Děkujeme za pochopení.
lov-ec
proč platit více?
D.Brux.
Chápu, že ideání zákaznik se na nic neptá a jenom platí, ale proč bych měl platit na něco co nepotřebuji a něco co je dražsí než normálně, letenky, doprava a co mě fascinuje "bakšišné", to to nelze dát hned jako jednu částku?
D.Brux
X.
Hudba budoucnosti, nebo zcela sci-fi v českých podmínkách. Ale pak se
nesmíme divit, že se nám český trh turistických služeb prostě nerozvíjí.
D.Brux
IX
S radostí jsem proto pracoval s německou a britskou klientelou, které
když jde o relaxaci, ať vysoce kulturní mezi toskánskými památkami, č
spíše uvolněnou nad politými stoly Bierfestu, uznává, že každý špás
něco stojí, a na nějakou tu padesátieurovku nekouká.
D.Brux
VIII.
Velká část turistického průmyslu totiž žije z přesvědčení, že když si
chceme užít, na korunu prostě nesmíme koukat. Že nad handlování ceny za
naši dobrou náladu a správný pocit jsme jaksi povýšeni.
D.Brux
VII.
Nebojím se říci, že velkým problémem českého PCR je právě ve veřejnosti
široce zastoupený specimen pana Souška, toužící nejlépe dopředu velmi
výhodně, trhovským způsobem od cestovní kanceláře nakoupit a vyúčtovat
své požitky, prožitky, pocity a vzpomínky jinak zasloužené dovolené.
D.Brux
VI.
Předem lituji obsluhu hospůdek, v nichž se při svém cestování Souškové
rozhodnou stolovat. Po dvouhodinovém vychutnávání ekonomického Menu of
the Day jim snad eurem spropitného dají vydělat.
D.Brux
V.
Souškové neplatí za slunečník, nenechají se přece odírat, pročež se
mimochodem poznávají často podle kremačně černého opálení kůže (neboť
totální opálenost bude pro sousedy zajisté dalším pozitivním kriteriem
úspěchu jejichž letošní dovolené). Natož za klimatizaci v pronajatém
autě (ač třeba cestují do krétského Knossu v červenci).
D.Brux
IV.
Hlavním kriteriem tohoto povrchního pocitového turisty je vidět toho co
nejvíc (je v podstatě jedno čeho), mohutným vdechem to takzvaně nasát,
nebojím se napsat vyluxovat atmosféru (vzduch je zdarma) a zároveň za
to co nejmíň, nebo nejlépe nic zaplatit.
D.Brux
III.
Pan Soušek a jemu podobní jsou totiž typickými účastníky fronty
kroutící se v sedm hodin ráno před lídlem, když je v akci česnek. Nedej
bože, aby se na něj nedostalo. To by pokladním pěkně zavařil, když to
mají v letáku...Pan Soušek jistě zná svá práva. A účtenky si dvakrát
kontroluje.
- Počet článků 89
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3785x