Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

jirijuram

9. 6. 2008 13:16
Dotaz pro učitele

Je normální,obvyklé,aby ze třídy o 25 studentech nebyla víc jak třetina připuštěná k maturitě z jednoho předmětu? Nepustí je učitel,který je tomu předmětu učí čtyři roky!

0 0
možnosti
S

Seniorintelektualka

9. 6. 2008 13:46
Re: Dotaz pro učitele..Když jsou solventní rodiče..

Zaplatím    si  doučování.Matematici   berou sto, dvě stě tři sta na hodinu..

Ale kde není, tam ani čert nebere...Někdy se to tak sejde/myslím žáci/..

0 0
možnosti
JM

Jan Mertl

9. 6. 2008 12:59
Souhlas

Jo jo, je to tak. Karma.

0 0
možnosti
PM

mfdnes-bulvar

9. 6. 2008 12:02
Vsechny podnikatele

navrhuji dat za katr, protoze oni jsou prece ti zli, vydelavaji penize, no hanba jim!! Vazeny pane, ehm, pardon, soudruhu, zajimalo by me, z ceho byste ty ucitele financoval, kdybyste nemel soukromy sektor, ze ktereho stat vysava dane (pouziji-li vasi terminologii)? Vy nedelate nic jineho, nez ze hazite vsechny do jednoho pytle. Na jedne strane jsou u vas vsichni podnikatele hnusni odporni smejdi a na druhe strane jsou u vas ucitele jen brecici skupina nymandu. Opravdu vam zavidim vas bohorovny prehled a dokonalou informovanost o kazdem cloveku v teto spolecnosti. Jen tak dal a s temi nazory muzete jit opravdu zfleku na kandidatku k tem bolsanum. Oni se na mlade dusicky jen tresou!!!Rv

0 0
možnosti
R

rik_killer

9. 6. 2008 12:35
Re: Vsechny podnikatele

Jses trosku mimo, precti si to jeste jednou priste, nez neco napises.

0 0
možnosti
JM

praptak

9. 6. 2008 11:51
Malá poznámka

Levicové názory učitelům k penězům nedopomohou. 

0 0
možnosti
JN

Já, Claudius

9. 6. 2008 16:11
Re: Malá poznámka

A pravicové ano?

0 0
možnosti
B

bilyhavran

9. 6. 2008 11:20
Pár postřehů za poslední měsíc

Všechny tři příběhy se týkají jedné paní účitelky středního věku atraktivního vzhledu. Místo činu: tercie osmiletého gymnázia.

Příběh první: písemka ze zeměpisu - tři skupiny - skupina a) píše vše co ví o Jihočeském kraji, skupina b) o Severočeském kraji, skupina c) o Východočeském kraji. Studenti skupiny b) a c) se hlásí a není jim jasné zadání - nato jsou učitelkou důrazně napomenuti ať drží pusu a píšou. Dál se nikdo nedovolí zeptat. Výsledek - skupina a) jedničky a dvojky, skupiny b) a c) čtyřky a pětky

Příběh druhý: Jeden hošík je ústně zkoušen - dostává otázku Pardubický kraj. Řekl téměř všechno. Učitelka mu dává 4. Hošík namítá že řekl všechno. Učitelka odpovídá že neuvedl výrobu perníku, a že tohle je tak zásadní informace že si lepší známku nezaslouží.

Příběh třetí: Jedna holčina ústně zkoušena - Olomoucký kraj. Mluví, mluví, vše co říká je dobře. Učitelka ji po chvíli zastaví slovy: "to stačí" a dává jí za 2. Na dotaz "proč" odpovídá že holčina nezmínila dřevozpracující prům.

0 0
možnosti
B

bilyhavran

9. 6. 2008 11:27
Pokračování a nějaké příběhy coby bonusy navíc

Holčina na to reaguje tak, že to chtěla říct, že se k tomu ještě nedostala. Učitelka jí ale odpovídá že si to, že to chtěl říct, právě vymyslela a už o ničem nebude diskutovat.

Příběh prémiový: Stejná učitelka zkouší holčinu, dceru své kolegyně učitelky. Holčina zjevně neumí. Učitelka ji posílá zpět bez klasifikace s tím, ať se ten jeden určitý kraj dopříště naučí. Příště se holčiny zeptá, který kraj se měla naučit, vyzkouší ji z něho, holčina exceluje a dostane jedničku.

0 0
možnosti
PZ

Mirco1

9. 6. 2008 11:17
Ubohá manipulace autora blogu...

... na téma "úpěšný podnikatel okrádající důchodce a pokud se někdo ozve, je označen za levičáka". Vážený pane autore, to je hodně trapné reducto ad absurdum.

Zaprvé většina závistivých lidí (a tedy i závistiví levičáci) závidí bez rozdílu způsobu, jakým který bohatý člověk nabyl peníze (protože to většinou nevědí), a navíc ještě ke své nevědomosti přidávají na obranu své závisti "omluvu", že URČITĚ přišel k bohatství nepoctivým způsobem "protože dneska se poctivě zbohatnout nedá", což je patrně jejich osobní zkušenost, která skutečně říká, že nic neděláním a závistí opravdu nezbohatli.

Takže pane autore, ještě chcete z toho vyvozovat, že do této skupiny patříte?

0 0
možnosti

Peyrac

9. 6. 2008 10:27
jiné příjmy

;-D Dovoluji si napsat, že pokud učitele jeho práce baví a žáci to poznají, tak je vhodné, aby ve školství vydržel. Ale musí dorovnat finanční "ztráty" jinde. Pro zasmání se můžete podívat 12-6 od 16.25 na TV Prima na Milionáře, kde středoškolský učitel konstatuje, že nás studenti považují za "socky". Nicméně za necelou hodinu jsem vyhrál téměř svůj roční plat "čistého". Poslanci však berou s náhradami více čistého než hrubého ;-€

0 0
možnosti
JC

Jarcho

9. 6. 2008 10:15
Tisíckrát lepší objasnění situace personálu škole

obsahuje skvostný blog

http://kantor.bloguje.cz/

Vřele doporučuji.

0 0
možnosti
JN

Hail Eris

9. 6. 2008 8:15
volný každý víkend je snad standard

volný každý víkend je snad standard - opak je jistou nevýhodou (často ale dobře finančně kompenzovanou)

dva měsíce prázdnin nejsou problém ani například pro mě, i když se školstvím nemám nic společného. Stačí být placen podle výsledků. Pokud projekt, který má být hotov za 4 měsíce ukončím za dva, mám dva měsíce prázdnin :)

Občas se mi to povede. Na druhou stranu již jsem nejeden měsíc pracoval 16 hodin denně i o víkendech, když to vycházelo tak nějak naopak :)

0 0
možnosti
O

o.kostal

9. 6. 2008 8:12
Zednik dnes bere 40.000

Ucitel bere polovinu, takze myslim, ze s tou "druhou ligou" jste jim jeste polichotil.

0 0
možnosti