Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OS

ondra slanina

24. 4. 2010 14:34
Ježíši, vy jste vedle

jak ta jedle8-o zjistěte si o tom klipu něco a pak pište. Viděl jste Rok ďábla? Mňága Happy End? To byla malá nápověda. A že to stálo pár set tisíc?;-D

0 0
možnosti
JK

Jiri Kram

24. 4. 2010 14:43
Re: Ježíši, vy jste vedle

mala napoveda, ja jsem hlavne videl knizku od nejakeho Kotlera

0 0
možnosti

Mojše

24. 4. 2010 14:23
Všichni to znají... ale co z toho?

Jak jste psal, nedá se určit, jestli za to může levice, pravice nebo někdo úplně jiný... Prostě proto, že je těžko říct, jestli bude víc lidí znechucených tupostí toho dílka (a pomůže levici), nebo mu víc lidí uvěří(a pomůže pravici). Takže sice ho všichni znají, ale nejspíš nepohne s volebními výsledky - a tudíž je to "reklama" sice hodně rozšířená, ale naprosto neplnící účel reklamy, tzn. přesvědčit o něčem. Dohromady teda prostě mnoho povyku pro nic.

0 0
možnosti
JK

Jiri Kram

24. 4. 2010 14:48
Re: Všichni to znají... ale co z toho?

ucel to splnilo, mluvi se o tom, tohle neni hard sell, kdy by nekdo prodaval produkt XY pouze sdeluje a hodne srozumitelne pro zamyslenou cilovou skupinu, ze produkt YX kupovat nemaji,,,jestli se to stane, nebo nikoliv je vedlejsi, dulezite je, ze message byla predana a za naklady, ktere by nikdy takovyhle zasah neudelali. (blogy, facebook, radio, vsechny deniky, casopisy, weby, mail, lidi si o tom povidaji, TV) .....umite si predstavit, kolik by to stalo kdyby to delal nekdo tradicne? A o tom to cele je! Viral je o sireni a co nejvetsim zasahu za co nejmensi penize, stalo se. Proto to povazuji za mimoradne uspesne.

0 0
možnosti
VK

K_ing

24. 4. 2010 13:39
A napadlo vás

že v dnešní době je viralní defakto vše ? Protože vše se může díky sociálním sítím apod šířit neuvěřitelně rychle, a tak jediné, co se od takové "reklamy" vyžaduje je, aby zaujala.

0 0
možnosti
JS

Spring-peace

24. 4. 2010 14:11
Re: A napadlo vás

R^ přesně tak!

0 0
možnosti
JS

Spring-peace

24. 4. 2010 13:33
Virální marketing

je ve své podstatě blbost, která se lidem líbí, viz. sobi od Vodafonu. Toto je stejné. Lidé se o tom baví a i se jim to líbí. Dnes jsem to ozkoušel na dceři, smála se u toho, ale pochopila i myšlenku v která je tam ukrytá. Je mladá na rozdíl od diskutujících zde, půjde poprvé k volbám, ví které 2 strany volit nebude.. Naše generace musí vymřít, aby se toho socíku zbavila a dle ohlasu diskutujících si tím jsem jist.

0 0
možnosti
JK

Jiri Kram

24. 4. 2010 14:55
Re: Virální marketing

tim presne demonstrujete co rikam a o cem je viral - puvodne zamysleny prijemce - Vase dcera dostala poselstvi, ktere to chtelo sdelit a vyvolalo to u ni akci, vi koho nevolit...a to je to co zjevne chtel autor dosahnout a to se mu povednlo naprosto mistrne. I kdyz forma muze lidi mimo zamyslenou cilovou skupinu zdesit. Ono je to stejne jako s televizi na Zenu za pultem se densni 20 leti nedivají, protoze je to nuda, ale zase soucasni 50 leti nekoukaji na South Park, protoze jim to prijde sprosty. Klasickej rozdil generaci, jedna nechape druhou. A ani nemuze.

0 0
možnosti
TT

tolan

24. 4. 2010 13:30
S chutí karmuji, už i pro ten oranžový roj v diskuzi

R^

0 0
možnosti
V

veskawesi

24. 4. 2010 13:29
jo, souhlas

dobre odvedena prace

sice nam to trva, jsme kverulanti, ale taky dovedem

rozhodne lepsi, nez ta cernocervena blitka, co pres noc rozlepili po cely praze. zkazili mi den, uz jen proto, ze nehlede na blaboly jsou ty billboardy doopravdy ale hnusny!

0 0
možnosti
UV

Urb-inspirace vítězná

24. 4. 2010 13:26
Já jen doufám, že míra stejného pochopení se najde

i pro Víťu Jandáka, až dohlédne aby se peníze daňových poplatníků nemrhaly na divadlo, či film, kde tihle dva průkopníci nehoráznosti a úpadku, budou hrát. Osobně si beru na starost aby na to nezapomněl. Rv

0 0
možnosti
JS

Spring-peace

24. 4. 2010 13:12
Virální marketing

je ve své podstatě blbost, která se lidem líbí, viz. sobi od Vodafonu. Toto je stejné. Lidé se o tom baví a i se jim to líbí. Dnes jsem to ozkoušel na dceři, smála se u toho, ale pochopila i myšlenku v která je tam ukrytá. Je mladá na rozdíl od diskutujících zde, půjde poprvé k volbám, ví které 2 strany volit nebude.. Naše generace musí vymřít, aby se toho socíku zbavila a dle ohlasu diskutujících si tím jsem jist.

0 0
možnosti
FS

kolonie

24. 4. 2010 13:15
Re: Virální marketing

...to bude ale asi dlouho trvat než vymře ta "špatná" generace.Dcera od mojeho bráchy taky jde prvně kolbám a taky ví které dvě strany volit nebude.Nebude to ODS ani TOP09!;-)

0 0
možnosti
UV

Urb-inspirace vítězná

24. 4. 2010 13:01
Těžko klip brát vážně od této holky, když její táta

k nám přijel a získal azyl tvrzením, že jen v socializmu může svobodně tvořit. V klipu nám klade otázku jestli si to snad nepamatujeme a my odpovídáme, "Pamatujeme, děvenko, pamatujeme. ;-D

0 0
možnosti

martin013

24. 4. 2010 13:04
Re: Těžko klip brát vážně od této holky, když její táta

Tak pozor.... Žádné rodiče kohokoliv bych do toho netahal. To jsou nebezpečné hrátky. Kde se jako chcete zastavit?

0 0
možnosti
V

Vikina

24. 4. 2010 12:50
Milý Jiříku,

jsem jen prostý člověk s dvěma vysokými školami, tak promiň, že to prostě nejsem s to pochopit :-/:-P. Takže aspoň vše nejlepší k Tvému dnešnímu svátku ;-).

0 0
možnosti
JK

Jiri Kram

24. 4. 2010 12:55
Re: Milý Jiříku,

Diky za prani, co se tyka pochopeni klipu tam neni co chapat. Je to viralni marketing, stejne jako nelze moc hledat jiny nez komercni ucel ve Whasuup....:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy