Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EK

Deleter

27. 4. 2010 8:46
---

"Po volbách tomu nasadil (Topolánek) korunu, když se proflákl výrok, že kdyby řekli před volbama, co chtějí udělat, nikdo by je nikdy nevolil."

--

To máte pravdu, pane Špáto. ČSSD taky slibuje něco jiného, než pak dělá. A je to v obou případech dobře. ODS dělala (začala) nutné kroky, ČSSD aspoň tak moc nezadlužovala. Stejně jsou to pro normálního člověka obě stany nevolitelné.

0 0
možnosti
F1

Fikus 1

27. 4. 2010 8:33
Jistě že to vymyslel profík akorát není z čech

Nejspíš z volebního týmu Baracka Obamy. Tady je originál. http://www.youtube.com/watch?v=AgHHX9R4Qtk&feature=player_embedded

Ten čeký klip je dost nepovedená kopie. Inu když dva dělají totéž není to totéž...;-(

0 0
možnosti
SM

skvělá máma

26. 4. 2010 21:13
ouplněk

Je tady ouplněk a někdo zase bude mít Krámy, že? Ale je to fakt lepší před zezelenáním.

0 0
možnosti
PW

Paul Weiss

26. 4. 2010 15:48
Zmiňovaný klip

jsem dosud neviděl. Na mém rozhodnutí nevolit levici by beztak nic nezměnil. Facebook mne míjí, hospoda už pár let v podstatě taky, sem tam něco plácnu do nějaké té internetové diskuse . . .

Ale jeden pro připomenutí bych sem s dovolením přihodil:

"http://www.kapoun.com/news/paroubkuv-projev-aneb-promluvil-hlas-lidoveho-hnevu/";

0 0
možnosti
B

bara1945

26. 4. 2010 12:25
nápad?

bohužel nesdílím nadšení z geniality kohosi, kdo si zadal tento klip. Jsme tady, v naší zemi, nejpravděpodobnější je, že je to jen hloupé předvolební  cosi :(. 

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

26. 4. 2010 15:36
Re: nápad?

vzhledem k mizivým nákladům a obrovskému rozšíření.....může tento klip mít vliv spíše na mladou voličskou základnu, než na nějaké přesvědčování dědečků. V tom případě by byl úspěšným.

Úspěšnost marketingu se (dosaďte si bohužel či bohudík - jak libo) neřídí ani vkusem ani korektností. Buďto to funguje, nebo ne. Existují "krásné" reklamy, u kterých si ani nevzpomenete na jaký byly vlastně produkt. Negativní kampaň tomuto klipu zvýšila účinnost mnohonásobně........to je prostě fakt. Jestli se nám líbí je fakt druhý, v tomto případě marketignově irelevantní ;-D

0 0
možnosti
E

egoista

26. 4. 2010 0:29
Jaky pan, ...

... takovy kram. Kdyby byl tento klip Narodnim divadlem, musel by mit v podtitulu "hlupaci sobe".

0 0
možnosti
MS

Městečko strašení

25. 4. 2010 20:08
Selektivní paměť

Selektivní paměť je v klipu uváděna jako schopnost lidí vytěsnit z podvědomí negativní myšlenky na určitou dobu a nechat tam jen ty pozitivní. Faktem zůstává, že pokud si lidé mají vzpomenout na roky 1993-1997 nebo 2007-2009, dostávají sen do schizofrenního stavu, neboť v tomto případě selektivní paměť potlačí veškeré vzpomínky na ODS a hlava zůstane prázdná, neb pozitivního z té doby neexistuje nic. :-)

0 0
možnosti
LM

Aaron71

25. 4. 2010 19:55
Já jsem to pochopil jako reklamu

Na tu pohovku. Neplatila to náhodou IKEA?;-)

0 0
možnosti
JK

DanteTheBlue

25. 4. 2010 14:50
Rozšlápnuté kotě, také skvělý "virál", ne?!

Virál? Skvěle udělané video?

Takže psem roztrhané kotě, zabití člověka kladivem do hlavy, podpatkem rozbodané štěně...

...to jsou všechno zajisté profesionálně udělaná videa a chvályhodné virály s obrovským PR, ROI, TA, GRP (a já nevim jakýma dalšíma "menežerskejma" pseudotermínama a blábolama).

Nebo ne? Taky šokovala, zaryla se lidem do pamětí a taky se o nich mluvilo napříč společností a napříč virtuálním světem.

Odhaduji, že úchylák jako vy, pane Kráme, z těchto videí byl úplně stejně nadšen ...přece jsou to výtečné profi virály.

0 0
možnosti
JK

Jiri Kram

25. 4. 2010 16:12
Re: Rozšlápnuté kotě, také skvělý "virál", ne?!

1) viral (viral marketing) neni kazde video co se denne objevi na YouTube, vzhledem k tomu, youteube obaqhuje databazi nekolika miliard videii je vas argument stejne hloupy jako trvdit, ze kazdy film na tv nova je nasilny, protoze Tato tv vysilani I akcnj filmy. 2) pokud jsem si vsiml tak v klipu s madlem neni zadne nasili a je tam pouze neslusnou reci sdeleni nevolte levici. Na Tom neni nic pohorsujiciho to by v Tom pripade musely byt pohorsuji I bilboardyCSSD kde tvrdi, ze vypovedi bez udani duvodu budou a dalsi straseni. Tento klip pouze rika opak toho co rikqji bilboqrdy CSSD a take neni nic jineho, nez reklama. 3) to ze neznae pojmy jakk Gross Rating Point a nechapete jejich aplikaci je vase vec. Navic ta poznamka je zamerne pod carou Protoze krone lidi jako vy tento clanek ctou I lidi co vi to znemna a pro ne to tam je napsano. To, zd tomu vy nerozumite jeste neznema, ze tomu nerozusmi nekdo jiny je vsak videt, ze se vzdy najde hlupak co bude komentovat poznamky pod carou.

0 0
možnosti
JK

Jiri Kram

25. 4. 2010 14:40
Otevreny odpoved pro Alexandra Spatu

Vážene pane Špáto, ptal jste se, čím dehonestuje ČSSD. Tak si to připomeňme. 1) Po Praze a nejen tam jsou stovky a tisíce bilboardů s obličejeme Petra Nečase s nápisy o tom, že LŽE. (to není dehonestace?), 2) To samé se dělao na Idnes hlavní stránku zdobil banner dehonestující Petra Nečase a Ivana Langera, 3) ČSSD stejnou kampan vedla dříve už proti Topolánkovi, stejné bilboardy stejné obvinění, 4) Praha je polepená tisícovkami bilboardů děsící občany, že když nebudou volit PAroubka budou vyhozeni z práce...apod. (to není negativní kampaň?). Špáto, jestli tady někdo je zaslepen, tka jde to Vy. Všichni levičáci se teď můžete podělat, když Mádl řekne, že nemají lidé volit koumouše. Ale když bilboiardy ČSSD dehonestují každého z ODS to Vám Vy falešný moralisto nevadí. Nehrajte si tu na moralistu! Nejste jim, nejste nestranny, tak nemate pravo moralizovat! JK

0 0
možnosti

Alexandr Špáta

25. 4. 2010 15:24
Re: Otevreny odpoved pro Alexandra Spatu

Ad 1,2 - Je to přece naprosto pravdivé. Pan Nečas se dušoval, že žádná spoluúčast nebude, ačkoliv, jak doložil v tom klipu Sobotka, už tehdy se vědělo, kam chce jít Julínek. Po volbách se snad cosi stalo. Pan Nečas tedy lhal.

Ad 3) Ano pan Topolánek lhal - smlouva s voliči - žádná spoluúčast, žádné poplatky těsně před volbami. Po volbách tomu nasadil korunu, když se proflákl výrok, že kdyby řekli před volbama, co chtějí udělat, nikdo by je nikdy nevolil.

Ad4) přiznám se nejsem Pražák, takové plakáty neznám. I kdybych byl, pak bych je stejně nevnímal. Pokud je pravda, co díte pak je to za hranicí mého vkusu. Nicméně je to na stejné úrovni jako, že volbou ČSSD se vrátíme do komunismu. Oboje je natolik blbé, že tomu nikdo rozumný věřit nemůže. Je to politický marketing za hranicí mého vkusu, ale nikoli sprostý - ale lživý.

Mně je nějaký Mádl u zadele. Pokud řekne nevolte komouše, nemám se nad čím pozastavovat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy