Děkujeme za pochopení.
M83i54l14a96n 55S65t73e60h15l40í36k
Mezi spuštěním závor a průjezdem vlaku existuje vždycky nějaká časová prodleva. Ten řidič měl podle všeho dost času na to, aby přerazil závoru a z místa odjel, protože závory začaly klesat až poté, co vjel na koleje. Místo toho s kamionem jenom popojel, aby vlak nezasáhl kabinu. Na lidi ve vlaku vůbec nemyslel. To mi na tom vadí ze všeho nejvíc.
M33i31l27o68š 45D42v43o38ř56á61č89e57k
Ty vase 'pozustatky totality', tak ty se vam opravdu povedly. PaneBoze.
V14á50c77l27a83v 71C98h39u42c11h14m56a
Já si říkám k čemu je hlídán přejezd kamerou, když to fakticky nikdo nehlídá? Nebyl by žádný problém instalovat signalizaci, která vlak zastaví, když bude něco na kolejích. Zařízení už tam k tomu mají. Jenže nikoho to dosud moc nezajímalo. Možná v tu chvíli obsluha někde koukala na monitor a smála se tomu, že nějakej trouba vjel na přejezd před pendolino. Podle mně je ta vina nejen v řidiči, který může snadno přehlédnout výstražné znamení.
M88i30l90o85š 20D62v66o23ř82á76č40e30k
Kvuli par lidem, jejichz idiocie absolutne nehledi zakamerujeme a zacidlujeme kazdy metr ctverecni. Naprosto silene.
J62a62n 71D48v60o93ř57á96k
Dávám vám zcela za pravdu, a dovolím si připojit ještě další argument, jak liknavost se vyplácela.
Když hasiči schválně hasili pomalu, což nebyl projev třetího odboje, ale důvodem bylo, aby si šetřili práci, byli placeni vlastně třikrát líp, než jejich kolegové stachanovci z Brigády socialisté práce, co hasili za stejné peníze třikrát rychleji než oni. A navíc ti pomalí pak už nemuseli k dalšímu požáru, protože jim skončila směna.
D93a96d98a55k 76P48e88t87r
Hoří má panenko, hoří. Jako fór je to od vás dobrý.
D15a10d92a31k 26P69e78t25r
Možná, že až vystřízlivíte se řeknete. Šmárja, co jsem to napsal?
M50a57r28t93i94n 75P73r36á19š57e64k
Určtě váš příspěvek patří do věcné diskuze ?
J30i98ř60í 78S47v53o16b62o91d30a
Řidič polského kamionu by ušetřil tři minuty. Stálo to za to. A vůbec, kam se ti lidé pořád ženou. Stejně všichni skončíme v krematoriu.
- Počet článků 332
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2334x
viz též www.gruber.cz