Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mmacek+

2. 4. 2010 8:43
Demokracie bez propagandy dlouhodobě nefunguje

, lidé by začali postupně volit jen samé levicové strany a skončilo by to Národní Frontou. Proto je nutno média kultivovat, řídit a usměrňovat, jinak by potřebnný volební výsledek nebyl dosažen.

0 0
možnosti
VH

vladys

2. 4. 2010 8:21
kartelové strany

Hana Dašková:

...hezky napsané a v podstatě souhlas, jedná se o problém tzv. kartelových stran (politologický termín), více tady:

http://www.soc.cas.cz/download/5/polt_revue_2002_2.pdf

Zkusím o tom napsat článek.

Hezký den.

0 0
možnosti
JV

Georgik-I

2. 4. 2010 8:52
Re: kartelové strany

Koukám, že patříte mezi skupinu lidí, kterou já pracovně označuji "Bylo to na internetu"... . Problém je v tom, že internet je v podstatě největší hospoda na světě a může si tu plkat a psát každý kdo chce. A s tím je potřeba ke všem informací  "z internetu" přistupovat.

Hezký den

0 0
možnosti
JM

J i ř í

2. 4. 2010 8:13
Problém je v lidech

Píšete "škoda, že už nemáme Hlas Ameriky". Jenže nás, co jsme ho poslouchali, byla drtivá menšina. Většina lidí věřila našim médiím - a dnes ti lidé křičí, že se v této zemi 20 let rozkrádá. Netuší, že se tu nerozkrádá 20, ale 60 let. Dnes místo Hlasu Ameriky máme volné informace na Internetu. Výsledek? Přestože informace o tom, co je ten Paroubek zač, jsou volně dostupné, jeho strana vede v preferencích... (PS. Myslíte si, že paní Bobošíková, která vlaje mezi pravicí a levicí - kandidatura na prezidentku za KSČM - by to tady spasila?)

0 0
možnosti
VK

Karel_dnes

2. 4. 2010 8:29
Re: Problém je v lidech

Naprosto souhlasím. Autorka, jakkoliv to na začátku vypadalo, že se snaží "vzít rozum do hrsti", nakonec sklouzla k tomu, že kritizuje média za výsledek voleb. Připomíná ty neustále kritizované "kampeličky", které slibovaly 10 násobně vyšší úroky než ostatní peněžní ústavy a nikdo z těch , kdo jim naletěl se nezeptal. "Jak je to možné?". Jsou geniální? A proč to "neumí" konkurence? My prostě tu hlavu používat nebudeme a nebudeme. Na chleba si dáme Ramu (nebo ALFA máslíčko) a když nám nechutné, tak nadáváme televizi , proč na to dělá reklamu, proč neudělá reklamu třeba na Olešnické máslo (prosím jen jako příklad!!) , protože to já rád, a jak by to bylo krásné, kdyby mi k tomu chlebu s Olešnickým máslem ještě TV vysílala reklamu. Já bych se totiž zařadil do stáda a byl bych v klidu.

0 0
možnosti
N

Niky79

2. 4. 2010 6:27
Dïvne?

"Ten pořad se vysílal pozdě v noci, den před volbami a diváci u obrazovek měli telefonovat, zda jsou pro vstup či nikoli. Anketa diváků dopadla s obrovskou převahou proti vstupu. A pak najednou hned druhý den jsme téměř přesně v opačném poměru zvolili ANO"

Samozrejme, protoze ti, co jsou rozhodnuti pro vstup prece nebudou v noci sledovat porad, proc ne. Nic divneho na tom neni.

0 0
možnosti
N

notebook.r51

2. 4. 2010 6:24
Budou volby

Tak je šance jednou za pár let o něčem rozhodovat.

Zaplaťpámbu, jak říkáme my ateisti.

Stačí tam jít a vybrat si.

0 0
možnosti
D

Deratizátor.

2. 4. 2010 4:46
Pravda...

Ale milá paní, to jste si zvolila na svoje (byť oprávněné) nářky dost špatný server. Tady se k tomu může málokdo objektivně vyjádřit, neboť i když jeho příspěvky jsou urážek a vulgárností prosté, nikoho nenapadají, stačí jen když reprezentují názor odlišný od politického názoru redakce (ano, vypadá to že se jedná o jednotný názor celého tohoto nvinářského spolku, po různých urgencích a reklamacích smazaných příspěvků jsem o tom byl redakcí ubezpečen), případně stačí použít další oblíbené - nesouvisí s tématem či jen slabý náznak kritiky redakce (opět bez urážek a vulgárností) a už se rozdávají trestné body. Dost potom vybízí k zamyšlení ten krátký odstavec v záhlaví každé diskuse, kde se píše cosi o tom, že kdosi o jakési názory velmi stojí. Otázkou je, o koho se jedná. Protože redakce to rozhodně není.  Takže potom se nemůžete divit, že přináznaku toho, kdy se diskuse začne ubírat nepřípustným směrem, tak ji zruší. Případně riziko sankcí většinu seriózních diskutérů raději odradí.

0 0
možnosti
JV

Georgik-I

2. 4. 2010 9:05
Re: Pravda...

Teď ale hodně přeháníš, viď? Za názor mě tady opravdu nikdo nemazal a netrestal...

0 0
možnosti
PP

politik,tvůj pán

1. 4. 2010 21:59
díky

Děkuji za tento názor.Je posilující vidět lidi,kteří mají svůj názor a nebojí se ho veřejně prezentovat,ikdyž zcela odporuje dnešní zatuchlé politické korektnosti,falešné a samolibé morálce.

Sice jste to napsala velmi zjednodušeně,ale myslím že vím moc dobře o čem ve skutečnosti píšete.Mám na tuhle problematiku stejný,ne-li více kritický názor.

Myslím že diskuze na toto téma by byla hodnotnější mimo anonymní internetovou diskuzi,proto Vám znovu poděkuji za osvěžující názor v naivním a mozkem vymytém českém rybníku.

PS:Kéž by většinová společnost byla mentálně schopna stejné kritičnosti jako autorka.

0 0
možnosti
PS

lecaks

1. 4. 2010 23:36
Re: díky

Také se připojuji s poděkováním za zdravý názor. Vlastně nejde o krizi finanční, ale jde o krizi morální. Jako v r.1932 ji označil J.A.Baťa. A východisko z krize? Morální hledisko a osobní příklad. Vidíte někde u vládnoucích špiček osobní příklad? Chlapci neuřídí ani svoji rodinu, rozpadají se jim manželství. A drze se nabízejí, že uřídí stát s 10ti milionem lidí. Firmičku by neuřídili, břídilové.

Většinová společnost nechť procitne a jde 28.5.2010 splnit svoji morální povinnost a dát jim výpověď. Po 29.5.2010 zaměstnaná jiná generace politiků to bude mít těžké, ale zvládne to. Náš národ si změnu po 20ti létech zaslouží a volby mohou být tou nejelegantnější revolucí, že?

-cr-

0 0
možnosti
JK

freedom1989

1. 4. 2010 21:43
Milá paní

Máte to nějaké popletené. K emigraci bylo často potřeba hodně odvahy. Přirodu nám "zadarmo" zničil komunistický režim (emise zničily lesy v Krušných horách i jinde, těžba uranu pro CCCP, absence čističek a mrtvé řeky, měsíční krajina v severních Čechách atd.). Teď je u nás přece jen o poznání čistěji a přesto to za pořád za moc nestojí. Pan Hannig toho má za sebou asi opravdu dost, raději nevědět. Peníze za volby pro každou stranu, která překročí 1% se hodí. Jiný cíl jeho aktivita nemá. Pokud člověk používá vlastní rozum, nenechá se médii masírovat a udělá si vlastní názor.

0 0
možnosti
PS

lecaks

1. 4. 2010 23:57
Re: Milá paní

Ano, k emigraci bylo třeba odvahy. Tu měl např. pan Hannig, když se z Anglie vrátil do ČSSR. Stejné odvahy také bylo třeba do r.1989 řídit slušně podnik, diplomaticky vyjít s těmi nahoře a pracovitým podřízeným dělat dobře, víte? Chcete příklad? Ing.Chalikov vytáhnul Zetor Brno ze srabu a v r.1990 vyvážel do 80ti zemí světa. Kam to potom dotáhnul Motokov? Nejsem zastáncem "beztřídní" společnosti a vůbec ne lidi likvidujících systémů. Ale výkonný průmysl činí stát mocným.

Pan Hannig toho má za sebou dost, tak proč to raději nevědět? Na http://www.szr.cz jsou uvedeny cíle a o penězích tam nic není. Jistě, za hlasy jsou peníze. Ale za tyto peníze nebudou lidé kolem pana Hanniga nikomu dlužni, jen a jen svým voličům to vrátí moudrým rozhodováním. Což třeba nelze říci o rychle založených stranách, totiž dárcové milionů pro tyto rychlostrany budou chtít vrátit dary v podobě zákonů jim vyhovujících.

-cr-

0 0
možnosti
JB

marx

1. 4. 2010 21:24
p.Dašková

 

  máte smůlu. V česke kotlině je vlasní názor to nejhorší , co existuje. Vypadá to , jako by takéto blogy měli parlamentni strany a jejich lide hodnotit úkolově. Jak vidíte

neni v této kotlině prostor pro normální debatu , ale pouze na debaty podle nomenklaturních kádrů vládnoucích stran. Ja bych tam sice take přidal komunisty , ale to je jen detail , který take mnohým vadi. Tito lide maji nalinkované jak maji tyto kritické blogy deptat a proto je ubožáky nechte v klidu. I na ně jednou dojde. Karma

0 0
možnosti
JV

Georgik-I

1. 4. 2010 20:38
Lžete?

Žádná mediální masáž v souvislosti s nutností vstupu do EU se nakonala. Argumentů proti vstupu bylo mnoho, byly prezentovány ve všech i ve veřejnoprávních médiích. Jiná věc je, že se většina skeptiků nakonec shodla v tom, že jiné cesty není. Tak to, prosím, neprezentujte jako slibování ráje a strašení suchopárem v případě nesvstoupení. Ono to totiž vypadá, že jste se bláhově na ráj na zemi po vstupu těšila Vy a teď  jste zklamaná. Stejně jako se "obyčejní" lidé těší na Paroubkůvráj na zemi a budou také zklamaní. Na závěr jen poznamenám, že Váš blog jsem nedočetl do konce, protože je to dost nezáživná slátanina.

Hezký den.

0 0
možnosti
DP

detour

1. 4. 2010 23:08
Re: Lžete?

Vy lžete. A to protože: a) byl jste příliš mladý a nevnímal jste to, b) jste příliš starý a nepamatujete si to nebo c) jste příliš jednoduchý a neuvědomujete si to ( z vašeho příspěvku vyplývá, že máte problémy s pochopením psaného textu). A pokud chcete něco měřitelného a dohledatelného, tak co takhle množství peněz, které dala  vláda na podporu kampaně pro vstup do EU.

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2476x
Rebelka, která dostala x-krát přes prsty a stejně se neodnaučila říkat nahlas věci, které si spousta lidí jen myslí. Absolventka ČVUT FSI v Praze, drobná podnikatelka v oboru interiéry, vdaná, 2 děti

Seznam rubrik