Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SS

Jinak dofam, ze Recko odpovi - hygienicke a financni kontroly v Lidl obchodech v Recku, za jakekoliv poruseni zakonu/vyhlasek a predpisu vyrazne pokuty ... to by mohlo Lidl vedeni naucit.

17 1
možnosti
SS

226 obchodu v Recku + 16 na Kypru - to by mohli vyznamne financne pocitit.

8 1
možnosti

Vrátil bych se k "černochovi." Když se "kauza" objevila, moje první reakce byla podobná jako Vaše. Mít leták v ruce, asi bych si toho ani nevšiml. Pak se objevilo vyjádření Lidlu k tomuto tématu a mě s jistou nadsázkou došlo, že to, že je někdo paranoidní (lidé, kteří "černocha v letáku" začali kritizovat), neznamená, že po něm nejdou. Protože už tam daný administrátor na FB reagoval stylem, který přiznává ambici vychovávat:

„Jsme v Evropěv 21. století, kde spolu soužijí různé rasy. A protože Lidl najdete také po celé Evropě, nevidíme rozdíly. Čím více ze světa totiž poznáte, tím větší toleranci vůči jiným máte. Proto jsou naši modelové ze všech koutů světa,“

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/lidl-reklamni-letak-cernoch-rasiste-facebook-f3g-/domaci.aspx?c=A170104_102151_domaci_jw

Důležité jsou hlavně druhá a třetí věta citátu.

Zde se můj postoj obrátil. Současná situace je pouze pokračováním trendu prorůstání byznysu do politiky, kdy se některé soukromé firmy (managementy nebo majitelé?) rozhodly místo zboží propagovat vlastní idee (Lidl, Googl, Edeka, v Seznamu tomuto vývoji do jisté míry učinil přítrž až zásah majitele).

Je samozřejmě otázka, do jaké míry jde o skutečnou pozici managementu a do jaké míry o geniální marketingový tah (reklama zdarma i v tomto blogu, to, že část lidí znechutí jim mohou vynahradit fanatická sluníčka a za pár let zůstane jenom povědomí o značce). Rád bych věřil, že je to jenom cynická reklama, připadá mi to jako menší zlo oproti tomu, co si myslím, že to je ve skutečnosti. Totiž, že tu propagandu myslí vážně.

16 0
možnosti
PB

Souhlas, karma.

9 0
možnosti
SM

Obchod mi má predávať tovar od výrobcov. Obchod nemá žiadne právo vychovávať ma k jedinému správnemu názoru. Inak môže očakávať jediné - bojkot.

43 0
možnosti
KB

Většině z nás, kteří zažili komunistickou éru mimo jiné vadila i ta propagandistická tupost. Třeba to, jak se retušovaly fotografie, aby na nich nebyl soudruh, který už přestal být tím správným soudruhem, atd.

Nikdy mě nenapadlo, že cca po 30 letech se ta doba vrátí. A co víc, mnohým lidem to bude úplně jedno a ještě to budou obhajovat.

47 0
možnosti
Foto

Komunisté celkem běžně na pohlednicích mazali (retušovali) křížky u církevních památek a když to někde neuměli, tak na záběru rovnou uřízli kus věže. !

3 1
možnosti
Foto

Jejich leták, jejich fotka, jejich rozhodnutí. Nevidím na tom nic špatného ani odsouzeníhodného. Nakonec svou nelibost můžete projevit jako zákazník a nenakupovat tam.

1 24
možnosti
LJ

Nevidíte a tím ani jste nic nepochopil o co go.

11 0
možnosti
MS

No vidíte a napadlo vás bojovníci aspoň na vteřinu,že všechno je to jen obyčejný obchodní marketing? I celá ta odpověď o náboženské neutralitě,kolik že to bude mít čtenářů a blogerů a reklamy zadarmo? Myslíte si,že kdyby ty kříže na letácích nechali,že po nich štěkne pes?

0 15
možnosti
Foto

A že by pánským modelům odstraňovali penis i s varlaty a ženám prsa? (jen v letáku, samozrejmě), aby to bylo pohlavně neutrální a nepobuřovalo to?

21 0
možnosti
TV

Souhlas. Karma. Zacina to odstranovanim krizu a prejmenovanim knih, pripadne shazovanim soch a embargem na "neuvedomele" filmy a osoby... konci to..nebudu domyslet. Ale Orwell, Huxley a Zamjatin by se soudruhum nestacili divit...

52 0
možnosti
  • Počet článků 4815
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal