Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RS

Děkuji za zkušenosti, ušetřila jste mi nervy a peníze. Já naiva si chtěl něco u nich koupit.

4 0
možnosti
Foto

No, já u Alzy nakoupil pár věcí a vždycky spokojenost. Zboží jsem měl vždy do druhého dne. Je pravda, že jsem si jej nikdy nenechal dopravovat domů, ale jel jsem si pro něj na pobočku. Možná záleží na štěstí či na karmě. ;-)

13 0
možnosti
PB

Mám zkušenosti s Alzou déle než deset let - Mnoho nákupů a pár reklamací a vždy spokojenost.

Samozřejmě nakupuji i v jiných obchodech a Alza vychází v porovnání docela dobře.

Autorka nejspíš měla mimořádnou smůlu.

5 0
možnosti
BH

Na sušicce ne, ale máte držák mezi pračkou a sušičkou a ten se musí navrtat.

0 0
možnosti
KP

Koupil jsem si u nich tablet. Již čtyřikrát během 10 měsíců jsem jej odnesl na opravu se stejnou závadou - tablet nelze zapnout.

Při přebírání tabletu do opravy vyzkoušeli v Alze, že závada kterou reklamuji je skutečná. Jedenkrát se mi tablet vrátil zpět z opravy s tím, že příčinou závady byl vadný napájecí kabel. Jen jsem se zasmál neboť před předáním do opravy jsem vyzkoušel několik dalších napájecích kabelů a nabíječek. Se stejnou závadou jsem odnesl tablet do Alzy ještě třikrát. Vždy se mi vrátil po 14ti dnech či měsíci napět s tím, že reklamace je zamítnutá a tablet funguje. Ano fungoval cca 2 měsíce a závada se objevila znovu. Naposledy před měsícem mi dokonce vymazali všechny instalované aplikace a zakoupenou navigaci a nahráli zpět tovární nastavení. Reklamaci zamítli jako bezpředmětnou. Neumí ani vysvětlit proč tedy, když údajně po nabití tablet fungovatl, museli nahrávat tovární nastavení.

Na mé urgence a žádosti o výměnu tabletu za funkční či vrácení peněz odpovídají že to není možné, že je k tomu nutné abych měl alespoň 5 uznaných reklamací.

Takže závěr, čtyřikrát byl tablet se stejnou závadou v Alze a z toho 3x reklamaci zamítli. Z 10 ti měsíců co uplynuly od zakoupení přístroje, strávil dva měsíce v opravě.Nic se neděje Dle Alzy je vše v pořádku.

Již nikdy více u Alzy.

11 1
možnosti
PD

P30e78t69r 71D43r81a61p25a34l

21. 11. 2017 13:04

tak těch 5 reklamací je samozřejmě nesmyl. Nárok na odstoupení od smlouvy (vrácení penez) máte tehdy, pokud došlo k "podstatnému porušení kupní smlouvy". to se dá češtiny přeložit asi jako "kdybych věděl, že výrobek bude mít takovou vadu, tak bych jej nekoupil" §2106 NOZ.

1 0
možnosti
PD

P39e36t76r 51D79r58a98p25a38l

21. 11. 2017 12:08

na sušičce se něco montuje?

3 0
možnosti
JJ

No, ten držák přeci ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

R^není lepší si dojít někam do obchodu?8-o

2 4
možnosti
JK

Až mě z toho mrazí. Já bych od nich nekoupil nic, už jen proto, že mě rozčiluje ten jejich skřehotající zelený skřet v TV - jsem z něj opravdu hotový...:-(

26 3
možnosti
Foto

Tak ten nevytáčí jen vás, jsem ráda, že je nás víc;-D

7 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2493x
Je mi 30 let a kamarádi mi s oblibou říkají Bridget. Asi stačí napsat, že jsem blonďatá.

Seznam rubrik