Děkujeme za pochopení.
E61d50a 88H34a83n43s
Slabý článek snažící se vzbudit dojem senzace, ve skutečnosti se jen zdá, že byl sepsán na objednávku nevím od koho, ale takové drobné šťouchance a pletichy jsou mezi tu drobnými podnikateli běžné. Ve skutečnosti nejsou stanice STK v ČR tak špatné a k nehodám způsobeným špatným technickým stavem podle statistik téměř nebo vůbec nedochází. Pokud má někdo naskládaných na dvoře v kopřivách pět vraků, tak s nimi obvykle ani nejezdí. A sjeté gumy nespadají do kompetence STK. Co je daleko horší je postup státu a politické důvody k zavedení všech těch ekodaní. Co je komu co do toho, že si jezdí pěkným, ale třeba 15 let starým autem. Jiný by tomu samému nevěřil a raději si koupí nové, proč ne. Ale proč to má diktovat lidem stát ? Tady jsme podlehli lobby z Německa, paní Merkelová tam ty ekodaně sype jednu za druhou, potřebují roztáčet ekonomiku a vyrábět pořád nové a nové. Ekodaň je dobrý způsob, jak z lidí do ekonomiky napumpovat úspory.Díky prodeji aut se tak pak dá zpětně financovat blížící se pád jižní Evropy. Náš Bohouš Sobotka pak ty ekodaně musí přijmou, dostane to Befehlem z Německa, koneckonců Němci mají ve Škodovce největší investici, tak je naši musejí poslouchat.
V85l90a15d36i57s39l60a46v 30N45o39h69e62j50l
STK bych zrusil komplet, je to jen buzerace. Co se tyce Ekodane, je to jen zaspuntovani starych vozidel u stavajicich majitelu, kteri maji o dalsi duvod mene ten vuz prodavat....
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3542x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.