Děkujeme za pochopení.
M37a52r10i93a19n97a 20K69r77á79s30n48á
Asi bych se na to vykašlala, jezdila jsem skoro rok s propadlým ŘP ( neúmyslně), párkrát mě v Rakousku kontrolovali, ničeho si nevšimli, alles ok, wiedersehen :)
P50e72t98r 64A88g73u89l41á11r
Když věděl že jede do zahraničí, kde hledá práci, tak si klidně mohl vyřídit technickou před odjezdem. Tenhle příběh mne opravdu nedojímá. Druhá věc je, že by mu klidně mohli dát bez problému odklad. Jenže háček je v legislativě. Kdyby boural, asi by to mělo neblahé důsledky. A to nejen u nás. Tomu autu by technická neplatila také v zahraničí.
I43g43o37r 41P81a56u69l10e56n62k59a
Hezky napsáno, bohužel je pravidlo, že občan slouží státu a ne naopak, u STK mi ještě vadí parametry, kdy je člověk vydán na libovůli technika, vůle řízení, čepů, tlumiče....."zakývejte mi s autem, prosím....bohužel, máte velkou vůli" a v servisu Vám řeknou že je vše v pořádku......buď se to dá měřit a dostanu protokol, nebo ne.
J22a66r10o12m51í98r 25K92r38á76l
Tak. Mně před časem zapsali "volné čepy řízení", i když byly všechny měněné v autorizovaném servisu dva týdny před STK, bylo vidět, že jsou nové a měl jsem i doklad ze servisu. Jen nechápu, že pokud STK platí po celé EU, proč ji tedy nelze absolvovat v kterékoliv členské zemi.
M32a93r47t24i36n 47B10o47k41ů56v46k43a
Na ja, Ordnung muss sein. Není vážně čas vrátit psa do boudy a donutit stát, aby sloužil občanům?
A93d18a71m 62J37a51k50e69š
Ja, ja. Vlastně, kdyby se ministerstvo dopravy úplně zrušilo, místo toho erár z jeho původního sídla udělal sídlo firem TÜV, Dekra a několika stavebních firem jako Skanska, (s)prostý volič by to vlastně vůbec nepoznal.
Jenže k tomu nemůže z principu dojít, ono by to totiž bylo asi levnější, než současný stav, protože by odpadnul mezičlánek konkrétních politiků a jejich partají, kteří potřebují na toku peněz v tomto resortu rovněž "participovat".
A30d27a69m 37J38a16k97e61š
V průběhu omezení jsem musel absolvovat pravidelnou technickou s oběma svými auty. S jedním hned na začátku vyhlášení nouzového stavu. Také jsem posílal e-mailem dotaz na ministerstvo dopravy. Ano, odpověď nepřekvapila. Vyřídit si technickou byl neodkladný úkon.
V tu samou dobu vyšel článek na iDNES-u, kde si magistrátní úředníci stěžovali, že řidiči je v této době obtěžují zbytečnostmi, třeba končící platností řidičského průkazu. Současně vyšel článek, který informoval o tom, že technické kontroly se budou opět zpřísňovat a důvodem k neprojití bude za určitých podmínek i drobnost typu nefunkční stahovací okénko. Inu zasmál jsem se a vyrazil na STK.
Proč tak diametrálně odlišný názor platný řidičák/platný techničák? Inu:
- na STK nesedí státní úředník, ale zaměstnanec soukromé firmy. A tam asi šíření viru tak nevadí. Dle hesla: "Erár first"!
- STK v tuzemsku je překomplikovaný šikanózní moloch, který nebyl vytvořen za účelem zvýšení bezpečnosti, ale jako produkt korupce a klientelismu, který generuje jen další korupci. Jeho dočasný výpadek by pak mohl znamenat, že by se mohlo také zjistit, že je současná forma STK naprosto zbytečná. Proto na STK musíte, i kdybyste se v horečkách plazil po čtyřech.
L92i66b29o31r 10H19l30a12d73i77k
a co s tím pane europoslanče vy nebo jako KDU ČSL hodláte udělat?
B72o90h40u88m71i72l 52M68i55c14h33a20l
Kdo je ministr vnitra? Kdo je ministr dopravy?
To je jejich společná nedomyšlenost.
M84a30r48t47i10n 66P80r97á69š37e96k
úředníci, kteří toto vyplodili by měli být propuštěni NA HODINU
P38e69t69r 31D28r68a21p96a67l
úředníci postupují podle zákona, který jim schválili poslanci
J62i60ř43í 16F31o57g12e11l
Opět řešíte naprosto nepodstatné věci.
Práce v Lucembresku se neshání ani neseřene z týdne na týden, ba ani z měsíce na měsíc. Dotyčný si klidně mohl nechat udělat technickou o pár dní dříve - před odjezdem nebo jet jiným autem a nechat to na vyřízení rodinnému příslušníkovi.
Co takhle řešit nesmyslné stěhování po ose Brusel - Štrasburg a zpět
M94i14l19o17š 19F81. 81P98e82c62h18a62r
„Dotyčný si klidně mohl nechat udělat technickou o pár dní dříve“ – bezesporu věděl, že přijde pandemie a že se zavřou hranice.
V75l18a44d93i11m28í11r 51T33e98m44l17í65k
Jak typické pro Česko !! Nikdo přece nepochybuje o tom, že po vyjetí z STK se auto může stát obratem nezpůsobilé provozu ( třeba prasklé brzdové protubí....) NIcméně naprosto nechápu jak se může bězně používané vozidlo stát nebezpečným druhý den po pozbytí platnosti "známky". Přece by neměl být problém stanovit tzv. "přechodné období", třeba na jeden či dva měsíce, právě pro takové náhle vzniklé příhody. A to nemluvím o třeba motocyklech, kdy jedete - musíte na STK vždy o něco dříve, než je "konec", takže časem jedete na STK už v lednu....
B56o34h85u42m26i51l 64M79i12c65h27a89l
Jo, ta platnost STK přesně 2 roky je absurdní i normálně. Jinde už to pochopili - třeba Komerční Banka u certifikátů pro bankovnictví, a není to už 12 měsíců, ale 13 měsíců.
Moje minulé auto mělo STK do 6. ledna, s třetí v pořadí už jsem se dostal mez Vánoce a Nový rok - taky dobrý termín.
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4369x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Poeta
- Mindball
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku