Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KN

je lepsi ztratit v zivote minutu nez v minute zivot... to si pripomenu vzdy, kdyz zacnu nesmyslne pospichat...

16 0
možnosti
JH

J53a46n 22H31l60a22d50k98ý

23. 7. 2015 17:15

Že u nás trvá řadě věcí, jako je stavba silnic a pod., dlouho, nebo, že mnohdy jsou dopravní omezení zbytečná souhlasím. I když v případě, že na silnici se zrovna nepracuje, je dosti spekulativní tvrdit, že snížení rychlosti nemá opodstatnění. To je věc k diskuzi.

Rovněž souhlasím, že na některých přejezdech se čeká velmi dlouho. Jeli čekací doba delší než 3 minuty zvyšuje se pak nebezpečí toho, že někdo na ten přejezd vjede. To jsou závěry Centra dopravního výzkumu. To platí zejména u přejezdů, která jsou vedle nádraží. Nicméně Váš přípsěvek v tomhletom vykazuje velkou neznalost.

Časový limit, jak dlouho budou výstražná světla svítit a jak dlouo budou spuštěny závory je dán normou a stanovuje se poměrně složitým výpočtem. V úvahu se musí brát rychlost a brzdná dráha vlaku a rovněž prodleva mezi spuštěním světel a projetím vlaku musí být dostatečně dlouhá na to, aby bezpečně projel povoz rychlostí 4km/hodinu a prošel chodec. Žádný drážní zaměstanec si nestanovuje čas, jak dlouho bude signál spuštěn, sám od sebe.

Na přejezdech v blízkosti nádraží se čeká, dokud vlak neodjede. Jinak to udělat nejde. Vlak totiž nemůže dostat pokyn k odjezdu, pokud nejsou zapnuta výstražná světla. Naopak, tedy, že by vlak dostat pokyn k odjezdu a pak byla spuštěna výstraha, to udělat nelze, protože by byl nedostatečný čas k vyklizení přejezdu. Zde se prostě automobilisté a chodci musí smířit s tím, že budou čekat.

Pokud ekonomicky myslící člověk znamená vola, který má utkvělou představou, že stát prostřednictvím železničních zaměstnanců mu brání v tom, aby si vydělal peníze, tak bychom se tedy měli začít bát. Pak už chápu proč někteří volové jedzí na silicích, které jsou prjektované na myximální rychlost 100 km/hodinu rychleji a jsou překvapeni, že v zatáčkách vylítnou ze silnice. Holt fyzika to ekonomické myšlení nemá.

21 0
možnosti
Foto

přesně, čas nestanovuje člověk.

2 0
možnosti
MN

Zbytečně rozsáhlý text o obyčejné lidské hlouposti.

1 0
možnosti
Foto

přejezd neznám, ale jako dlouholetý nádražák jsem v obraze. Závislosti zabezpečovacích zařízení neni vždy lehké pochopit, ale je ovlivňováno vlaky pohybujících se ve všech směrech. Když jdou závory nahoru a červená stále bliká na přejezd se nesmí. S velkou pravděpodobností půjdou během chvilky opět dolu, protože jsou ovlivňovány jiným vlakem. Pak se stane, že kdo nevyčkal bude zavřen. Nebyl to zdaleka první případ....znám případ, že zavřený řidič kamionu v klidu vystoupil a šel nahlásit poruchu zařízení...mezi tím kamion smetl vlak. Připoustím, že někdy je čekání otravné a vesele se jezdí na červenou. Obecně řečeno...jednou se v těchto a nebo podobných případech ucho utrhne a následky jsou tragické.

9 0
možnosti
KN

"Když soudce natáhl na tři roky proces, který by mohl při maximální usilovné snaze zvládnout za tři týdny, byl zaplacen opět padesátkrát lépe."

Tenhle nesmysl opravdu myslíte vážně ? Když bude soudce, úředník a kdololiv jiný, kdo má stálý plat, něco natahovat, bude se mu akorát hromadit práce, ale nebude zaplacen padesákrát lépe.

6 0
možnosti
OU
JR

Dneska jsem se snažil dotyčný přejezd přejet svým služebním autem, ale nepodařilo se mi to. Jezdím zde dennodenně, protože Studénka a okolní vesnice jsou mým rajónem, tudíž vám můžu napsat o tomto přejezdu několikastránkový referát.

U přejezdu (dnes) točila Česká televize reportáž. Závory byly dole cca 20 minut. Přede mnou asi 8 aut, po 20 minutách za mnou asi 10. Kolem jel cyklista a všem doporučil, ať to vzdají, protože to je na hodinu, možná i dýl. Za dvacet minut jsem to vzdal taky. Jel jsem raději na okolo přes město, i když jsem si tím nadjel asi 4 km. Kamiony tuto možnost nemají, protože přes město nesmí.

Cestou jsem vyřídil ještě 2 zákazníky a když jsem míjel cestu k nádraží (po asi dalších 20 minutách), tak teprve vyjížděl kamion, který stal v řadě za mnou. Takže chytráci, kteří zde píši, že kvůli 3 minutám zavinil řidič kamionu tragedii, by si ten dotyčný přejezd měli zkusit osobně. 

Dobře se to píše někde z gauče v Domažlicích, když dotyčný ani neví, kde leží Studénka, natož aby věděl, kde je inkriminovaný přejezd.

Jediné řešení je zde mimoúrovňová křižovatka.

Samozřejmě tím neomlouvám míru zavinění polského řidiče kamionu. Jeho čin je neomluvitelný. Tady poukazuji na hloupost některých "chytrých" diskutéru od gauče.

11 1
možnosti
Foto

zvolil jste jonu trasu, nemohl jste vědět, jestli mezi tzím neprojel další vlak..jinak kdyby přezazil závory...osobně by měl velké problémy, ale generální stop by bez vlivu strojvedoucích zastavil všechny vlaky....jinak souhlasím, začne se většinou něco dít, až se stane neštěstí...ale závar je jasný...na přejezd s blikající červenou vjet nesměl!

2 0
možnosti
VL

Na červenou se nepřejíždí přes koleje. A předpisy ohledně provozu má dodržovat každý. A cizinec dvojnásob!

5 0
možnosti
MP

Máte pravdu, někdo si usnadní práci o půl hodiny a odflákne načasování signalizace, semaforů, zbytečně omezí rychlost a pod. a tím další stovky nebo tisíce lidí připraví v součtu o hodiny a dny života. (Tím se nezastávám řidiče na přejezdu!) Kolikrát si na silnici řeknete 'ještě že ta sedmdesátka před tou zatáčkou byla', a kolikrát 'kterej magor sem dal tu zbytečnou třicítku?'. Až bude dopravní značení umisťováno smysluplně, bude se i snadněji respektovat

2 1
možnosti
JP

Tři mrtví sem, tři mrtví tam, je mi to hluboce líto, ale to víte, živím rodinu. Dodržovat nějaké zákony? Vždyť to vymyšlejí ti co jsou v měsíčním platu. Do prčic, to jsou argumenty.

5 1
možnosti
MN

Ne.

To vymlouvání na totalitu je strašný alibismus. Po 25 letech?

Jak dlouho ještě? Komunisti se taky 30 let vymlouvali na "buržoasní přežitky". V 80. letech už je to přešlo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2334x
Zakladatel oboru "techniky duševní práce" neboli "beneopedie"(1984), který zahrnuje mj. všechny soft skills vyšší generace a témata rozvoje osobnosti. Zakladatel profese nezávislého lektora, konzultanta, kouče v naší zemi (1986). Autor více než 55 klasických papírových knih, jichž se jen na českém a slovenském trhu prodalo přes milion a sto tisíc výtisků. Autor a moderátor čtyř televizních vzdělávacích seriálů. Autor řady e-knih a audioknih.

viz též www.gruber.cz

 

Seznam rubrik