Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

racek612

2. 9. 2012 12:48
Děkuji

Děkuji  všem  za  názory. Článek  je  jen  zamyšlením  nad  správností  jednání  dopravce  požadovat  storno  poplatek  i  v  případě, že mu  nevznikla  žádná  škoda. Absurdní  přirovnání  k  jídlu  v  restauraci  nebo  zrušení  rezervace  v  cestovce  je  mimo, tady  škoda  vznikla  a  je  správné  ji  zaplatit. Jinak  si  kritickou  připomínku  připojím  k  svému  článku  sám, nakonec  vyzněl  jako  stížnost  někoho  kdo  si  musí  stěžovat  vždy  na  všechny  a  na  všechno. příště  bych  svou  úvahu  o  nemorálním  jednání  přepravce, který  měl  možnost  zachovat  se  slušněji  a  vstřícněji  asi  napsal  jinak...

2 0
možnosti
D

dieuetdroit

2. 9. 2012 12:58
Re: Děkuji

V podstate o to nejde, jde o to, ze si stezujete na neobycejnou prkotinu. Koupil jste listek a za jizdy jste se rozhodl, ze si cestu zkratite. Vase volba. Kdyz si koupim listek na prazskou MHD za 32 korun a rozhodnu se, ze si po ceste jeste neco zaridim, vystoupim a taky nebudu moci zadat DP, at mi doplati rozdil ceny mezi casem vystoupeni a uplynutim platnosti jizdenky. Jiste, CD ma sve mouchy, ale zrovna tohle vase postesknuti mi pripada mimo.

9 0
možnosti
KK

Dr.Akula

2. 9. 2012 12:37
To nic není.

Nedávno jsem si v hospodě dal řízek a potom co jsem snědl první sousto zazvonil telefon a musel jsem rychle do práce. Chtěl jsem jídlo vrátit, snědl jsem jenom to jediné sousto a tak jsem čekal, že mi vrátí peníze. Hádejte o jaký nestydatý stornopoplatek si řekli? 100%. To jsou poměry co?;-D;-D;-D

12 0
možnosti
DIB

Deratizátor is back!

2. 9. 2012 12:40
Re: To nic není.

;-DR^

0 0
možnosti
LK

helixxx084

2. 9. 2012 12:07
Asi takhle

Jízda byla zahájena a byla přerušena nikoliv vinou ČD,ale z vaší vůle.Proto nevidím důvod,proč vracet jízdné.Buďte rád,že vám vrátili aspoň část.Co by měli říkat lidé,kterým kvůli zpoždění vlaků a tím zmeškaným přípojům vznikly problémy a nedostanou nic?Byla to vaše chyba,tak nekopejte kolem sebe

5 0
možnosti
NO

modrobolsev_stale vadi.

2. 9. 2012 11:56
chlape, prepravni podminky jsi v dobe koupe znal, nikdo te

nenutil do toho jit. BTW u letenek to mas jak, taky ti vrati vse a jeste ukloni? :-)EUR^

4 0
možnosti
A

as400

2. 9. 2012 11:47
Co si stěžujete?

Co si stěžujete? Když Vám v restauraci po zanoření příboru do hlavního chodu  zazvoní telefon a Vy spěšně odejdete také požadujete peníze nazpět s výhrůžkou, že jinak odejdete ke konkurenci?

Uvědomte si, že zakoupením jízdenky akceptujete obchodní pravidla, která sice pravděpodobně nečtete, ale podle kterých se řídí obchodní vztah.  A zcela jistě tam něco o storno poplatku bude. Takže příště čtěte a teprve potom uzavírejte obchod a podmínky obchodu.  Ale určitě si takhle naivně nestěžujte.

5 0
možnosti

oldiess

2. 9. 2012 11:40
autor nenapsal jestli měl jízdenku procvaklou

rovněž jestli si na zastávku zpět kupoval další jízdenku - a jak tady někdo píše, že toplatilo na jakýkoliv vlak, tak ji snad mohl využít později

0 0
možnosti
MV

Sultan179

2. 9. 2012 11:38
Já myslím, že 50% za již zahájenou jízdu je dobrá nabídka.

..a to mě nikdo z lásky k ČD určitě nemůže nikdo podezřívat, páč jsem (před příchodem konkurence) párkrát okusil jízdu dobytčákem Praha-Ostrava ve stoje a na jedné noze ;-D

2 0
možnosti
IV

Hell2

2. 9. 2012 11:16
Nechápu, co Vám vadí

Upřímně řečeno, mě trochu zasráží, že Vám vůbec  něco vrátili. Něco jiného by bylo, pokud byste cestu ani nezahájil. Je to jako byste v divadle absolvoval první dšějství a potom z nějakého důvodu odešel. Stornopoplatky je to minimum, co mohli požadovat. U nevyužitého zájezdu by to dokonce  v den odjezdu bylo 100%!

4 0
možnosti
TH

ydrhsamot

2. 9. 2012 11:24
Re: Nechápu, co Vám vadí

Kdyby měl jízdenku s místenkou na konkrétní vlak (popř. lehátko, lůžko), tak ani slovo proti. Ale obecná jízdenka na jakýkoliv vlak? To je zlodějna...Rv

1 0
možnosti

Korvetní kapitán Pepan A2

2. 9. 2012 11:06
A to Vás třeba nezaráží storno poplatek

pokud vrátíte u cestovní kanceláře zájezd? Pokud tak učiníte v den nástupu zájezdu, budete se nad jeho výší divit.

3 0
možnosti
PT

ZeeZ1

2. 9. 2012 11:08
Re: A to Vás třeba nezaráží storno poplatek

Je zarezervovano misto v preprave, misto k ubytovani, na ktere se kvuli vasi rezervaci nemohl dostat dalsi zakaznik = vznikne ztrata. Jakou to ma souvislost s CD, kde se plati stejne za misto sezeni i za misto k stani i za misto k stani, kde se musite mackat na ostatni a jizdenku si navic kupujete na jakykoli z vlaku ?

4 0
možnosti
MK

watash

2. 9. 2012 10:41
A když...

Si v restauraci něco objednáte a sníte jen kousek protože nebudete mít hlad, tak chcete taky peníze zpět?

Chtělo by to trochu přemýšlet než člověk vypustí nějaký blábol a navíc za blbost se odjakživa platí. ;-)

8 0
možnosti
PT

ZeeZ1

2. 9. 2012 11:06
Re: A když...

Jiste, 100% stornovaci poplatek za vyuziti ani ne 1/10 jizdy (clanek mluvi o ujetych minutach a ztrate stokorun) by podle Vas byl take v poradku ? Zvlast, kdyz jizdenky nejsou na jeden konkretni vlak. Vas argument s nacnutym jidlem je uplne mimo, zkuste to jinak. (vysvetleni: nacnuta jidla se v restauracich, alespon oficialne, nedoplni ujedenou casti a nejsou servirovana dalsim stravnikum)

1 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.