názormi problémových štátov V4.

Švajčiarsko je takisto spokojné, že vstup do EU odmietlo na protest kvôli prístupovým jednaním postkomunistických štátov z EU, dnes Poľsko a Maďarsko ich správny postoj potvrdzuje, že mentalita postkomunistov je celkom inde.

3 7
možnosti
BH

To bude jak s poslancema co bydlej v Praze, ale náhrady čerpaj za dojíždění přes celou republiku od rodičů kde maj nahlášeno...

3 0
možnosti
JZ

J41a52n 51Z43i37e10g93l70e35r

17. 11. 2020 11:51

Zasloužená karma R^:-)

10 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,76
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.