Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LL

Blbec z Xenemunde

29. 11. 2008 0:44
<>

Ústavní soudci by si měli spíš shánět léky na správné fungování svojí prostaty a ne malovat, jak má fungovat ČR v Evropě ;-D

.

Skóre 15:0 ve prospěch ústavních seniorů je jednoznačným signálem, že všichni mají se svojí prostatou problémy a scénáře si proto malují týdny dopředu ;-D R^

0 0
možnosti
LL

Blbec z Xenemunde

29. 11. 2008 0:45
Re: <>

dámy prominou ;-D 

0 0
možnosti
LL

Blbec z Xenemunde

29. 11. 2008 0:36
<>

"madqwert, paklize neco schvali vlada, senat, snemovna a ustavni soud, pak prezident to nesmi vetovat/nepodepsat, CR není absolutisticka monarchie, jeho jednani by tak bylo protiustavni "

odborník na ústavní právo MADKVÉR opět perlí

.

Na Rádiu Česko prezident prohlásil, že i kdyby Lisabonskou smlouvu schválily obě komory českého parlamentu,nepodepíše ji.

"To skutečně může udělat. Prezident nemá lhůtu, může čekat libovolně dlouho," vysvětlil odborník na ústavní právo Jiří Hřebejk. Podle něj navíc bez prezidentova podpisu nelze ratifikaci dokončit - ruleez KLAUS [>-] R^

0 0
možnosti
JN

5alfa

29. 11. 2008 0:45
Re: <>

No uvidíme... Pokud takto svévolně nebude podepisovat, může se na ÚS obrátit pár poslanců a nebo senátorů a pokusit se Klause zostudit.

O vlastizradě přece rozhoduje ten hloupý a "nekompetentní ÚS". Bylo by to zajímavé, jestli až do tohohle Klaus půjde a bude riskovat svou doživotní penzi. Jsem zvědav.

0 0
možnosti
JN

5alfa

29. 11. 2008 0:04
Konec

Čus bus...

0 0
možnosti
LL

Blbec z Xenemunde

28. 11. 2008 21:47
<>

V boji proti Lisabonskému diktátu resp. pasvilu je v tomto případě nutno použít veškeré prostředky, tj. i ty relativně nedovolené, nečestné a nesportovní :-P

.

Apeluji tímto na Klause, aby se ÚS klidně pomstil nečestným způsobem - prostě tu smlouvu do konce volebního období nepodepsal, což mu Ústava nezakazuje ;-D R^

.

Zdejší Mirkové Dušínové sice mohou kafrat, že je to NEČESTNÉ A NESPORTOVNÍ, ale naprosto legitimní ;-D [>-]

0 0
možnosti
JZ

tumetuestumefaisdubien1

28. 11. 2008 23:22
Re: <>

R^

Ano, politici s LS evidentně nehrají fér hru - zrovna jsem to dnes psal jedné paní z ERC - ani mezi sebou ani s občany. To je také důvod, proč jsem napsal tento nadneseně úderný článek - já si samozřejmě nemyslím, že by nějaký soudce kdy odstoupil - u nás se neodstupuje ani při daleko větších aférách. Já stojím na straně VK ostatně hlavně proto, že jsem proti LS, jinak ho upřímně řečeno mnohdy dost nechápu. Co ale chápu je, že postavit se té euromašinerii může být v jeho postavení i o drž.u, takže, ho těmito bláznivými články nejen bezděky podporuju. Co jiného taky - mám se tvářit jako že nic? I když jsem ten euronesmysl četl?

0 0
možnosti
JN

madqwert

28. 11. 2008 21:47
argumenty proti tem blabolum autora

zde jiz napsali jini, nebudu se opakovat, jen bych se zastavil u clanku 9: Výkladem právních norem nelze oprávnit odstranění nebo ohrožení základů demokratického státu.

co to znamena? to je velice jednoduche, zejmena ve spojeni s cestnym rekem a jeho vernym nohsledem pavlem bemem, ohledne toho, ze by vlada v demisi mohla vladnout treba 2 roky apod.

v ustave je napriklad napsano, ze premier jmenuje predsedu vlady... neni tam vsak do kdy, ani ze ho musi jmenovat... je tedy mozne, aby napr. topol podal demisi a pak vladnul 2 roky bem bez duvery, protoze cestnej rek nikoho jineho nejmenoval? je mozne, aby vladnul i po volbach v roce 2010 jen proto, ze cestnej rek by nikoho nejmenoval? samozrejme, ze ne a o tom je clanek 9 ustavy ;-D

0 0
možnosti
M

MartinJiskal

28. 11. 2008 22:05
Re: argumenty proti tem blabolum autora

toto je i odpoved na to ze by klaus proste nic nepodepsal. pak by jasne porusoval ustavu a tady uz vchazi velezrada

Velezradou pro účely tohoto zákona rozumí se jednání prezidenta republiky směřující proti svrchovanosti a celistvosti republiky, jakož i proti jejímu demokratickému řádu.

0 0
možnosti
JR

Daun

28. 11. 2008 21:29
Tady naprosto jasne videt, kam kraci ceske

vysoke skolstvi.

Kdosi ziska doktorat buhvi kde za slint, ktery dokaze napsat absolvent gymnazia a pak mysli si, ze ma od te chvile patent na rozum.

Absolutne nechapu, jak muze nekdo mimo svou odbornost (at uz si tedy o psychoterorismu myslim sve) dovolovat zpochybnovat experty.

Neda mi to, abych si nepripomnel slavny citat o blbosti, ktera nadnasi...

0 0
možnosti
K

kuba78

29. 11. 2008 15:23
Re: Tady naprosto jasne videt, kam kraci ceske

protoze je to jeho pravo, svobodne se vyjadrovat. a je zarucene ustavou.

vsichni mistni experti co si mysli ze bez deseti doktoratu nikdo nesmi ani stinem zpochybnit rozhodnuti US - kazdy ma pravo publikovat svuj nazor na cokoliv, at ma 3 vysoke nebo 4 tridy pomocne skoly. O tom jestli je nekoho nazor spravny a erudovany, se nerozhoduje na zaklade poctu titulu, ale na zaklade vecne argumentace kdy je schopen svuj nazor obhajit nebo mu bude vyvracen.

I me se lisabonska smlouva nelibi a ano, cetl sem ji - o co sem si to dovolil, kdyz me pravni vzdelani je pouze okrajove.. Je to par relativne dobrych veci obalenych nesrozumitelnou omackou aby zakryla tech x dalsich zasadnich veci ktere by se vam opravdu nelibily. Ac Klause nemusim a povazuji ho za narcise, v tomto s nim souhlasim. Umeni neni hazet spinu na ideologickeho nepritele, umeni je uznat ze i nepritel muze mit v nekterych vecech pravdu.

0 0
možnosti
JN

5alfa

28. 11. 2008 21:14
Asi tak...

Vysvětluješ si "rozhoduje" jako povinnost vyjadřovat se k mezinárodní smlouvě, pokud NIKDO nepodal stížnost. Rv

Tak to zkusím jinak. Článek 62  Prezident republiky c) rozpouští Poslaneckou sněmovnu

Máš pocit, že VK jedná protiústavně, když ji zatím nerozpustil? ;-D;-D Je to ve stylu Tvé logiky a nebo né? :-P

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

28. 11. 2008 21:28
Re: Asi tak...

Prezident může tohle a potom ještě si může rozpustit kostku cukru v čaji. ;-)

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

28. 11. 2008 21:12
Moc prosím

1/ Přečtěte si něco o rozdělení moci na zákonodárnou, výkonnou a soudní ... o jejich poslání a jejich omezení. Třeba jen to, že zákonodárci dělají zákony, soudci je vykládají a úředníci podle nich jednají .... 2/ Čl. 9 nasí ústavy si vykládáte velmi podivně, takový výkklad jsem ještě neslyšel ...

3/ To, že s rozsudkem ÚS nesouhlasíte ještě neznamená, že máte pravdu ... zkuste se zamyslet, zda se "náhodou" nemýlíte. Ústavní soudci nejsou žádní hlupáci .... Zkuste jejich slova analyzovat než je bezhlavě odmítnete. Jednou vyřčená slova už zpátky nedostanete ani párem volů ....

0 0
možnosti
M

MartinJiskal

28. 11. 2008 20:57
klausova nelogicnost

 Je proto legitimní otázka, zda i souhlas k ratifikaci Lisabonské smlouvy nemá být předmětem referenda.

podle nej je ls protiustavni atd. cili tato veta je naprosta blbost, protoze ani referendum by nic na udajne protiustavnosti nezmenilo

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

28. 11. 2008 21:01
Re: klausova nelogicnost

VK to s tím komentářem HODNĚ přepískl. Není na jeho názoru, co je a není protiústavní. To posouzení přináleží pouze Ústavnímu soudu a ne Prezidentu ČR. VK může max. tvrdit, že s judikátem nesouhlasí, ale nemůže jej označit za protiústavní.

.

Je mi docela smutno když vidím českého přezidenta jak se ztrapňuje.

0 0
možnosti
LL

Blbec z Xenemunde

28. 11. 2008 20:51
<> karma je samozřejmá

Lisabonská smlouva je hnůj i bez ústavního soudu ( tento vlezdoprdelkovský ansámbl samozřejmě s malým )

.

Ti, kteří neprohlédli hned, pochopí časem, že LS je pouze ekonomickou mnichovskou dohodou, tentokrát s jinými aktéry :-©EU

.

Věřím v Klause, že tento hnůj nepodepíše, neboť Ústava ani žádné zákony mu k podpisu tohoto paskvilu nepředepisují žádný termín, takže času má dost  - panáci v parlamentu a ostatní si to mohou ratifikovat třeba 5x za sebou, bez podpisu prezidenta je to jenom náhradní toaletní papír (Y) - KLAUS ruleez,[>-]

0 0
možnosti
BM

Krabat77

28. 11. 2008 21:03
Re: <> karma je samozřejmá

Dle Vaši argumentace je zřejmé, že jste LS poctivě prostudoval ;-D

O nás bez nás mohou říkat Švýsaři a Norové, kteří jsou ekonomicky s EU propojení, ale bohužel na její ekonomická rozhodnutí nemají žádný vliv EU

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4234x
Studoval jsem elektrotechniku a psychologii a dostal doktorát v oboru psychologie a historie terorismu. Dále intenzivně studuji nejširší otázky geopolitiky. Pracoval jsem i jako poradce v Senátu PČR a pro prezidentskou kancelář. Léta předtím řešil koncepční otázky v síti CZFree. Žiji převážně v cizině, ale do ČR se často vracím si do hospody zakouřit.