Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VJ

V62í93t 34J28ů80z41a

24. 7. 2015 6:34

Ano, bylo by možné zajistit přejezdy lépe .... a stálo by to samozřejmě více a stálo by se před nimi (pokud by zůstal úrovňový) samozřejmě více.

Ano mohly by železnici jako kdysi hlídat tisíce lidí - stálo by to více - ale teď odpovídající množství lidí stojí ve frontě na pracáku ...

2 0
možnosti
MN

Říkáte nesmysly, pane autore. Mzdové tabukky a předpisy za minulího režimu nebyly o vykazování hodin v profesích, které  zmiňujete (myslíte), ale o v podstatě "rovnosářství" a finanční demotivaci se více ři méně kvalitně věnovat své práci (jejím výstupům). Obviňovat současný přístup tím, že to je pozůstatek totality v nás, je demagogické odklánění hledání příčin viny současného stavu, V roce 1989 mně bylo 17 let!  Minulým režimem jsem sice byla formována, ale od nového jsem čekala záadní změny. Niméně čas ukázal, že nejde o ideologické formování, ale o zneužíání (využívání) idelogických pláštíků k témuž = pohodlnost nic moc nedělat, najít cestičky, jak obejít potřebné ve svůj prospěch- S pidzravem "ČVest Bohu a demokracii"  ;-D

2 0
možnosti
LM

Docela zajímavá diskuse. Jak je třeba ošetřeno když někomu např. chcípne auto na přejezdu a už nejde nastartovat? A odtlačení není možné (řidič je např. invalida)?

0 0
možnosti
VL

Jako riziko únosu řidiče momozemšťany. Nijak.

4 0
možnosti
JH

J17a38n 92H44l11e97d63í49k

23. 7. 2015 21:54

za 1)-- Slováci se ve zprávách právem pochlubili, že na hlav tazích železnice mají křižovatky všechny  mimoúrovňové, zatímco Češi mají cca 3.000 křižovatek dráhaXXX silnice - úrovňových. A mimochodem D-1 od prvopočátku mají celou  oplocenou !!--nulové ztráty zvěře

za 2)-- ve Sudénce mi připadá, že Tírák obdržel za překážku na kolejích  odměnu,- soudím z toho, že z kabiny klidně vystoupil, zkontroloval dle plánku, jak stojí,-- nastoupil, 3-4 metry popojel a v klidu odešel. V zápětí došlo k nárazu. Podle zpráv o něco později přijel vlak s čs vládou !!

0 0
možnosti
JL

hezká konspiračka, ale polský řidič na českou vládu nemá ani omylem

0 0
možnosti
VK

Autor napsal slátaninu, jaká se málokdy vidí. Má-li ON v sobě pozůstatky totality, okrádal-li zákazníky v zelinářství nebo taxislužbě, odnášel-li si domů z JZD šrot pro vlastní prase, melouchařil-li v pracovní době či krátil-li tržby v sámošce, pak ať jde do sebe a začne se aspoň dnes poctivě živit. A hlavně ať přestane své nedostatky svádět na ostatní, pod záminkou "pozůstatků totality" v nás. Má je v sobě on, už tím, jak se vymlouvá na druhé.

:-)

3 3
možnosti
LJ

Vy víte, čím se autor živí?

0 0
možnosti
RK

Pane Grubere, jsem Váš čtenář a měl jsem Vás za rozumného člověka. A ejhle - ono ne! :-) Tomio Okamura se musí bát konkurence Vaší konkurence :-)

Přejezdové zabezpečovací zařízení se projektuje podle velmi přísných norem, intervaly nenastavuje žádný dědek podle nálady. Od začátku výstrahy do příjezdu pendolina ve Studénce uplyne 44 vteřin. Je to hodně - nebo málo? Řekněte, nestyďte se:-)

Problém, o kterém píšete, se může stávat tam, kde v blízkosti přejezdu některé vlaky zastavují (Studénka), nebo kde jsou velké rozdíly v rychlosti vlaků (tamtéž). Jak byste to řešil - když už jste se do toho pustil?

Pak zbývá ještě porucha přejezdu - k té dojít může a z bezpečnostních důvodů se projeví výstrahou. Pak teprve někdo přejezd vypne a zavede opatření pro nouzovou jízdu vlaků přes vypnutý přejezd až do odstranění závady.

Z primárně rozumné myšlenky zkrácení čekání jste přidáním neznalosti a přezíravosti uvařil bramboračku.:-)

11 1
možnosti
RK

Ale pane Větvičko.... néééé... napište, prosím, co je špatně. Člověk Vašeho formátu si nemůže dovolit jen tak na potkání rozdávat mínusy podle sympatií/antipatií:-)

0 0
možnosti
JH

J13a87n 35H37a33v52r39d44a

23. 7. 2015 20:57

Mnoho povyku pro nic. Ten ridic kamionu je nejaky pablb. Spadly mu na auto zavory a misto aby pokracoval v jizde pod plynem zavory nezavory tak vyskocil z auta a upaloval pryc.

1 0
možnosti
MP

a zrovna záběry z kamer ho usvědčily z toho, že byl v kabině během srážky

0 0
možnosti
MK

Blbost...od začátku.Rv

4 1
možnosti
PV

prace kvapna, malo platna - platilo uz za nasich pradedecku, otcu, nas a verim, ze i nasi potomci na tom budou stejne. a anarchie neni demokracie.

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2334x
Zakladatel oboru "techniky duševní práce" neboli "beneopedie"(1984), který zahrnuje mj. všechny soft skills vyšší generace a témata rozvoje osobnosti. Zakladatel profese nezávislého lektora, konzultanta, kouče v naší zemi (1986). Autor více než 55 klasických papírových knih, jichž se jen na českém a slovenském trhu prodalo přes milion a sto tisíc výtisků. Autor a moderátor čtyř televizních vzdělávacích seriálů. Autor řady e-knih a audioknih.

viz též www.gruber.cz

 

Seznam rubrik