Diskuse
Je nás stále více.
Děkujeme za pochopení.
D98a60n14i30e75l 81K72r80a27u37s
Kouř TDI nebyl nikde cítit. Voněly zde pouze právě uzené klobásky.
Zdroj: https://mirekmatyas.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=680492
Ano, falešný pocit čistoty.
Ono totiž výfuky vašich miláčků jsou třeba tady : https://imagesvc.timeincapp.com/v3/mm/image?url=https%3A%2F%2Ftimedotcom.files.wordpress.com%2F2015%2F12%2Fcoal-power-plant-china-climate-change.jpg&w=700&q=85
M47i92r53e53k 63M75a10t60y67á38š
Vážený pane Krausy,
co je falešného na tom že v přírodě necítím výfukové zplodiny z TDI?
O vůni dieselu píši zde: https://mirekmatyas.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=646159
I83v68a56n 37M59a29r74e73k
Baterkáč zatím jen jako druhý vůz na krátkodobé pojíždění. . . . . . Jen kdyby nebyl tak "mastný"
V51í35t 24O86ž91a24n60a
Elektromobil jako první vůz pro jízdy do práce, pro nákupy i k příbuzným.
Druhý vůz - spalovák - stojí a stojí, vyrazí tak 3x za rok.
B83o30ž93e79n56a 83K85ú22t94n98i88k61o94v56á
Pokud nebude spotřeba el. energie pro elektromobily vyrobena z ekologických zdrojů, je to o ničem. Někde jinde "hulí" tepelná elektrárna o tuto spotřebu více.
- Počet článků 93
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1166x
Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.
Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz