Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J66a69n 65K97o94m43r22s50k54a

17. 11. 2020 22:20

Elektroauta s baterií jsou nesmysl a přechodná záležitost.

Budoucnost má vodík a výroba elektriky přes palivový článek.

Výhody jsou jasné - kontinuální výroba, možnost skladování, možnost využití stávající logistiky prodeje a v neposlední řadě hlavně ta spotřební daň.

6 3
možnosti
Foto

Nevýhodou je ztráta zhruba poloviny vložené energie, pokud je zdrojem vodíku elektrolýza. Lithiové články mají ztráty výrazně menší.

2 0
možnosti
AF

A87l69e33š 29F56r87ý28b57a

17. 11. 2020 22:08

Jejda, to mne nenapadlo.

Chytré lidi to napadlo, a tak nějak to bude muset být.

0 0
možnosti
JK

J14i80ř61í 76K17u59n10e15š

17. 11. 2020 21:40

Vy jste zřejmě jako správný pravičák pro kapitalizaci zisků (levný provoz soukromých elektromobilů) a pro socializaci ztrát (náklady na výstavbu a údržbu silnic)...

1 6
možnosti
LV

A Vy jako správný levičák pro lhaní a překrucování. Kdo víc vydělá, zaplatí víc daní a víc přispěje i na ty silnice.

1 0
možnosti
JK

J54i53ř35í 98K96u17n36e74š

17. 11. 2020 21:24

Je to naprosto logické a správné. Stát potřebuje peníze na provoz dopravní infrastruktury. Ty lze získat jedině z daní za provoz automobilů. UKR^

2 3
možnosti
Foto

I29v81o 95P74a74v86e34r32a

17. 11. 2020 21:12

Tvářite se, jako by jste nevěděl, že existuje speciální daň z elektřiny. Platí se z každé prodané kWh. A ve většině případů také poplatky za OZE, také z každé kWh. No a pak je tu ještě DPH... Nebo jste dosud žil v přesvědčení, ze stát z elektřiny nic nemá? Nemluvě o dividendách z ČEZ?

2 0
možnosti
MP

Tak otázka je, zda úbytek příjmů státu na straně PHM bude kompenzován těmi poplatky na straně el. energie. Osobně tedy dost pochybuji, že stát bude po přechodu na elektromobilitu vybírat více než teď, spíš bych si tipl na deficit. Ale třeba máte více informací...

3 0
možnosti
MB

Pane Flaško, ne vždy s Vámi souhlasím, ale tenhle blog zasluhuje karmu, jako Brno.

4 1
možnosti
JB

No jo, zelenorudá revoluce už začíná požírat svoje děti.

1 0
možnosti
VN

to uz pisu v diskusich nekolik let, elektromobilita ve vetsim rozsireni je cesta do pekel, bohuzel.

13 2
možnosti
Foto

Myslím, že se mýlíte. Existence elektro aut na baterie povede k inovativním vynálezům v získávání energie z obnovitelných zdrojů, decentralizaci výroby elektrické energie a možná i přechod na malé jaderné elektrárny. V neposlední řadě pak vývoj nových typů baterií s větší energetickou hustotou a kapacitou.

0 8
možnosti
JF

J21a39r27d93a 86F65i39c32e88k

17. 11. 2020 19:54

Z téhle pohádky ("a napřesrok jsi už zaplatil uhlíři?!") pomůže jediné, společně nakopat "výběrčímu daní" zadek. A především uvědomění si toho, že stát na dotace, podpory a různé jiné zhůvěřilosti žádné vlastní peníze nemá, všechny je nejprve sebere svým občanům, aby pak drobný zbytek co se nezadrhne v jeho soukolí rozdal pod různými podmínkami několika "vyvoleným".

9 0
možnosti
MK

Je třeba zdanit elektromobily stejně jako ostatní auta. O pochybné ekologičnosti elektromobilů toho bylo napsáno a podloženo důkazy již mnoho.

19 0
možnosti
JK

J59i75ř32í 59K20u35n51e21š

17. 11. 2020 22:23

Všechna vozidla s alternativní pohony, které nevyužívají paliva zdaněná spotřební daní, jsou daňovým podvodem, protože jejich provozovatelé nepřispívají na výstavbu a údržbu dopravní sítě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,77
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.