První přejezd

Tak nakonec to bylo všechno jinak. Odjezd až kolem 18. hodiny. Ještě kluci z Touratechu, vyzvednout kanystr, poslední rady na cestu a hurá do Bratislavy, dál to dneska nepůjde. Prší dost slušně.

motorka v recepci Bratislavského hotelu :-)

Touratech Milan a Tom majitel, legrácky, ale klobouk dolů, i dárek - další sáček sušeného vína, ještě jedno lepení, co kdyby, a hlavně nepromokavý bag. Fakt mi překvapili. Ještě tam byl Franta, kluk, co udělal Írán nedávno. Byli jsme ještě na kafi, zkoukli fotky, nasál jsem atmosféru a dostal pár dobrých rad. Málem tekly i slzy :o)

Odrážím a prší čím dál tím víc. Po cestě se přidal ještě vítr, mlha – to nejlepší pro naloženou motorku. Několikrát mi napadlo to zabalit a přespat někde blíž, ale …. Bratislava kolem půl druhé ráno, promočený na kost, ale „já su tak šťastný“. Ještě šťastnější jsem si s motorkou skutečně zajel do recepce.

Recepční mi „vybírá pokoj“, kde by byl klid. Hotel je plný cizinců a paří prý jak zjednaní. Dostávám nejvyšší 15. patro. Už vstup do výtahu mi naznačil, že se tu fakt asi paří…. Zvratky v rohu byly důkazem. Přivolávám jiný výtah, ale ten asi sloužil jiným účelům, protože neustále jezdil mezi 12. a 6. patrem.

Vzdal jsem to, nadechl se a předpokládal, že rychlovýtah zvládnu na zádrž dechu (když bude dost rychlej). Nebyl, opravdu nebyl. Vyletěl jsem z něj, jak nejrychleji to šlo. Rychle scházet ze sebe to mokrý a do sprchy.

Ani ta se nepovedla. 15. patro. Ze sprchy sotva kape a z kohoutku to lehce roní. Co umývačka jak na vojně, hrst vody na hlavu, hrst vody na podpaží a tak dál. Konečně usínám, je kolem 2:30 ráno. Budík nastavený na 6:45, v 7:00 snídaně a …….

Kdo chce Boha rozesmát, ten plánuje. Kolem čtvrté hodiny jsem se vzbudil bolestí zubů. Těch, co bolet nemají, ale tenhle - tyhle - vlastně jsem ani nevěděl, kde bolí a bolí jak čert. Všechny věci jsem nechal na motorce, s sebou jsem měl jen focení a kartáček na zuby s pastou. Chlapi bolest vydrží.

Nevím, jestli je to pravda, ale když zvonil mobil, měl jsem pocit, že jsem právě usnul…. Ale co, jdeme na to - snídaně to srovná. Nesrovnala. Venku zase prší. Huba trne. Rozhodnu se počkat, snad to nebude nic vážného a než dojedu do Turecka a dál, snad už to bude ok nebo vyřešený námi Slovany.

(fotografie z cesty prohlížejte na: http://picasaweb.google.cz/jaroslav.homolka/100DAYSOFRIDINGMADNOTBAD?authkey=Gv1sRgCL_Y9Kre-4zZKg&feat=directlink# )

Autor: Jaroslav Homolka | pátek 26.6.2009 9:20 | karma článku: 20,59 | přečteno: 2596x

Turkmenistán - divoká noc podle Borata

Tak po všech těch problémech jsem tady. Celnice proběhla v pořádku, jen namátková kontrola zavazadel - už moje polní kuchyně je přesvědčila, že nejsem drogový dealer. Jo zase naši fotbalisti mi pomohli....

29.9.2009 v 8:15 | Karma: 19,00 | Přečteno: 2657x | Diskuse| Cestování

Jaroslav Homolka

Írán - 40, 41, 42, 43 dny kdy prší a na mě to padá….

Nesnáším návraty, v ničem... nerad se vracím na stejná místa, nerad něco vracím do původního stavu... nerad něco oživuju, co už pominulo....

18.9.2009 v 8:25 | Karma: 15,94 | Přečteno: 2134x | Diskuse| Cestování

Mashad - pas není, musím do Teheránu

Mashad, zase jedno veliký město se strašnou spoustou aut a lidí... tentokrát se napíchnu na zdejší cestovatele v naději, že tak snáz najdu camp. Poznají se snadno podle obrovských balíků na střeše. Tihle jsou z Bandar-e Abbasu... ten už znám.

16.9.2009 v 8:23 | Karma: 13,45 | Přečteno: 1825x | Diskuse| Cestování

Chagchag - podnikání po Íránsku

Tak konečně z města venku. Dva dny údržby, práce na PC a zase pryč, hory, normální lidi... nemám fakt rád ty velký města, neony, čínský zboží, brambůrky... A zase hajzlík v hotelu...

14.9.2009 v 9:12 | Karma: 21,55 | Přečteno: 3337x | Diskuse| Cestování

Írán 7 - Kavir-e lut

Jestli jsem něco nazval peklem, tak tohle musela být ďáblova sluj. Jsem v Kermanu - už druhý den - a to je na mě moc. Mám v plánu zase vyrazit. Kam jinam než do pouště, když je tak blízko. Pár tipů a rad od majitele hotelu. „Dangerous way“ není myšleno jako nebezpeční lidé na cestě, ale sama cesta je nebezpečná....

16.8.2009 v 9:30 | Karma: 26,22 | Přečteno: 5068x | Diskuse| Cestování

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

První máj lákal motorkáře, nehodu na Klatovsku jeden z nich nepřežil

1. května 2024  16:40

Krásné počasí a sváteční volno vytáhly ven motorkáře, jarní vyjížďky měly ale v Plzeňském kraji i...

Práce k lidem patří, hodnotí účastníci první máj. Oslavy zdůrazňují i politici

1. května 2024,  aktualizováno  16:31

Politické strany, hnutí a spolky a jejich příznivci se sešli k oslavám prvního máje. V Praze se...

V ODS plnil roli Klausova vlčáka. Kousl a nepustil, vzpomíná Vondra na Macka

1. května 2024  16:31

Miroslav Macek měl podle Alexandra Vondry (ODS) celou řadu kontroverzních názorů, se kterými on sám...

Hrál na počítači a nechodil ven. Policisté u něj doma našli varnu pervitinu

1. května 2024  15:51

V bytě na okraji Brna našla policie varnu pervitinu, podezřelý muž skončil ve vazbě. Stíhaná je i...

Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!

Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....

Nikdy se nedozvíme, co v nás je, pokud se nepopasuje s tím, co nás ohrožuje. Nemusíme být v něčem výjimeční, talentovaní, speciálně připravení, abychom dokázali věci, které jsou pro jiné za hranicemi jejich představivosti. Člověk roste s úkoly - ne z pohodlí. Sun ć prý říkal: „Vítězství i prohra začínají v našich představách.“ Mám podobné názory rád, ale… Nějak se nám „ta doba změnila“, kdo kňučí je oceněn, kdo se snaží, je potrestán. Divná spravedlnost… Tenhle blog je speciál, na iDNESu mám blog ještě tady.